SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste is nog wel netjes, de rest zijn 13 in een dozijn doelpuntjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:32 schreef Zhano het volgende:
Nou, dit zijn ze dan hoorDe winnaars van de 100k.
![]()
Alles lordequote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarschijnlijk de enige 4 waar de bal of de man niet duidelijk door een andere speler heen ging in de slowmotionquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De eerste is nog wel netjes, de rest zijn 13 in een dozijn doelpuntjes![]()
![]()
Pas je op dat je iemand niet boos maakt...quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alleen als jij mij ook niet boos maakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pas je op dat je iemand niet boos maakt...![]()
Ja kijk maar uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen als jij mij ook niet boos maakt.![]()
![]()
Soms he zou je toch die tegenstanders bij fut een kogel door de kop willen schieten,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
250 maarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:02 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand interesse in 250 bronze contracten voor 5¤?![]()
daar moeten ze volgend jaar echt een discard all knop voor makenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
250 maar![]()
daar moeten ze volgend jaar echt een discard all knop voor makenOf dat je meerdere dingen kunt selecteren en discarden. Verder nog dat je bij een Relist All kunt kiezen voor hoe lang.
Realistische inschatting van wat ze gaan veranderen: Nog meer onzinnige links en spelers linken niet meer op nationaliteit.![]()
zou wel vet zijn als ze beter gaan linken als ze bijvoorbeeld 10 wedstrijden naast elkaar gespeeld hebben![]()
wel jammer voor de team switchers onder ons. maar zo kan je wel langzaam naar je echte ultimate team toe werken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Helaas denken die FUT developers dat ieder geniet van dat achterlijke gepuzzel met spelers om een fatsoenlijk team te bouwen, terwijl in werkelijkheid 99,9% van de spelers het alleen maar irritant vindt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
zou wel vet zijn als ze beter gaan linken als ze bijvoorbeeld 10 wedstrijden naast elkaar gespeeld hebben![]()
wel jammer voor de team switchers onder ons. maar zo kan je wel langzaam naar je echte ultimate team toe werken.![]()
Ik vind dat gepuzzel best geinig...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Helaas denken die FUT developers dat ieder geniet van dat achterlijke gepuzzel met spelers om een fatsoenlijk team te bouwen, terwijl in werkelijkheid 99,9% van de spelers het alleen maar irritant vindt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja toen een nationale link nog 1,5 was wel. Beter zetten ze dat ff terug, dan vind ik het wel weer prima qua vernieuwingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind dat gepuzzel best geinig...![]()
![]()
Volgend jaar wellicht als nieuwe featurequote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja toen een nationale link nog 1,5 was wel. Beter zetten ze dat ff terug, dan vind ik het wel weer prima qua vernieuwing![]()
vorig jaar vond ik het geinig. dit jaar komt het neer op, of 1 league of triple links aan elkaar plakken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind dat gepuzzel best geinig...
probeer maar eens een leuke 41212 (2) met silva en ramos te maken
#FreeTrapz![]()
volgens mij ben ik in de fase gekomen dat mijn transfer targets vol zijn. kan mijn active niet meer zien als ik bieddus ook niet of ik overboden ben.
#FreeTrapz![]()
Kun je geen uitbreiding meer kopen in de catalogus?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:37 schreef FCsuarez het volgende:
volgens mij ben ik in de fase gekomen dat mijn transfer targets vol zijn. kan mijn active niet meer zien als ik bieddus ook niet of ik overboden ben.
![]()
kan toch alleen van de TP niet van de targets.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je geen uitbreiding meer kopen in de catalogus?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Staat me iets van bij dat het kon..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan toch alleen van de TP niet van de targets.![]()
zal als ik thuis ben even zoekenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat het kon..moet toch ook die coin boosts nog even scoren
konden trouwens nog 3 pagina's naar de club, dus kan weer even vooruitPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Correct. Op level 20 kun je +20 transfer target pile size kopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat het kon..![]()
level 20, dan heb ik hem waarschijnlijk al gekocht. heb ooit alles aan zitten schaffen, verder doe je toch geen fuck met die puntenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik doe er sowieso niks mee. Hoef ook die idiote shirtjes niet. Als ze nou eens leuke retro shirtjes van Nederlandse teams zouden doen, zou ik het nog wel leuk vinden. Of nationale shirtsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
level 20, dan heb ik hem waarschijnlijk al gekocht. heb ooit alles aan zitten schaffen, verder doe je toch geen fuck met die punten![]()
![]()
shirts kan je verkopen/discarden. Free coins. Zeker een paar 100cquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe er sowieso niks mee. Hoef ook die idiote shirtjes niet. Als ze nou eens leuke retro shirtjes van Nederlandse teams zouden doen, zou ik het nog wel leuk vinden. Of nationale shirts
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oh , wist niet dat die retro meuk te koop was johquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
shirts kan je verkopen/discarden. Free coins. Zeker een paar 100cNou, eventjes in verdiepen dan
![]()
![]()
aan de gang met je luie barst zal jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 Dag vrij, maar zondag weer werken![]()
#FreeTrapz![]()
Zeg, ik kom net uit de nachtdienstenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
aan de gang met je luie barst zal je![]()
Maar wat een lekker salaris gaat dat worden op deze manier
![]()
![]()
Kan iemand mij dat gedoe van die webapp even simpel uitleggen? Waarom de neuk krijg je bij elke willekeurige zoekopdracht waarbij je een maximum of een minimum prijs opgeeft gewoon 0 resultaten?
Komt dit doordat ps3 en ps4 gewoon 1 markt is? Of heeft de Xbox-markt er ook last van.![]()
Heel simpel uitgelegd: Hij is kapot.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:30 schreef DeWesp het volgende:
Kan iemand mij dat gedoe van die webapp even simpel uitleggen? Waarom de neuk krijg je bij elke willekeurige zoekopdracht waarbij je een maximum of een minimum prijs opgeeft gewoon 0 resultaten?
Komt dit doordat ps3 en ps4 gewoon 1 markt is? Of heeft de Xbox-markt er ook last van.![]()
Komt omdat de webapp al een tijd niet goed werkt. Iedereen heeft daar last van.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:30 schreef DeWesp het volgende:
Komt dit doordat ps3 en ps4 gewoon 1 markt is? Of heeft de Xbox-markt er ook last van.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waarom wordt hij dan niet gemaakt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt omdat de webapp al een tijd niet goed werkt. Iedereen heeft daar last van.![]()
Omdat het een faalbedrijf is. Iedere maintenance komen er alleen maar nieuwe problemen bij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:32 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Waarom wordt hij dan niet gemaakt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat EAquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:32 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Waarom wordt hij dan niet gemaakt?![]()
mijn favoriete Legend maar even gehaald. Ik heb nu een zooi legends geprobeerd maar de beste vind ik nog altijd Crespo. Stijgt met kop en schouders boven de rest uit![]()
Hoe speelde Bergkamp nou uiteindelijk?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:42 schreef Maver24 het volgende:
mijn favoriete Legend maar even gehaald. Ik heb nu een zooi legends geprobeerd maar de beste vind ik nog altijd Crespo. Stijgt met kop en schouders boven de rest uit![]()
Niet al te best vond ik. Voelde nogal sloom aan ofzo. Schot was wel heel erg goed maar ik merkte gewoon aan het spelen dat het geen echte spits is. liep veel op het middenveld ipv in de spits. Ik heb daarom besloten om weer helemaal terug te gaan naar mijn eerste legend die ik ooit kocht, das was dus Crespo en hij is echt heel erg goed. 4* skills en 5* wf en goede agility en strengthquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe speelde Bergkamp nou uiteindelijk?![]()
Ja, en koppen kon hij zeker ook niet al te best?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet al te best vond ik. Voelde nogal sloom aan ofzo. Schot was wel heel erg goed maar ik merkte gewoon aan het spelen dat het geen echte spits is. liep veel op het middenveld ipv in de spits. Ik heb daarom besloten om weer helemaal terug te gaan naar mijn eerste legend die ik ooit kocht, das was dus Crespo en hij is echt heel erg goed. 4* skills en 5* wf en goede agility en strength![]()
Andere chem style op Lewandowski gegooid, misschien is dat het benodigde batterijtje.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat is je team nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:43 schreef Reemi het volgende:
Andere chem style op Lewandowski gegooid, misschien is dat het benodigde batterijtje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Precies jouwe nagemaakt.quote:Speelt ook gewoon smooth, maar Lewandowski komt niet uit de verf.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die samenvatting van Betis tegen Bilbao van afgelopen weekend
Dat is pas bestolen worden, daarbij vergeleken is Feyenoord he-le-maal niks
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh nicequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Precies jouwe nagemaakt.Speelt ook gewoon smooth, maar Lewandowski komt niet uit de verf.
Voordeel van Lewa is wel dat hij echt iets aan de ploeg kan toevoegen als hij weinig scoort omdat hij zo sterk aan de bal is en een goede pass heeft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze week zijn er maar liefst 7 legends in de spotlight en ook gaat EA elke dag 1 legend weggeven, deze legend is ook niet verhandelbaar.
Het gaat om
Crespo, Kluivert, Van der Sar, Effenberg, Inzaghi, Hierro, Bergkamp
Wel kut dat ik dus net Crespo heb gekocht nu hij dus goedkoper gaat worden denk ik komende week![]()
Klopt inderdaad, kopduels wint hij regelmatig (behalve voor het doel) en hij heeft meer assists dan goals. Maar hij verkloot helaas veel kansen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh nice
Voordeel van Lewa is wel dat hij echt iets aan de ploeg kan toevoegen als hij weinig scoort omdat hij zo sterk aan de bal is en een goede pass heeft.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik had ook betere heading van hem verwacht voor het doel ja, maar ik vond zijn finishing (met beide benen) wel fijn en hij staat echt altijd op de goede plek (86 att pos) en dit jaar heeft hij tenminste 4* skillsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, kopduels wint hij regelmatig (behalve voor het doel) en hij heeft meer assists dan goals. Maar hij verkloot helaas veel kansen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ene keer vind ik haar lekker, andere keer weer totaal niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver, die Koblenko bij DWDD
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is ook Happy Hour met Gold Player Premium Packs. 10 stuks per account dus laat die prijzen maar crashen![]()
Snap precies wat je bedoelt, maar nu is ze lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ene keer vind ik haar lekker, andere keer weer totaal niet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
spreekt ook fking veel talenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelt, maar nu is ze lekker
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelt, maar nu is ze lekker![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Helemaal beledigd als MMH subtiel zegt dat ze fake is en nu zegt ze dat het haar echttttttttt niet boeit wat anderen van haar denken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
MMHquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef Tim86 het volgende:
Helemaal beledigd als MMH subtiel zegt dat ze fake is en nu zegt ze dat het haar echttttttttt niet boeit wat anderen van haar denken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wat zijn die gasten Tangarine toch intens lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En altijd ook gewoon , niet de ene keer wel en de andere keer niet:Pquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef Tim86 het volgende:
wat zijn die gasten Tangarine toch intens lelijkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
En daar zijn er dan 2 van. Echt 13 generaties aan inteelt. voor je zoiets krijgtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En altijd ook gewoon , niet de ene keer wel en de andere keer niet:PAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zij zijn toch on-verhandelbaar? Waarom zou de prijs dan dalen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:20 schreef Maver24 het volgende:
Deze week zijn er maar liefst 7 legends in de spotlight en ook gaat EA elke dag 1 legend weggeven, deze legend is ook niet verhandelbaar.
Het gaat om
Crespo, Kluivert, Van der Sar, Effenberg, Inzaghi, Hierro, Bergkamp
Wel kut dat ik dus net Crespo heb gekocht nu hij dus goedkoper gaat worden denk ik komende week
@Tim en PotS: Idd ene keeren de andere keer
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En daar zijn er dan 2 van. Echt 13 generaties aan inteelt. voor je zoiets krijgt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die ene die je kan winnen kan je niet verhandelen. De rest wel natuurlijk..spotlight legends zitten veel vaker in packsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zij zijn toch on-verhandelbaar? Waarom zou de prijs dan dalen?
@Tim en PotS: Idd ene keeren de andere keer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach soquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ene die je kan winnen kan je niet verhandelen. De rest wel natuurlijk..spotlight legends zitten veel vaker in packs![]()
![]()
Otigba weer op de bank...Van Basten
Lurling op de bank is wel positief
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
MvB is een autist qua links-rechts achterinquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Otigba weer op de bank...Van Basten
Lurling op de bank is wel positiefHij haalt Kum er niet uit omdat die het redelijk goed doet. Hoop wel dat Fazli wat meer naar binnen speelt en niet echt als buitenspeler want dat is ie niet. Als ie meer naast Finn komt te staan en Dijks over de flank kan opkomen kan het wel goed uitpakken.
![]()
Als Ziyech maar zijn vrije rol houdt en niet meer naar links moet uitwijken hierdoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
MvB is een autist qua links-rechts achterinHij haalt Kum er niet uit omdat die het redelijk goed doet. Hoop wel dat Fazli wat meer naar binnen speelt en niet echt als buitenspeler want dat is ie niet. Als ie meer naast Finn komt te staan en Dijks over de flank kan opkomen kan het wel goed uitpakken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ziyech speelt voor mn gevoel altijd een beetje meer vanaf rechts. Hopelijk wijkt ie daar niet van af nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Ziyech maar zijn vrije rol houdt en niet meer naar links moet uitwijken hierdoor.![]()
Ik moet naar GGD man, RIP.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Thad let niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende keer met condoom.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Thad let niet opTja hij stond er voor 1,2k bin op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel 2 bazenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef esox83 het volgende:
die laatste 2 zijn niet noemenswaardig mavernog net geen discard
![]()
![]()
Heerenveen teringslecht zeg..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik pull echt crap de laatste tijd, ander account had ik al 4x een if en ook vrij vaak top spelers zonder echt veel packs te openen.
Nu op next gen en ander account is het om te janken![]()
![]()
bohh mooie vrije trap wel van Tannane
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef Maver24 het volgende:
Wie weet er leuk teampje met Lewandowski en welke chem style zou ik op Lewandowski zettenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef Maver24 het volgende:
Wie weet er leuk teampje met Lewandowski en welke chem style zou ik op Lewandowski zetten
Zo had ik hem. Chemstyle iets met schieten en koppen ofzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jovetic op CM jah?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo had ik hem. Chemstyle iets met schieten en koppen ofzo.![]()
Kan prima. En in deze formatie is dat toch een veredelde CAM.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel een tof teamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan prima. En in deze formatie is dat toch een veredelde CAM.![]()
![]()
Aubameyang vind ik niet fijn spelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:30 schreef esox83 het volgende:
Ja Lewa verkopen en een team met Mandzukic en Aubamayang![]()
Cholera.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Mooi team.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo had ik hem. Chemstyle iets met schieten en koppen ofzo.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Voor de munten dat Lewa kost viel hij me tegen, in 2 spitsensysteem gespeeld met of Mandzukic en Aubamayang. Mandzukic scoorde verreweg de meeste van die 3![]()
met sakho er naastquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:34 schreef Reemi het volgende:
Vertonghen is verbazingwekkend goed trouwens.
#FreeTrapz![]()
Doet het echt prima hier ja. Ook wel fijn om een goede passer daar te hebben. En van die WR merk je echt niks.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:34 schreef Reemi het volgende:
Vertonghen is verbazingwekkend goed trouwens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stats zijn echt ziek jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:48 schreef Maver24 het volgende:
Hoe is IF Mkhytaryan? Lijkt me ook wel goed, zeker met een zeer hoge finishing en agility
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op de Xbox gewoon nog altijd 140kquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Modric was gisteren nog 180k...en nu ineens 250![]()
Ik heb hem ingekocht voor 180, als hij nog iets doorstijgt gaat hij weer gewoon de verkoop inquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Op de Xbox gewoon nog altijd 140k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhh mooie counter Heerenveen. Jammer dat Parra hem er niet in 1x in schiet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Paar potjes met dit gespeeld maar wat een bazen![]()
De backs zijn 185 en 188 lang waardoor voorzetten naar de tweede paal geen zin hebben, de cb's zijn opperbazen en de spitsen geniaalchoupo nu 18 uit 10 en riascos 13 uit 10
![]()
![]()
Mooi teamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Paar potjes met dit gespeeld maar wat een bazen![]()
De backs zijn 185 en 188 lang waardoor voorzetten naar de tweede paal geen zin hebben, de cb's zijn opperbazen en de spitsen geniaalchoupo nu 18 uit 10 en riascos 13 uit 10
Mis je niet wat voetballend vermogen en snelheid op CDM?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn 3 items op de tradepile staan alle 3 op expired, kan er niks mee, gelukkig ook niemand op geboden![]()
oh, nou dan zijn de voortekenen niet zo goedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:27 schreef esox83 het volgende:
Dat heb ik al 3 weken met een vidal Maver![]()
![]()
Je zat aardig in de richting Timquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Genk verliest thuis van Bucharov en co
[ afbeelding ]
Lag het toch niet aan Mario.."dat Genk heb gewoon een heel matig elftal"
Deze uitspraak is alvast een zekerheidje voor VI morgen als het aan bod komt
Hij noemde het nu ronduit slecht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zat aardig in de richting Tim
Hij noemde het nu ronduit slecht!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook heb ik een speler die ik gekocht heb, en die ook al in mijn team zit, maar wel bij de transferkandidaten blijft staan als gewonnen maar kan er niks mee![]()
![]()
Ziyech, schele dakhaas
e: oh toch wel een beetje bewust dit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ziyech trok ook steeds naar links zoals Tim voorspeldequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zat aardig in de richting Tim
Hij noemde het nu ronduit slecht![]()
![]()
Je zou bijna denken dat ik er verstand van hebquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ziyech trok ook steeds naar links zoals Tim voorspelde
Of dat ik echt een glazen bol heb..1 van die 2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien kan Tim gelijk ook even de volgende economische crisis voorspellen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ziyech trok ook steeds naar links zoals Tim voorspelde
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laatste lijkt me waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik er verstand van heb
Of dat ik echt een glazen bol heb..1 van die 2![]()
Nee eigenlijk totaal niet, passing van beide cdm's is zeer goed en zimling is de man die steeds mee opkomt wat nu twee keer heeft geresulteerd tot een goal want hij heeft een redelijk afstandschot. Soto is meer de stofzuiger voor de verdediging.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team
Mis je niet wat voetballend vermogen en snelheid op CDM?![]()
Had jij serieus nog transfers vanavond verwacht?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef Maver24 het volgende:
En oh jah, ook geen transfers meer vandaag zeker. wat een gekut bij EA. het wordt steeds slechter![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2 weken geleden kwamen de upgrades ook pas om half 10 uit s'avonds uitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had jij serieus nog transfers vanavond verwacht?![]()
![]()
![]()
Volgens mij hebben ze gisteren of eergisteren al aangekondigd dat ze een week vertraging hebben hoor...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
2 weken geleden kwamen de upgrades ook pas om half 10 uit s'avonds uitNAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 21:21:23Sorry guys. We had al the upgrades and transfers ready for you, but the dog ate them. #FUT reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:39 schreef Tim86 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 21:21:23Sorry guys. We had al the upgrades and transfers ready for you, but the dog ate them. #FUT reageer retweet
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: