Ja, die kan je niet lang aan horen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
"Dit moet je allemaal zeggah ..."
Wat praat die Nicolien irritant.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon de kas door Andrea laten doen.
Goed plan, zijn ze zo blut en blijft Andrea alleen achter in de loods, want die mag de grote boze wereld niet in van ome dokter en Jimmyquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon de kas door Andrea laten doen.
Ik vind het ook niet veel vandaag.quote:
Er is ook weinig gebeurt daarquote:
Nou er gebeurd genoeg, alleen met Andrea ha ha haquote:
Deel 2 is altijd beterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou er gebeurd genoeg, alleen met Andrea ha ha ha
Anton komt vandaag toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Zouden we een jankloze uitzending krijgen of laat Isabella de tranen zometeen toch nog stromen?
Andrea die een brief van hem krijgtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gargamel? Als nieuwe bewoner?
De stem van Isa en de lach van Aike.. Ik hou ervan!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:38 schreef sjampoeh het volgende:
Isa d'r stemBestaat er geen stemdonor ?
Seriously ? haha....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De stem van Isa en de lach van Aike.. Ik hou ervan!!
Ze lijken echt geen moment echt geïnteresseerd in elkaar te zijn. Als iemand zijn of haar hart lucht bij een ander, reageert die ander alleen maar om zijn of haar eigen verhaal (dat allemaal veel erger is) te vertellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef marky het volgende:
Het trieste is is dat ze doen alsof ze zo'n groep zijn die open staan voor elkaars ideeen maar dat zijn ze eigenlijk helemaal niet. Er is niets Utopia aan deze mensen.
Ik wil een Aike-lach-ringtone op mijn foonquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Seriously ? haha....Het is mij te schel
Zij is degene die 's ochtends eruit moet om de koeien te melken terwijl de anderen lekker kunnen blijven liggen. Die anderen houden daar niet erg veel rekening mee laat op de avond. Ik begrijp wel dat zij een eigen slaapkamer wil.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:53 schreef Mascleta het volgende:
Wat wil ze dan met dat huisje met dat bed? Dat heb ik even gemist.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef Mascleta het volgende:
Owwwww Billy en Ruud...... Als dat geen neuken wordt.
(Zat eigenlijk fff de stream te luisteren. Paul zegt dat Andrea niemand tot last is )quote:
Denk je, denk eerder maandag?quote:
Ja...ze rekken dit allemaalquote:
Of hangcliffer?quote:
Nee, joh de brief met krantquote:
Mooi!quote:
Té makkelijkquote:
Dat gebeurd in de normale wereld ook heel vaak. Valt me zo vaak opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze lijken echt geen moment echt geïnteresseerd in elkaar te zijn. Als iemand zijn of haar hart lucht bij een ander, reageert die ander alleen maar om zijn of haar eigen verhaal (dat allemaal veel erger is) te vertellen.
Even rustig slapen, even op je zelf kunnen zijnquote:
Ik vind 'm leuk.quote:
Zelfs de gevangenis heeft datquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even rustig slapen, even op je zelf kunnen zijn
Beginnenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef iBenny het volgende:
Wel grappig dat ze hier om 8 uur mee begonnen
Ach, Billy vindt eindelijk iemand die ook niet spoort.quote:
Ja die zegt dingen pffffquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wat is dat nou voor argument..je hebt nog 40 jaar te gaan en Anton niet.
Herkenningquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, Billy vindt eindelijk iemand die ook niet spoort.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
begonnen, want het was 3 over 8 op dat moment(verleden tijd)
Slechte actrice inderdaad.quote:
nog een dagje wachten, is gisteren gedaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef IMVHI het volgende:
Wanneer zegt iemand daar eindelijk eens een keer tegen dat mens dat ze zich niet zo aan moet stellen en op moet tyfen met die god van d'r?
Voorde tv kijkers denk ik niet, die krijgen de helft niet meequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n stukje Billy moet ze toch gewoon kijkers kosten?
Yup. Het duurde ongeveer 3 kwartier voordat de eerste echt zichtbare tranen kwamenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef Vliegendewijs het volgende:
Huilt andrea nou zonder tranen?
Top! Door wie?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
nog een dagje wachten, is gisteren gedaan
Isabellaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:06 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Isa en daarna de rest, tot zover de cliffhanger
Ja, de streamers kregen ook nog mee dat het eerste gedeelte van wat Billy zei al gezegd werd voordat ze ook maar een letter gelezen had van dat krantenbericht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voorde tv kijkers denk ik niet, die krijgen de helft niet mee
Die waren dinsdag geloof ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:08 schreef Mascleta het volgende:
Waar zijn de bed avonturen van Billy en Ruud gebleven? Of heb ik in de afgelopen week een uitzending gemist?
Je keek voor het eerst in drie weken? Dan heb je de jacuzzi, de mini-bar onder elk bed en de sex tussen Rienk en Nicolien (met zelfgebreide voorbehoedsmiddelen) dus ook gemist?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:38 schreef LoveProfuzion het volgende:
Overigens keek ik vandaag voor het eerst in 3 weken..
maar ze hebben nu laptops, telefoons, een vaatwasser, een wasmachine? heel die toko staat bomvol...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |