abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137245337
Ik wil heel graag een keertje sex hebben met een vrouw met echt hele grote borsten.
Maar om de een of andere reden heb ik altijd vriendinnen met kleine borsten. Ik krijg er veel meer aandacht van als van meiden met echt joekels.

Is echt frustrerend want als ik er eentje zie zoals deze dan zou ik er zo op duiken als ze me zou laten gaan!
pi_137245383
:{
pi_137245384
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:11 schreef perro. het volgende:
:{
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137245405
Die nagels. :') _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_137245411
Voor de rest ziet ze er gewoon vadsig uit zo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_137245451
Nou goed rond blijven kijken of een leuke speciale hoer zoeken

Of verwacht je dat vrouwen zich nu in je dmbox gaan melden?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 28 februari 2014 @ 18:16:11 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_137245493
Hoe heette die ene prostituee nou ook alweer met die enorme hangers... Cindy Salou?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_137245736
Wat wil je met die borsten doen dan?
pi_137245827
Ik heb vanavond een vrij avondje, dus kom maar langs.
Moeten zij weten
pi_137245921
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:26 schreef zarGon het volgende:
Wat wil je met die borsten doen dan?
Nou daar ga ik van alles tussenstoppen en zo! :9~
pi_137246039
Dat kan toch ook wel leuk met iets minder?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137246066
Nee :{w
pi_137246080
Echt tering lelijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_137246225
Je kijkt in het gezicht van meiden met een bescheidener decolletee, daarom kunnen die het langer dan een minuut met je uithouden. Wordt lastig dus. Cursus zelfbeheersing wellicht?
pi_137246249
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:42 schreef Fok-it het volgende:
Echt tering lelijk
Ha dat is echt zo'n reactie van een superplat meisje dat ontzettend jaloers hierop is!
Ik weet 1000% zeker dat de meeste mannen gaan voor mijn smaak wat borsten betreft!
pi_137246402
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:49 schreef DikkeDweil het volgende:

[..]

Ha dat is echt zo'n reactie van een superplat meisje dat ontzettend jaloers hierop is!
Ik weet 1000% zeker dat de meeste mannen gaan voor mijn smaak wat borsten betreft!
:')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_137246596
quote:

[..]

Hmm ik hou wel van een flinke boezem maar je plaatje gaat toch wat ver hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137246667
quote:

[..]

Handvol is genoeg, ietwat meer staat vooral leuk met kleding aan en diktieten zoals in de OP zijn overdreven groot en daardoor niet aantrekkelijk.
pi_137256585
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:10 schreef DikkeDweil het volgende:
Ik wil heel graag een keertje sex hebben met een vrouw met echt hele grote borsten.
Maar om de een of andere reden heb ik altijd vriendinnen met kleine borsten. Ik krijg er veel meer aandacht van als van meiden met echt joekels.
[ afbeelding ]
Is echt frustrerend want als ik er eentje zie zoals deze dan zou ik er zo op duiken als ze me zou laten gaan!
Hey, mijn ex :9

Man, het ligt toch echt aan je wanhopige rukstand zelf! Als jij die vriendinnen met de kleine borsten had afgewezen had je allang de meiden met de jetsers liggen krikken... Maar nee, je moest en zou neuken die avond..

Tsja... :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_137257175
Mijn ex had dubbel D's of cup E, toen ik haar leerde kennen was het natuurlijk een en al feest en geilen erop. *O* *O* en al die vrienden jaloers omdat ik haar aan het versieren was en het hun niet lukte (wat toch wel een leuk gevoel is).

Al die tijd kwamen vrienden en klasgenoten me vertellen dat die meid met dikke tieten echt geil is bla bla bla, waarop ik toch ging fantaseren omdat ik nog nooit iets had gedaan met een meid met zulke dikke tetten. :9

Anyway, ze nodigde me uit om bij haar thuis een wijntje te komen drinken want haar ouders waren niet thuis *O* *O* (FEEST DUS!).

Ik kom daar dus aan, beetje kletsen, wijntje toen naar boven where the magic happens.. zoenen etc etc kleren gaan uit en toen ik haar shirt en bh uit trok was het feest toch echt wel minder -O- -O-

Mijn ervaring is dat borsten die van nature zo groot zijn echt gaan hangen.. maar dan ECHT HANGEN HANGEN (want zwaartekracht o|O o|O )

Als ze op haar knieën zat dan was het uitzicht wel leuk :P, maar zodra ze op haar rug ging liggen gleden die borsten helemaal naar de zijkant waardoor zij de vorm van een Jesus kruis kreeg (als je het je kan inbeelden tenminste) _O-

Conclusie, voor mij chill om te gebruiken als kussen of als oogvitamines als ze nog in een bh zitten/inkijk maar verder nah :P doe mij maar een B/C cup die hangen niet zo ;) _O_ ^O^

P.S grote borsten zijn overrated.
Waz met jou!
pi_137257557
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 23:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Mijn ex had dubbel D's of cup E, toen ik haar leerde kennen was het natuurlijk een en al feest en geilen erop. *O* *O* en al die vrienden jaloers omdat ik haar aan het versieren was en het hun niet lukte (wat toch wel een leuk gevoel is).

Al die tijd kwamen vrienden en klasgenoten me vertellen dat die meid met dikke tieten echt geil is bla bla bla, waarop ik toch ging fantaseren omdat ik nog nooit iets had gedaan met een meid met zulke dikke tetten. :9

Anyway, ze nodigde me uit om bij haar thuis een wijntje te komen drinken want haar ouders waren niet thuis *O* *O* (FEEST DUS!).

Ik kom daar dus aan, beetje kletsen, wijntje toen naar boven where the magic happens.. zoenen etc etc kleren gaan uit en toen ik haar shirt en bh uit trok was het feest toch echt wel minder -O- -O-

Mijn ervaring is dat borsten die van nature zo groot zijn echt gaan hangen.. maar dan ECHT HANGEN HANGEN (want zwaartekracht o|O o|O )

Als ze op haar knieën zat dan was het uitzicht wel leuk :P, maar zodra ze op haar rug ging liggen gleden die borsten helemaal naar de zijkant waardoor zij de vorm van een Jesus kruis kreeg (als je het je kan inbeelden tenminste) _O-

Conclusie, voor mij chill om te gebruiken als kussen of als oogvitamines als ze nog in een bh zitten/inkijk maar verder nah :P doe mij maar een B/C cup die hangen niet zo ;) _O_ ^O^

P.S grote borsten zijn overrated.
Ze gaan vaak hangen ja maar dat hoeft niet...

Als je een 35-jarige hardloopster met cup DD hebt, zal bijna geheid hangen tot aan haar kniëen! Maar een 19-21 jarige strakke meid met cup DD en goede BH's dragend :9
  zaterdag 1 maart 2014 @ 00:56:51 #22
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_137261415
Zulke tieten als in de OP vind ik gewoon lelijk, al die anderen die op knappen lijken te staan...bleh
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_137262828
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 23:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze gaan vaak hangen ja maar dat hoeft niet...

Als je een 35-jarige hardloopster met cup DD hebt, zal bijna geheid hangen tot aan haar kniëen! Maar een 19-21 jarige strakke meid met cup DD en goede BH's dragend :9
Hahah me ex was toch echt geen 35 (me ex was toen 18) :P... en was gewoon strak/fit dus snap het niet echt :P.

Verder heb ik dus nooit meer een meid met grote borsten gehad puur om die ervaring _O- :')
Waz met jou!
pi_137264087
quote:

[..]

Ik niet. Geef mij maar kleine of middelgrote...
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_137265954
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 02:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hahah me ex was toch echt geen 35 (me ex was toen 18) :P... en was gewoon strak/fit dus snap het niet echt :P.

Verder heb ik dus nooit meer een meid met grote borsten gehad puur om die ervaring _O- :')
Ze deed dus aan hardlopen/voetbal whatever (als er maar gerend wordt? Paardrijden is ook erg :') )

Meestal zijn vrouwen met grote borsten vrij dik. Dat is weer minder....

Er zijn maar een paar landen waar je veel vrouwen kan treffen die dat niet hebben (dus grote borsten, met slanke taille): Colombia, Roemenië en aan de overkant van het Kanaal: Groot-Brittanië
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')