Anders zou ze niet flirten met alles.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat zullen we wel eens zien![]()
Je houdt wel van die aandacht?
Och, als je 'de verhalen' moet geloven valt dat ook wel mee. Verschillende dames waarmee ik de afgelopen twee jaar heb gedate leken ook niet te weten wat ze wilden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je alleen uit bent op een leuke tijd is internetdaten ook niet de juiste weg denk ik
Versierd worden betekent dat het blijkbaar gewerkt heeft.. anders zou t 'poging tot zijn'.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee, ik weet gewoon wat werkt irl, omdat ik vaak versierd word en ook heel graag flirt
Tijdens uitgaan had ik altijd achteraf spijt, vond het nooit zo mijn types.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan, genoeg mannen irl he
zolang de communicatie oprecht en duidelijk is valt dat wel mee. afwijzingen vind ik niet persoonlijk, doen alsof iemand gek is wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:12 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Wat als je je kwetsbaar opstelt en ze wijst je af?
Dan heb je je tijd verkloot en zit je met een kut gevoel.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tijdens uitgaan had ik altijd achteraf spijt, vond het nooit zo mijn types.
Maar ik heb echt heel weinig uitgaan/flirt periodes gehad. En twee van de 3 relaties ken ik via internet, de ander was een collega.
Maar ik ben gezellig doen, fijne avond nog
Nee hoor, ik ben vrijgezel dus doe ik gewoon wat ik wil, maar dat betekent niet dat ik moet gaan sletten omdat ik vrijgezel benquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Versierd worden betekent dat het blijkbaar gewerkt heeft.. anders zou t 'poging tot zijn'.
Ben je zo makkelijk dan? (jaja.. op de seks na)
Slet, eerst een beetje teasen en het dan af laten weten hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn aantal sekspartners tel ik op 1 handmij krijgen ze niet snel in hun bed. Trouwens flirten betekent niet altijd seks
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag lieverdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tijdens uitgaan had ik altijd achteraf spijt, vond het nooit zo mijn types.
Maar ik heb echt heel weinig uitgaan/flirt periodes gehad. En twee van de 3 relaties ken ik via internet, de ander was een collega.
Maar ik ben gezellig doen, fijne avond nog
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Slet, eerst een beetje teasen en het dan af laten weten he
Nat worden enz. verdorie tochquote:
Ik word professioneel imitator. Ik denk dat er mannen in dit topic zijn die zich daarin kunnen vinden.quote:
Ik zeg toch niets over sletten?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vrijgezel dus doe ik gewoon wat ik wil, maar dat betekent niet dat ik moet gaan sletten omdat ik vrijgezel ben![]()
. Verder is het wel wat complicated.
O.K.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef perro. het volgende:
[..]
ik geloof er niks van eigenlijk. mannen zijn geen domme ezels natuurlijk die allemaal volhardend in het kwadraat zijn en niet horen wat een vrouw zegt. jij bent de constante factor dus zul je er zelf ook wel enige invloed op hebben.
Aaaah zo, ja ok, dan heb ik mij niet goed uitgedrukt: men probeert mij vaak te versieren, maar ik ga niet met iedereen flirten, alleen als hij echt hot isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets over sletten?![]()
Zeg enkel dat je blijkbaar niet zo kieskeurig bent als t om 'versierd worden' gaat.
Aangezien je blijkbaar vaak versierd wordt. Dat betekend dat je t leuk vond.
Anders zou je wel zeggen 'men probeert mij vaak te versieren'
Je kan zo bij Astro TV werken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Maak jij geen hossels? Wil jij meer mossels?
Vraag het de Drommel, de man met het antwoord op al jouw mogelijke vragen. Met een bewezen track record en een vrachtwagen vol vernederde vrouwen maakt hij jouw stoutste dromen waar. Stel je vraag nu!!!
Nee, maar ik vind het bijvoorbeeld hinderlijk dat als je een dame een tijdje op whatsapp spreekt, dat zij je dan ineens blokkeert zonder wat te zeggen. Heb dan het lef om mij gewoon af te wijzen in het gesprek zelf in plaats van blokkeren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:16 schreef perro. het volgende:
[..]
zolang de communicatie oprecht en duidelijk is valt dat wel mee. afwijzingen vind ik niet persoonlijk, doen alsof iemand gek is wel.
je kunt niet alle 3,5 miljard vrouwen op aarde leuk vinden. dus zij jou ook niet altijd.
Beste Dr. Ommel,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Maak jij geen hossels? Wil jij meer mossels?
Vraag het de Drommel, de man met het antwoord op al jouw mogelijke vragen. Met een bewezen track record en een vrachtwagen vol vernederde vrouwen maakt hij jouw stoutste dromen waar. Stel je vraag nu!!!
Ik denk het nietquote:
Ik kan uit uw reactie aflezen dat je het zwaar hebt. Blijft u altsublieft aan de lijn en dan kom ik zo terug met dat wat de sterren te vertellen hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je kan zo bij Astro TV werken.
Beste K. Stokje,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beste Dr. Ommel,
Ik vind een vrouw erg leuk, het is altijd erg gezellig als ik haar zie of spreek. Ik heb echter niet het idee dat ze mij ook leuk vindt. Soms denk ik een hint te zien, maar de rest van de tijd lijk ik in de friendzone te zitten.
Mijn vraag is daarom ook: op welke partij moet ik straks gaan stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |