Je moet er volgens mij niet zo'n groot punt van maken, er zijn een paar figuren/vrienden hier op het forum die alles lopen af te zeiken wat ik doe om maar wat te zeiken te hebben.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dus we moeten maar gewoon slikken dat 1 persoon iets doet waar veel mensen het niet mee eens zijn en gewoon 'niet zeuren'?
Ik zie in de laatste handvol posts meer discussie dan gezeur, en dat lijkt me toch een betere manier om tot een oplossing of in ieder geval tot enige tevredenheid onder het merendeel van de users hier te komen dan het maar accepteren en er niet meer over praten.
Gewoon, leek me lang..quote:
Alsof hij dat doetquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Gewoon, leek me lang..Wordt wel een leuke reunie dan.
Tsja. Dat is inderdaad lang. Lekker rustig dusquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Gewoon, leek me lang..Wordt wel een leuke reunie dan.
Het is letmein, niet wij allemaal, die 'bestraft' hoort te worden inderdaad. Best jammer ditquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof hij dat doetHet is echt te lachwekkend voor woorden
Ja, het ligt alleen aan letmein.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is letmein, niet wij allemaal, die 'bestraft' hoort te worden inderdaad. Best jammer ditWat hij deed was erger dan ons gemekker.
Waarom ligt het aan ons dan? Degene die hij allemaal afzeikt moeten gewoon maar alles pikken bedoel je?quote:
Sfeer was totaal verziekt. Terechte sluiting.quote:
Liep he-le-maal uit de handquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sfeer was totaal verziekt. Terechte sluiting.
Ik kan jullie ook geen enkel moment alleen laten hè?quote:
Jancees4modquote:Op maandag 14 april 2014 22:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
Ik kan jullie ook geen enkel moment alleen laten hè?
Jaquote:
What happenedquote:
Ik wil je de details besparen, maar het liep totaal uit de hand.quote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
What happened.
Dm mij allen, ik wil alle verhalen van iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop