SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste is nog wel netjes, de rest zijn 13 in een dozijn doelpuntjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:32 schreef Zhano het volgende:
Nou, dit zijn ze dan hoorDe winnaars van de 100k.
![]()
Alles lordequote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarschijnlijk de enige 4 waar de bal of de man niet duidelijk door een andere speler heen ging in de slowmotionquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De eerste is nog wel netjes, de rest zijn 13 in een dozijn doelpuntjes![]()
![]()
Pas je op dat je iemand niet boos maakt...quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alleen als jij mij ook niet boos maakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pas je op dat je iemand niet boos maakt...![]()
Ja kijk maar uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen als jij mij ook niet boos maakt.![]()
![]()
Soms he zou je toch die tegenstanders bij fut een kogel door de kop willen schieten,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
250 maarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:02 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand interesse in 250 bronze contracten voor 5¤?![]()
daar moeten ze volgend jaar echt een discard all knop voor makenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
250 maar![]()
daar moeten ze volgend jaar echt een discard all knop voor makenOf dat je meerdere dingen kunt selecteren en discarden. Verder nog dat je bij een Relist All kunt kiezen voor hoe lang.
Realistische inschatting van wat ze gaan veranderen: Nog meer onzinnige links en spelers linken niet meer op nationaliteit.![]()
zou wel vet zijn als ze beter gaan linken als ze bijvoorbeeld 10 wedstrijden naast elkaar gespeeld hebben![]()
wel jammer voor de team switchers onder ons. maar zo kan je wel langzaam naar je echte ultimate team toe werken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Helaas denken die FUT developers dat ieder geniet van dat achterlijke gepuzzel met spelers om een fatsoenlijk team te bouwen, terwijl in werkelijkheid 99,9% van de spelers het alleen maar irritant vindt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
zou wel vet zijn als ze beter gaan linken als ze bijvoorbeeld 10 wedstrijden naast elkaar gespeeld hebben![]()
wel jammer voor de team switchers onder ons. maar zo kan je wel langzaam naar je echte ultimate team toe werken.![]()
Ik vind dat gepuzzel best geinig...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Helaas denken die FUT developers dat ieder geniet van dat achterlijke gepuzzel met spelers om een fatsoenlijk team te bouwen, terwijl in werkelijkheid 99,9% van de spelers het alleen maar irritant vindt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja toen een nationale link nog 1,5 was wel. Beter zetten ze dat ff terug, dan vind ik het wel weer prima qua vernieuwingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind dat gepuzzel best geinig...![]()
![]()
Volgend jaar wellicht als nieuwe featurequote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja toen een nationale link nog 1,5 was wel. Beter zetten ze dat ff terug, dan vind ik het wel weer prima qua vernieuwing![]()
vorig jaar vond ik het geinig. dit jaar komt het neer op, of 1 league of triple links aan elkaar plakken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind dat gepuzzel best geinig...
probeer maar eens een leuke 41212 (2) met silva en ramos te maken
#FreeTrapz![]()
volgens mij ben ik in de fase gekomen dat mijn transfer targets vol zijn. kan mijn active niet meer zien als ik bieddus ook niet of ik overboden ben.
#FreeTrapz![]()
Kun je geen uitbreiding meer kopen in de catalogus?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:37 schreef FCsuarez het volgende:
volgens mij ben ik in de fase gekomen dat mijn transfer targets vol zijn. kan mijn active niet meer zien als ik bieddus ook niet of ik overboden ben.
![]()
kan toch alleen van de TP niet van de targets.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je geen uitbreiding meer kopen in de catalogus?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Staat me iets van bij dat het kon..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan toch alleen van de TP niet van de targets.![]()
zal als ik thuis ben even zoekenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat het kon..moet toch ook die coin boosts nog even scoren
konden trouwens nog 3 pagina's naar de club, dus kan weer even vooruitPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Correct. Op level 20 kun je +20 transfer target pile size kopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat het kon..![]()
level 20, dan heb ik hem waarschijnlijk al gekocht. heb ooit alles aan zitten schaffen, verder doe je toch geen fuck met die puntenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik doe er sowieso niks mee. Hoef ook die idiote shirtjes niet. Als ze nou eens leuke retro shirtjes van Nederlandse teams zouden doen, zou ik het nog wel leuk vinden. Of nationale shirtsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
level 20, dan heb ik hem waarschijnlijk al gekocht. heb ooit alles aan zitten schaffen, verder doe je toch geen fuck met die punten![]()
![]()
shirts kan je verkopen/discarden. Free coins. Zeker een paar 100cquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe er sowieso niks mee. Hoef ook die idiote shirtjes niet. Als ze nou eens leuke retro shirtjes van Nederlandse teams zouden doen, zou ik het nog wel leuk vinden. Of nationale shirts
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oh , wist niet dat die retro meuk te koop was johquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
shirts kan je verkopen/discarden. Free coins. Zeker een paar 100cNou, eventjes in verdiepen dan
![]()
![]()
aan de gang met je luie barst zal jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 Dag vrij, maar zondag weer werken![]()
#FreeTrapz![]()
Zeg, ik kom net uit de nachtdienstenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
aan de gang met je luie barst zal je![]()
Maar wat een lekker salaris gaat dat worden op deze manier
![]()
![]()
Kan iemand mij dat gedoe van die webapp even simpel uitleggen? Waarom de neuk krijg je bij elke willekeurige zoekopdracht waarbij je een maximum of een minimum prijs opgeeft gewoon 0 resultaten?
Komt dit doordat ps3 en ps4 gewoon 1 markt is? Of heeft de Xbox-markt er ook last van.![]()
Heel simpel uitgelegd: Hij is kapot.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:30 schreef DeWesp het volgende:
Kan iemand mij dat gedoe van die webapp even simpel uitleggen? Waarom de neuk krijg je bij elke willekeurige zoekopdracht waarbij je een maximum of een minimum prijs opgeeft gewoon 0 resultaten?
Komt dit doordat ps3 en ps4 gewoon 1 markt is? Of heeft de Xbox-markt er ook last van.![]()
Komt omdat de webapp al een tijd niet goed werkt. Iedereen heeft daar last van.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:30 schreef DeWesp het volgende:
Komt dit doordat ps3 en ps4 gewoon 1 markt is? Of heeft de Xbox-markt er ook last van.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waarom wordt hij dan niet gemaakt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt omdat de webapp al een tijd niet goed werkt. Iedereen heeft daar last van.![]()
Omdat het een faalbedrijf is. Iedere maintenance komen er alleen maar nieuwe problemen bij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:32 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Waarom wordt hij dan niet gemaakt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat EAquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:32 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Waarom wordt hij dan niet gemaakt?![]()
mijn favoriete Legend maar even gehaald. Ik heb nu een zooi legends geprobeerd maar de beste vind ik nog altijd Crespo. Stijgt met kop en schouders boven de rest uit![]()
Hoe speelde Bergkamp nou uiteindelijk?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:42 schreef Maver24 het volgende:
mijn favoriete Legend maar even gehaald. Ik heb nu een zooi legends geprobeerd maar de beste vind ik nog altijd Crespo. Stijgt met kop en schouders boven de rest uit![]()
Niet al te best vond ik. Voelde nogal sloom aan ofzo. Schot was wel heel erg goed maar ik merkte gewoon aan het spelen dat het geen echte spits is. liep veel op het middenveld ipv in de spits. Ik heb daarom besloten om weer helemaal terug te gaan naar mijn eerste legend die ik ooit kocht, das was dus Crespo en hij is echt heel erg goed. 4* skills en 5* wf en goede agility en strengthquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe speelde Bergkamp nou uiteindelijk?![]()
Ja, en koppen kon hij zeker ook niet al te best?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet al te best vond ik. Voelde nogal sloom aan ofzo. Schot was wel heel erg goed maar ik merkte gewoon aan het spelen dat het geen echte spits is. liep veel op het middenveld ipv in de spits. Ik heb daarom besloten om weer helemaal terug te gaan naar mijn eerste legend die ik ooit kocht, das was dus Crespo en hij is echt heel erg goed. 4* skills en 5* wf en goede agility en strength![]()
Andere chem style op Lewandowski gegooid, misschien is dat het benodigde batterijtje.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat is je team nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:43 schreef Reemi het volgende:
Andere chem style op Lewandowski gegooid, misschien is dat het benodigde batterijtje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Precies jouwe nagemaakt.quote:Speelt ook gewoon smooth, maar Lewandowski komt niet uit de verf.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die samenvatting van Betis tegen Bilbao van afgelopen weekend
Dat is pas bestolen worden, daarbij vergeleken is Feyenoord he-le-maal niks
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh nicequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Precies jouwe nagemaakt.Speelt ook gewoon smooth, maar Lewandowski komt niet uit de verf.
Voordeel van Lewa is wel dat hij echt iets aan de ploeg kan toevoegen als hij weinig scoort omdat hij zo sterk aan de bal is en een goede pass heeft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze week zijn er maar liefst 7 legends in de spotlight en ook gaat EA elke dag 1 legend weggeven, deze legend is ook niet verhandelbaar.
Het gaat om
Crespo, Kluivert, Van der Sar, Effenberg, Inzaghi, Hierro, Bergkamp
Wel kut dat ik dus net Crespo heb gekocht nu hij dus goedkoper gaat worden denk ik komende week![]()
Klopt inderdaad, kopduels wint hij regelmatig (behalve voor het doel) en hij heeft meer assists dan goals. Maar hij verkloot helaas veel kansen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh nice
Voordeel van Lewa is wel dat hij echt iets aan de ploeg kan toevoegen als hij weinig scoort omdat hij zo sterk aan de bal is en een goede pass heeft.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik had ook betere heading van hem verwacht voor het doel ja, maar ik vond zijn finishing (met beide benen) wel fijn en hij staat echt altijd op de goede plek (86 att pos) en dit jaar heeft hij tenminste 4* skillsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, kopduels wint hij regelmatig (behalve voor het doel) en hij heeft meer assists dan goals. Maar hij verkloot helaas veel kansen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ene keer vind ik haar lekker, andere keer weer totaal niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver, die Koblenko bij DWDD
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is ook Happy Hour met Gold Player Premium Packs. 10 stuks per account dus laat die prijzen maar crashen![]()
Snap precies wat je bedoelt, maar nu is ze lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ene keer vind ik haar lekker, andere keer weer totaal niet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
spreekt ook fking veel talenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelt, maar nu is ze lekker
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelt, maar nu is ze lekker![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Helemaal beledigd als MMH subtiel zegt dat ze fake is en nu zegt ze dat het haar echttttttttt niet boeit wat anderen van haar denken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
MMHquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef Tim86 het volgende:
Helemaal beledigd als MMH subtiel zegt dat ze fake is en nu zegt ze dat het haar echttttttttt niet boeit wat anderen van haar denken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wat zijn die gasten Tangarine toch intens lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En altijd ook gewoon , niet de ene keer wel en de andere keer niet:Pquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef Tim86 het volgende:
wat zijn die gasten Tangarine toch intens lelijkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
En daar zijn er dan 2 van. Echt 13 generaties aan inteelt. voor je zoiets krijgtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En altijd ook gewoon , niet de ene keer wel en de andere keer niet:PAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zij zijn toch on-verhandelbaar? Waarom zou de prijs dan dalen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:20 schreef Maver24 het volgende:
Deze week zijn er maar liefst 7 legends in de spotlight en ook gaat EA elke dag 1 legend weggeven, deze legend is ook niet verhandelbaar.
Het gaat om
Crespo, Kluivert, Van der Sar, Effenberg, Inzaghi, Hierro, Bergkamp
Wel kut dat ik dus net Crespo heb gekocht nu hij dus goedkoper gaat worden denk ik komende week
@Tim en PotS: Idd ene keeren de andere keer
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En daar zijn er dan 2 van. Echt 13 generaties aan inteelt. voor je zoiets krijgt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die ene die je kan winnen kan je niet verhandelen. De rest wel natuurlijk..spotlight legends zitten veel vaker in packsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zij zijn toch on-verhandelbaar? Waarom zou de prijs dan dalen?
@Tim en PotS: Idd ene keeren de andere keer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach soquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ene die je kan winnen kan je niet verhandelen. De rest wel natuurlijk..spotlight legends zitten veel vaker in packs![]()
![]()
Otigba weer op de bank...Van Basten
Lurling op de bank is wel positief
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
MvB is een autist qua links-rechts achterinquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Otigba weer op de bank...Van Basten
Lurling op de bank is wel positiefHij haalt Kum er niet uit omdat die het redelijk goed doet. Hoop wel dat Fazli wat meer naar binnen speelt en niet echt als buitenspeler want dat is ie niet. Als ie meer naast Finn komt te staan en Dijks over de flank kan opkomen kan het wel goed uitpakken.
![]()
Als Ziyech maar zijn vrije rol houdt en niet meer naar links moet uitwijken hierdoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
MvB is een autist qua links-rechts achterinHij haalt Kum er niet uit omdat die het redelijk goed doet. Hoop wel dat Fazli wat meer naar binnen speelt en niet echt als buitenspeler want dat is ie niet. Als ie meer naast Finn komt te staan en Dijks over de flank kan opkomen kan het wel goed uitpakken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ziyech speelt voor mn gevoel altijd een beetje meer vanaf rechts. Hopelijk wijkt ie daar niet van af nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Ziyech maar zijn vrije rol houdt en niet meer naar links moet uitwijken hierdoor.![]()
Ik moet naar GGD man, RIP.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Thad let niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende keer met condoom.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Thad let niet opTja hij stond er voor 1,2k bin op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel 2 bazenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef esox83 het volgende:
die laatste 2 zijn niet noemenswaardig mavernog net geen discard
![]()
![]()
Heerenveen teringslecht zeg..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik pull echt crap de laatste tijd, ander account had ik al 4x een if en ook vrij vaak top spelers zonder echt veel packs te openen.
Nu op next gen en ander account is het om te janken![]()
![]()
bohh mooie vrije trap wel van Tannane
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef Maver24 het volgende:
Wie weet er leuk teampje met Lewandowski en welke chem style zou ik op Lewandowski zettenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef Maver24 het volgende:
Wie weet er leuk teampje met Lewandowski en welke chem style zou ik op Lewandowski zetten
Zo had ik hem. Chemstyle iets met schieten en koppen ofzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jovetic op CM jah?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo had ik hem. Chemstyle iets met schieten en koppen ofzo.![]()
Kan prima. En in deze formatie is dat toch een veredelde CAM.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel een tof teamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan prima. En in deze formatie is dat toch een veredelde CAM.![]()
![]()
Aubameyang vind ik niet fijn spelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:30 schreef esox83 het volgende:
Ja Lewa verkopen en een team met Mandzukic en Aubamayang![]()
Cholera.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Mooi team.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo had ik hem. Chemstyle iets met schieten en koppen ofzo.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Voor de munten dat Lewa kost viel hij me tegen, in 2 spitsensysteem gespeeld met of Mandzukic en Aubamayang. Mandzukic scoorde verreweg de meeste van die 3![]()
met sakho er naastquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:34 schreef Reemi het volgende:
Vertonghen is verbazingwekkend goed trouwens.
#FreeTrapz![]()
Doet het echt prima hier ja. Ook wel fijn om een goede passer daar te hebben. En van die WR merk je echt niks.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:34 schreef Reemi het volgende:
Vertonghen is verbazingwekkend goed trouwens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stats zijn echt ziek jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:48 schreef Maver24 het volgende:
Hoe is IF Mkhytaryan? Lijkt me ook wel goed, zeker met een zeer hoge finishing en agility
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op de Xbox gewoon nog altijd 140kquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Modric was gisteren nog 180k...en nu ineens 250![]()
Ik heb hem ingekocht voor 180, als hij nog iets doorstijgt gaat hij weer gewoon de verkoop inquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Op de Xbox gewoon nog altijd 140k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhh mooie counter Heerenveen. Jammer dat Parra hem er niet in 1x in schiet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Paar potjes met dit gespeeld maar wat een bazen![]()
De backs zijn 185 en 188 lang waardoor voorzetten naar de tweede paal geen zin hebben, de cb's zijn opperbazen en de spitsen geniaalchoupo nu 18 uit 10 en riascos 13 uit 10
![]()
![]()
Mooi teamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Paar potjes met dit gespeeld maar wat een bazen![]()
De backs zijn 185 en 188 lang waardoor voorzetten naar de tweede paal geen zin hebben, de cb's zijn opperbazen en de spitsen geniaalchoupo nu 18 uit 10 en riascos 13 uit 10
Mis je niet wat voetballend vermogen en snelheid op CDM?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn 3 items op de tradepile staan alle 3 op expired, kan er niks mee, gelukkig ook niemand op geboden![]()
oh, nou dan zijn de voortekenen niet zo goedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:27 schreef esox83 het volgende:
Dat heb ik al 3 weken met een vidal Maver![]()
![]()
Je zat aardig in de richting Timquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Genk verliest thuis van Bucharov en co
[ afbeelding ]
Lag het toch niet aan Mario.."dat Genk heb gewoon een heel matig elftal"
Deze uitspraak is alvast een zekerheidje voor VI morgen als het aan bod komt
Hij noemde het nu ronduit slecht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zat aardig in de richting Tim
Hij noemde het nu ronduit slecht!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook heb ik een speler die ik gekocht heb, en die ook al in mijn team zit, maar wel bij de transferkandidaten blijft staan als gewonnen maar kan er niks mee![]()
![]()
Ziyech, schele dakhaas
e: oh toch wel een beetje bewust dit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ziyech trok ook steeds naar links zoals Tim voorspeldequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zat aardig in de richting Tim
Hij noemde het nu ronduit slecht![]()
![]()
Je zou bijna denken dat ik er verstand van hebquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ziyech trok ook steeds naar links zoals Tim voorspelde
Of dat ik echt een glazen bol heb..1 van die 2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien kan Tim gelijk ook even de volgende economische crisis voorspellen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ziyech trok ook steeds naar links zoals Tim voorspelde
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laatste lijkt me waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik er verstand van heb
Of dat ik echt een glazen bol heb..1 van die 2![]()
Nee eigenlijk totaal niet, passing van beide cdm's is zeer goed en zimling is de man die steeds mee opkomt wat nu twee keer heeft geresulteerd tot een goal want hij heeft een redelijk afstandschot. Soto is meer de stofzuiger voor de verdediging.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team
Mis je niet wat voetballend vermogen en snelheid op CDM?![]()
Had jij serieus nog transfers vanavond verwacht?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef Maver24 het volgende:
En oh jah, ook geen transfers meer vandaag zeker. wat een gekut bij EA. het wordt steeds slechter![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2 weken geleden kwamen de upgrades ook pas om half 10 uit s'avonds uitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had jij serieus nog transfers vanavond verwacht?![]()
![]()
![]()
Volgens mij hebben ze gisteren of eergisteren al aangekondigd dat ze een week vertraging hebben hoor...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
2 weken geleden kwamen de upgrades ook pas om half 10 uit s'avonds uitNAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 21:21:23Sorry guys. We had al the upgrades and transfers ready for you, but the dog ate them. #FUT reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:39 schreef Tim86 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 21:21:23Sorry guys. We had al the upgrades and transfers ready for you, but the dog ate them. #FUT reageer retweet
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
doge*quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:39 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Met EA en such great transfers kan je een mooie meme maken jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat klopt wel maar dat ging over de upgrades, zullen ze de transfers daar dan ook mee bedoelen ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gisteren of eergisteren al aangekondigd dat ze een week vertraging hebben hoor...![]()
Dat was wel de indruk die bij mij gewekt werd...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel maar dat ging over de upgrades, zullen ze de transfers daar dan ook mee bedoelen ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien komen het begin van de week wel, ze hebben wel gezegd volgende week maar dat kan ook een maandag zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was wel de indruk die bij mij gewekt werd...![]()
Als ze vandaag alsnog transfers hadden gedaan dan hadden ze het echt wel zo gecommuniceerd, niet op de huidige manier.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel maar dat ging over de upgrades, zullen ze de transfers daar dan ook mee bedoelen ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nordfeldt wat doe jeDie gast kan vies ver trappen en dan niet voor de goal gaan als Pasveer RW staat
![]()
![]()
Dat is nog snel gegaan..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wooow dat ze überhaupt Victory Road zijn door gekomenquote:
Arsenal is meer de kleine ruimte als je zelf in de aanval bent, niet zozeer de omschakeling. Was meer Real ditquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:59 schreef Zhano het volgende:
Als ie in één keer af was gemaakt was het bijna een Arsenal goal van Heerenveen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Helemaal gemist.. het was wel mooi dat ze met nog 1 Pokemon in de Victory Road de laatste trainer versloegen terwijl die 4 Psychic-Pokemon hadquote:![]()
![]()
Okquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arsenal is meer de kleine ruimte als je zelf in de aanval bent, niet zozeer de omschakeling. Was meer Real dit![]()
![]()
Alleen jammer dat Otigba nu dus wel weer op de bank zal blijvenquote:
Volgende week wel Marzo basis neem ik aan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja als Dijks nog blessa is wel. Raitala is afgeschreven denk ik, en Aktaou hebben ze verhuurd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Otigba nu dus wel weer op de bank zal blijven
Volgende week wel Marzo basis neem ik aan![]()
Dijks speelde ook wel als een natte krant. Marzo viel wel aardig in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja als Dijks nog blessa is wel. Raitala is afgeschreven denk ik, en Aktaou hebben ze verhuurd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op het EA forum staat het vol met mensen die spelers kwijt zijn nadat ze de spelers opnieuw hebben aangeboden op de markt. Gebeurde dus net ook met mijn Benzema, ook nog steeds foetsie![]()
Nu je het zegt, ik mis een IF Messi en Zlatan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:27 schreef Maver24 het volgende:
Op het EA forum staat het vol met mensen die spelers kwijt zijn nadat ze de spelers opnieuw hebben aangeboden op de markt. Gebeurde dus net ook met mijn Benzema, ook nog steeds foetsie![]()
ik het halve TOTYquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik mis een IF Messi en Zlatan.
#FreeTrapz![]()
je hebt meer aan 11 non rare overrated playersquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik mis het volledige TOTS![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
Niet zo lang zo op je TP staanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt meer aan 11 non rare overrated players![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
altijd wel een paar in de clubquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zo lang zo op je TP staanel shaa blijft wat een
kan altijd nog een team met bronze ieren maken
[ Bericht 8% gewijzigd door FCsuarez op 28-02-2014 22:52:42 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nicequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:07 schreef Maver24 het volgende:
nieuw teampje gemaakt
kijken hoe het speelt, ziet er wel leuk uit
[ afbeelding ]
Al zou ik Rami gewoon lozen voor een Juve CB.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben ik ook wel van plan, maar Rami had ik vanavond uit een pakje dus die gaan we even testenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Al zou ik Rami gewoon lozen voor een Juve CB.![]()
Als je had opgelet had je gezien dat ik het al eerder op de avond had gemeldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:10 schreef Reemi het volgende:
Subtiel even melden dat er weer een IF is gepulld![]()
Dan heb je nog niet met Lloris gespeeld dit jaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De Sanctis is echt by far de slechtste keeper die ik ooit heb gehadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel en die is ook niet bestquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet met Lloris gespeeld dit jaar.![]()
![]()
![]()
Ik wou dat je kon zien hoeveel passes er door de lucht werden gegeven na de wedstrijd. Weet zeker dat mijn tegenstander van net rond de 85% zat![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha jullie foppen de boel he, dat jullie TOTY en TOTS spelers missen. Ik heb het wel door. Boefjes.![]()
IF Totti was inderdaad niet zo'n succesWel goede passing, maar dat was ook echt het enige. Als ik hem niet bewust opzocht dan deed ie gewoon niet mee. 1,5k winst op gemaakt, dus ach..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
smlenoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je had opgelet had je gezien dat ik het al eerder op de avond had gemeldSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Goed pakj0n.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Die LW past in mijn Serie A team en mijn BraSilver team maar er is nog meer..
[ afbeelding ]
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
waarom moet je altijd op hem reageren kutventquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom moet je altijd op hem reageren kutvent![]()
![]()
Gaat jou geen malle moer aan, bek houde.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom moet je altijd op hem reageren kutventOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je blijft altijd (of vaak) zo stoïcijnsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het was wel een goed pack want ik heb Willems al verkocht voor 3.2k.![]()
![]()
Handjes thuis he.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je blijft altijd (of vaak) zo stoïcijnsOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Daar zijn we met z'n allen heel blij mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geef hem lang niet zoveel aandacht als jij
En ik ook op z'n minstquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daar zijn we met z'n allen heel blij mee.![]()
![]()
haha rijst zit PES te spelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij ben ik echt al veel spelers verloren door die problemen.![]()
Zou niet weten wie allemaal want het waren van die 15k IFs![]()
![]()
que?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, nacht van zondag op maandagquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Krijgen we nu Season Ticket packs? Ik vergeet dat altijd xD![]()
Verdikkie, dan moet ik straks mn discardmomentje missenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al zij die ST packs voor een half jaar. En zitten nu al op TOTW 24... Nog 2 dus![]()
![]()
Gisterenavond gewoon in de eerste poging direct die thema cup gewonnen
In FUT14 heb ik daar doorgaans een dozijn pogingen voor nodig
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
OKquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gisterenavond gewoon in de eerste poging direct die thema cup gewonnen
In FUT14 heb ik daar doorgaans een dozijn pogingen voor nodig![]()
Schijnt een Xbox probleem te zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Ah fijn. Ik kom niet in de web app of FUT console![]()
Ik kreeg net ook een error op de xbox dat er veel traffic was op de server. Na een paar keer kom ik er nu wel in. Webapp deed het wel gewoon bij mij![]()
Iemand nog ideeen voor silver en bronze teams? Wil sowieso wel eens een silver MLS team proberen
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik heb een tijd met brons gespeeld en dit zijn wel leuke teams:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:33 schreef Revontulet het volgende:
Iemand nog ideeen voor silver en bronze teams? Wil sowieso wel eens een silver MLS team proberen
Austrian Bundesliga, Noorse Tippeligaen en Liga Adelante.![]()
ik zie geen teamsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb een tijd met brons gespeeld en dit zijn wel leuke teams:
Austrian Bundesliga, Noorse Tippeligaen en Liga Adelante.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
http://www.futhead.com/14/players/2521/gato/
Deze gozer was echt niet normaal goed in mijn Adelante bronze. Al zou je dat qua stats niet zo direct zeggen.
Maar serieus: elk schot goed geplaatst, prima loopacties, prima pass, goed afmaken, snel wegdraaien, genoeg snelheid, aardige balcontrole.![]()
Coolquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:45 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zit nu op mobiel, kan vanmiddag wel wat plaatsen
Bundesliga silvers. Choupo moet je een keer geprobeerd hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:33 schreef Revontulet het volgende:
http://www.easports.com/f(...)Id=eC9yhP0gnKqPI:ps3NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neuh, niet echt. Ik kan er sowieso geen ruk van, dus formatie maakt niet uitquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:49 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nog voorkeur qua formatie? Ik speelde zelf altijd 4-4-2 of 4-3-3 met bronzeBen wel benieuwd naar die austrian bundesliga team. Hebben leuke spelers volgens mij!
Hij blijft maar error berichten spuwen, kan het dus niet openenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bundesliga silvers. Choupo moet je een keer geprobeerd hebben.
http://www.easports.com/f(...)Id=eC9yhP0gnKqPI:ps3Wat is er zo speciaal aan Choupo? niet echt uitblinkende stats toch?
Hij heeft geen groene stats maar hij is best groot, best sterk en heel allround voor een spits.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hij blijft maar error berichten spuwen, kan het dus niet openenWat is er zo speciaal aan Choupo? niet echt uitblinkende stats toch?
![]()
Beetje duurquote:
Ga nu voor dit
http://www.futhead.com/14/squads/7516899/
En dan nog een ander silver team erbij, wordt denk ik eredivisie, Serie A of A.bundesliga teamwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Als je nu meteen had aangegeven dat het puur om pace gaat, dan hadden die jongens geen moeite hoeven doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:01 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Beetje duur
Ga nu voor dit
http://www.futhead.com/14/squads/7516899/
En dan nog een ander silver team erbij, wordt denk ik eredivisie, Serie A of A.bundesliga team![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je nu meteen had aangegeven dat het puur om pace gaat, dan hadden die jongens geen moeite hoeven doen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omdat de spitsen pace hebben? Ben verder helemaal niet bekend met de MLS, dat Johnson een must is weet ik al lang, en die andere gozer heeft gewoon zieke physical stats.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je nu meteen had aangegeven dat het puur om pace gaat, dan hadden die jongens geen moeite hoeven doen.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
79 gemiddeld valt best mee tochquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je nu meteen had aangegeven dat het puur om pace gaat, dan hadden die jongens geen moeite hoeven doen.Meestal is het meer.
![]()
'physical stats' aka pace.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:08 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Omdat de spitsen pace hebben? Ben verder helemaal niet bekend met de MLS, dat Johnson een must is weet ik al lang, en die andere gozer heeft gewoon zieke physical stats.![]()
Wat wil je nu precies zeggen dan, knul? Kom eens met betere spitsen uit de MLS dan.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat het zonde van die mensen hun tijd is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat wil je nu precies zeggen dan, knul? Kom eens met betere spitsen uit de MLS dan.![]()
Dat eredivisie team had ik dus ook in gedachte, alleen i.p.v. Piazon Holla. Wel met de punt naar achter dan natuurlijkquote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dit lijkt misschien wat aanvallend ja, maar dat valt in de praktijk best mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:18 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat eredivisie team had ik dus ook in gedachte, alleen i.p.v. Piazon Holla. Wel met de punt naar achter dan natuurlijkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wuhahaha, ik krijg gewoon weer een speler die iemand misschien nooit krijgt maar die ik dus nu al 2x heb gehad![]()
![]()
bitches van ea proberen de boel weer te flashenquote:It's Legends Week! 7 Legends in the Spotlight all week. Best chance to find them all year!
25K packs available all week on all platforms...
legends zijn alleen voor xbox, zullen de meeste hier weten..
maar dat all platform shit erachteraan bracht aardig wat verwarring bij sommigen
nu al die klachten over dat mensen 25 K packs hebben gekocht en geen legends hadden op PS en PC![]()
![]()
Please do tell morequote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:49 schreef Maver24 het volgende:
Wuhahaha, ik krijg gewoon weer een speler die iemand misschien nooit krijgt maar die ik dus nu al 2x heb gehad![]()
Dan ben je ook gewoon te dom om te poepen en zouden ze je console of PC af moeten nemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
bitches van ea proberen de boel weer te flashen..
legends zijn alleen voor xbox, zullen de meeste hier weten..
maar dat all platform shit erachteraan bracht aardig wat verwarring bij sommigen
nu al die klachten over dat mensen 25 K packs hebben gekocht en geen legends hadden op PS en PC![]()
achja ik snap t welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon te dom om te poepen en zouden ze je console of PC af moeten nemen.
als jij nooit mee hebt gekregen dat legends xbox only is.
en EA komt met zon bericht dat het nu je kans is voor legends, en achteraan staat dat het all platforms is(wat op 25K pack slaat).. dat mensen dan packs blijven kopen voor legends..
en achteraf balen omdat ze er achterkomen dat het XBOX only is![]()
![]()
Dan ben je gewoon dom zo simpel is hetquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
achja ik snap t wel
als jij nooit mee hebt gekregen dat legends xbox only is.
en EA komt met zon bericht dat het nu je kans is voor legends, en achteraan staat dat het all platforms is(wat op 25K pack slaat).. dat mensen dan packs blijven kopen voor legends..
en achteraf balen omdat ze er achterkomen dat het XBOX only is![]()
Volgens mij is zelfs je bloedgroep negatief.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon dom zo simpel is het![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is zelfs je bloedgroep negatief.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mijn bloedgroep ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is zelfs je bloedgroep negatief.![]()
Vast wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is zelfs je bloedgroep negatief.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:51 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Ik kan er sowieso geen ruk van, dus formatie maakt niet uitBen wel benieuwd naar die austrian bundesliga team. Hebben leuke spelers volgens mij!
http://wefut.com/en/squad/40788
http://wefut.com/en/squad/40789
http://wefut.com/en/squad/40791![]()
Ik had het inderdaad gezien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:06 schreef Reemi het volgende:
Het mocht even duren, maar UP Ramos zit eindelijk in de packs.![]()
Die LB en RB uit het Liga Adelante team kende ik nog niet..quote:
Ik kan nog steeds niet op de web app maar ik kan op de console soms wel in FUT en bronze fitnesses gaan nu makkelijk weg voor 250. Easy profit op 400c packs.![]()
Wij blijven tenminste in de Eredivisiequote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat is verre van positief.![]()
![]()
Da's toevallig, wij ookquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wij blijven tenminste in de Eredivisie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, bronze is best leuk op z'n tijd. En inderdaad kan je nog wel leuk winst pakken op die pakjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die LB en RB uit het Liga Adelante team kende ik nog niet..
Ik kan nog steeds niet op de web app maar ik kan op de console soms wel in FUT en bronze fitnesses gaan nu makkelijk weg voor 250. Easy profit op 400c packs.
Liga Adelante heeft best aardige bronze spelers. Die Plano ook bijvoorbeeld, 80 shot power. Mooi man!![]()
Nou, dan moeten we die dus maar niet verliezenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
2 wedstrijden verliezen en je staat weer in de gevarenzone
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zal wel goedkomen toch? Laat de rest het maar uitvechten daar onderin.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we die dus maar niet verliezen![]()
Bij Roda, NEC en nog wat ploegen is het op dit moment echt armoe troefquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen toch? Laat de rest het maar uitvechten daar onderin.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Tippeligaen bronzes zijn ook wel goed.. Kristiansen heeft nu 4* in H2H maar daar heb je nu niks aan. Ik heb dit jaar alleen nog maar met MLS en Championship/Engelse bronzes gespeeld.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, bronze is best leuk op z'n tijd. En inderdaad kan je nog wel leuk winst pakken op die pakjes.
Liga Adelante heeft best aardige bronze spelers. Die Plano ook bijvoorbeeld, 80 shot power. Mooi man!![]()
Die laatste zinquote:KNVB maximeert spelersbegroting
Volgend jaar zal het spelersbudget nog lager zijn dan dit seizoen. Door de licentie-eisen (maximaal 60% van de begroting mag naar salariskosten incl premies en auto’s) gaan, is NAC gedwongen opnieuw te snijden in het budget.
Het is natuurlijk cru dat de versterkte vermogenspositie na de aandelenoverdracht niet is meegenomen in het laatste meetmoment. De situatie is enorm verbeterd, de continuïteit is nauwelijks in gevaar, maar de regeltjes van weleer blijven nu nog een tijdje als een strop om onze nek hangen.
Dit seizoen hanteert NAC nog 3,8 miljoen euro, dit wordt 2 ton lager. Met een minimaal budget van 3.6 miljoen zal NAC ook volgend jaar niet voor het kampioenschap kunnen gaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien rekenen ze dan toch op degradatie?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan niet eens fatsoenlijk een potje afmaken op de xbox. Zelfs offline krijg je een error eb wordt je uit ut gegooid met daarna de melding dat teveel traffic op de server is van ut. Wat een troep zeg. Is dit alleen xbox of heeft ps3/4 het ook?![]()
offline matches bedoel je? Of gewoon in het menu?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan niet eens fatsoenlijk een potje afmaken op de xbox. Zelfs offline krijg je een error eb wordt je uit ut gegooid met daarna de melding dat teveel traffic op de server is van ut. Wat een troep zeg. Is dit alleen xbox of heeft ps3/4 het ook?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja offline matches. Onlines matches wordt je aan het einde van het potje eruit gesodemieterd maar offline heb je het nu ook. Daarna kom je niet meer in ut want dan krijg je de traffic error message wanneer je ut laad.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
offline matches bedoel je? Of gewoon in het menu?![]()
Met mijn pack only team tegen iemand met een team met Torres Nilo, Oemtietie en Zouma achterin.. er was wel erg veel lag maar ik won met 8-1.![]()
Jullie op de playstation kunnen tenminste een potje spelen. Een grote grap bij EA. Op twitter geen meldjng te bekennen over dat er problemen zijn maar wel 10x per dag zeggen dat er special packs zijn. Alleen maar om geld te maken. Echt hoe slecht kan je zijn als bedrijf![]()
Als bedrijf gaat het om winst maken maken en dat doen ze goed.. er zijn ook bedrijven met uitstekende klantservice die failliet gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:54 schreef Maver24 het volgende:
Jullie op de playstation kunnen tenminste een potje spelen. Een grote grap bij EA. Op twitter geen meldjng te bekennen over dat er problemen zijn maar wel 10x per dag zeggen dat er special packs zijn. Alleen maar om geld te maken. Echt hoe slecht kan je zijn als bedrijf![]()
EA = Extreem Achterlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:54 schreef Maver24 het volgende:
Jullie op de playstation kunnen tenminste een potje spelen. Een grote grap bij EA. Op twitter geen meldjng te bekennen over dat er problemen zijn maar wel 10x per dag zeggen dat er special packs zijn. Alleen maar om geld te maken. Echt hoe slecht kan je zijn als bedrijfAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Er gebeurt helemaal niks in het filmpje, maar dan toch zo'n prachtige Engelse zin erin verwerken.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: