Ooit zul je toch een begin moeten maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dat zal ik maar doen dan.Ben vaak erg onzeker met die dingen, door het gebrek aan ervaring vooral.
Check de TTquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dat zal ik maar doen dan.Ben vaak erg onzeker met die dingen, door het gebrek aan ervaring vooral.
Als ie het nog een keer opschrijft, ga je het dan wel lezenquote:
Hij zei dat ie 22 is, maar het meisje?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ie het nog een keer opschrijft, ga je het dan wel lezen
Zal om en nabij hetzelfde zijn neem ik aan, als ze in hetzelfde jaar van hun opleiding zitten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij zei dat ie 22 is, maar het meisje?
Ik 22, zij 20 geloof ik.quote:
Haha, dat weet ik, los van vrouwen, uit ervaring.quote:
Probeer eens wat uit wat je leuk lijkt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik 22, zij 20 geloof ik.
[..]
Haha, dat weet ik, los van vrouwen, uit ervaring.Vaak denk ik doordat ik geen interesse van vrouwen krijg of afwijzingen krijg dat ik niet goed genoeg ben ofzo. Ook was ik op mijn 18e heel erg afgesloten van de wereld (ben er daarna langzaam bovenop gekomen, dus een zeer sterk toegenomen zelfvertrouwen qua algemene dingen) waardoor ik mijn tijd als puber echt heb verwaarloosd. Ook ben ik nooit op vakantie geweest (niemand om mee te gaan/geen geld). Dus ja, zoveel heb ik gewoon niet meegemaakt in het leven wat me ook onzeker maakt bij vrouwen. Verder heb ik wel een leven/vrienden/dingen te doen maar niet echt hobby's ofzo.
Begin op Whatsapp over iets van het gesprek dat je hebt gehad. Iets dat je onduidelijk was of iets waar je geïnteresseerd in bent. En dan van daaruit het gesprek gaande houden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wil iemand mij helpen?
Ik ben 22 en heb nog nooit een vriendin gehad (of gezoend). De keren dat ik een meisje leuk vind zijn op een hand te tellen. De laatste keer dat ik verliefd werd, in 2011, heb ik een half jaar achter haar aan gelopen wat op niets uitliep. Dat was een kwelling.
Nu is er een meisje die dezelfde opleiding doet als ik. Ik zie haar echter nooit, het is dat we 8 weken in dezelfde werkgroep zaten (heb haar nummer dan ook door want er was een groepswhatsapp). Nu kwam ik haar gisteravond toevallig tegen in het openbaar vervoer wat een leuk gesprek opleverde. Ik merkte dat ik haar toch wel erg leuk vind.
Ik weet niet of ik haar nog vaak tegenkom op de opleiding. Het gebeurt ongetwijfeld, vroeg of laat, of ik moet weer met haar samenwerken ofzo. Maar dat kan maanden duren. Wat moet ik doen? Eigenlijk wil ik toch wel actie ondernemen maar ik heb wel vaker dingen gezegd tegen crushes die nog done waren dus hoe pak ik dit het beste aan? Ik heb er gewoon geen verstand van.
Ik ben ook redelijk negatief doordat ik alleen maar afwijzingen ken en meisjes mij gewoon niet leuk lijken te vinden wat betreft een date of relatie.
Komt goedquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:59 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ja zo een topic moet er komen. Een topic met alle sterke en toffe verhalen over versierervaringen. Dat gaat mooie verhalen opleveren.
Blablabla. Dit laat zien dat je er nog steeds niets van snapt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zo krampachtig? Je vindt een man toch niet alleen aantrekkelijk om zijn penis? Waarom niet met een man naar bed gaan als je een smakelijk exemplaar tegenkomt?
Haha Yatsie toch, ooit van compensatiebeginsel gehoord?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Soms ben ik echt jaloers op vrouwen.![]()
Was het overigens niet : een zorgzame moeder, een dame aan tafel en een hoer in bed waaraan de ideale vrouw moet voldoen?
Ik zal u het tegendeel bewijzenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee de verhalen van versier pogingen door yats enzo zijn leuker
LOLquote:
Nee, beide moedig ik aan bij vrouwenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:56 schreef complicate het volgende:
Omdat ik open kan praten en me niet wil binden![]()
Dan zeg je out of the blue "kom je naar de after?"quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:31 schreef Miniem het volgende:
Vanavond carnaval.
Ik spreek nooit meiden aan, ik weet niet wat ik dan moet zeggen.
Ik wil dit vanavond wel doen.
Hebben jullie tips/ normale openingszinnen?
Tja ik heb een hoog libido en word graag diep genomen. En seks is belangrijk, maar ook niet allesquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, beide moedig ik aan bij vrouwen
Eerder omdat je opschept over sex en termen gebruikt zoals "lekker diep genomen" worden.
Ik heb geen enkele vrouw ooit zoiets horen zeggen
Daar gaan je opschepverhalenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, beide moedig ik aan bij vrouwen
Eerder omdat je opschept over sex en termen gebruikt zoals "lekker diep genomen worden".
Ik heb geen enkele vrouw ooit zoiets horen zeggen
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:53 schreef complicate het volgende:
Blablabla. Dit laat zien dat je er nog steeds niets van snapt.
So what? ik ben wie ik ben. Als ik graag over seks praat enz dan is dat zoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:04 schreef Weissman het volgende:
@complicate: Er zitten hier wel meer vrouwen met een hoog libido, en nog meer mannen met een nog hoger libido
Meidquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]. Leg het dan maar even uit, meid.
Goede ontwijking.quote:
Ik kan u geen hersenen lenen helaasquote:
Tuurlijk. Als je over je sexleven wilt praten, prima. Maar denk je niet dat dat in een ander deel van dit forum beter zal passen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:05 schreef complicate het volgende:
[..]
So what? ik ben wie ik ben. Als ik graag over seks praat enz dan is dat zo
Goede comeback, echt. Beetje jammer dat je jezelf niet nader wil toelichten en een beetje met modder gaat gooien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan u geen hersenen lenen helaas
SEX heeft wel een hele leuke scquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je over je sexleven wilt praten, prima. Maar denk je niet dat dat in een ander deel van dit forum beter zal passen?
Begin met in jezelf te geloven...de rest volgtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wil iemand mij helpen?
Ik ben 22 en heb nog nooit een vriendin gehad (of gezoend). De keren dat ik een meisje leuk vind zijn op een hand te tellen. De laatste keer dat ik verliefd werd, in 2011, heb ik een half jaar achter haar aan gelopen wat op niets uitliep. Dat was een kwelling.
Nu is er een meisje die dezelfde opleiding doet als ik. Ik zie haar echter nooit, het is dat we 8 weken in dezelfde werkgroep zaten (heb haar nummer dan ook door want er was een groepswhatsapp). Nu kwam ik haar gisteravond toevallig tegen in het openbaar vervoer wat een leuk gesprek opleverde. Ik merkte dat ik haar toch wel erg leuk vind.
Ik weet niet of ik haar nog vaak tegenkom op de opleiding. Het gebeurt ongetwijfeld, vroeg of laat, of ik moet weer met haar samenwerken ofzo. Maar dat kan maanden duren. Wat moet ik doen? Eigenlijk wil ik toch wel actie ondernemen maar ik heb wel vaker dingen gezegd tegen crushes die nog done waren dus hoe pak ik dit het beste aan? Ik heb er gewoon geen verstand van.
Ik ben ook redelijk negatief doordat ik alleen maar afwijzingen ken en meisjes mij gewoon niet leuk lijken te vinden wat betreft een date of relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |