Lekker hapje hoor. Beetje te weinig tiet.quote:
Is dat blaadje niet wat groen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker hapje hoor. Beetje te weinig tiet.
Ouwe bok lust ook nog wel een jong blaadje hoor.quote:
Goh.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ouwe bok lust ook nog wel een jong blaadje hoor.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Goh, Golfer, wat ben je stil...
Is er iets? Wil je een Mozart Kugel, heb ik meegenomen uit Salzburg...
Jakkes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik deed net de koelkast open, ruik ik iets wat niet meer goed is. Volgens mij is het de Victoriabaars die ik gisteren bij de visboer gekocht heb.Meh.
Meervalletje dus. Wordt ook in Nederlnd gekweekt:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Wij hadden gisteren een clariasfilet. Dat is van dit visje:
[ afbeelding ]
Beestje kan ook op het land ademen!
Weet iemand ook waar die gekweekt worden? Is dat ook in Nederland?
De verrotte vis meenemen en omruilen voor een wel verse?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:29 schreef Lonaa het volgende:
Zo maar even naar de visboer, als ik zin heb.
Dat was ik wel van plan ja, om de vis mee te nemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
De verrotte vis meenemen en omruilen voor een wel verse?
Yep voelt 'goed' dat gejankquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, al weer een brief! Laatste was niet eens zo mal lang geleden toch?
Alle gemissen komen samen in die brief, zo klinkt het. Het is ook niet weinig en als het komt, laat het dan maar lekker stromen, zou ik denken.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan ja, om de vis mee te nemen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo niet vers???
Woah, wat een joekelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Clarias, das een sjieke naam voor een meerval, die kende ik nog niet. Persoonlijk vind ik meerval erg lekker, een van de weinige lekkere zoetwatervissen.
Maar het heeft een erg slechte naam.
Ze kunnen erg groot worden. In de Donau vissen ze erop met levende kippen. Kip aan een touw, water in, spartel spartel
Slik,
Meerval aan land trek
[ afbeelding ]
Kostunrixquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo niet vers???
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo niet vers???
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik liep naar binnen, ik zei: ik was hier gisteren en ik kocht Victoriabaars, deze, om precies te zijn, en nu ruikt ie zo.
Toen drukte ik het onder haar neus, en toen kreeg ik een nieuwe.
Haha.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:26 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Ik liep naar binnen, ik zei: ik was hier gisteren en ik kocht Victoriabaars, deze, om precies te zijn, en nu ruikt ie zo.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:26 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Fijn!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yep voelt 'goed' dat gejank
Ja alweer een brief, komt natuurlijk ook door die rouwkaart bij mijn brief vorige maand, dit keer ook reaktie op wat ik schreef. En dat is voor het eerst
Die heeft zeker positief bijgedragen. Het heeft iedereen goed gedaan!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Fijn!
De tijd in Nederland heeft in die In ook positief bijgedragen wellicht?
Ross op je laptop gezeten?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Waarom krijg ik al de hele week reclame voor Second Love
Je valt in de doelgroep die daar aan toe isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Waarom krijg ik al de hele week reclame voor Second Love
Wat is er aan de hamd z80? Of heb je het over die moordenaar on the lose in Goch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef z80 het volgende:
waarom komt alle ellende tegelijk? kan dat niet een beetje over het jaar verdeeld worden.
Vervelend hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef TAV74 het volgende:
Straks eens even een avondje Whisky proeven
werk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is er aan de hamd z80? Of heb je het over die moordenaar on the lose in Goch?
Het hoort er allemaal bij. Bij het leven dan. Helaasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:28 schreef z80 het volgende:
werk.
gevalletje minder netje te werk gaan met een reorganisatie. lees er een puinzooi van maken terwijl je weet dat je over een paar maanden weg bent en de betrokken afdelingen nog lange tijd met de brokken blijven zitten.
prive
gevalletje kanker. nu nog enkel bestraling tegen de pijn. afgelopen jaar was voor het eerst zins 10 jaar dat ik gaan uitvaart had. dat kan ik dit jaar waarschijnlijk niet zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had ook een bagagedrager besteld maar heb de lila gekregendus die komt er nog in deze paarse kleur is mij toegezegd
In de woorden van Theo en Thea, "waar gaat het eigenlijk over?"quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:25 schreef borisz het volgende:
Youp
http://www.nrc.nl/youp/2014/03/01/overgangsklasse/
Hij is heel erg leuk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:25 schreef borisz het volgende:
Youp
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:25 schreef borisz het volgende:
Youp
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:25 schreef borisz het volgende:
Youp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:53 schreef AnneX het volgende:
En terug van de uitvaart met een barstende koppijn.
Hiermee moeten wij in het reine komen.
Dank voor het meeleven.
Geef het de tijdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:53 schreef AnneX het volgende:
En terug van de uitvaart met een barstende koppijn.
Hiermee moeten wij in het reine komen.
Dank voor het meeleven.
Zo. Dat was me er eentje.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef golfer het volgende:
Eindelijk een goede versie van La vie d'Adele gevonden. Prachtige film Terechte winnaar van de Gouden Palm in Cannes.
We zijn de komende uren nog wel zoet hiermee (3 uur duurt ie).
Wel oke.quote:
Klinkt als een heerlijke zondag.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel oke.![]()
Knie is wat vervelend, de hondjes liggen op de bank, ik ga zo met ze lopen in het zonnetje.
Vandaag nog even m'n nageltjes lakken, boekje lezen en een bloemkoolpizza maken.
Nu even ontbijten met een glas bloedsinaasappelsap en zo nog even iets aan vast voedsel.
Lekkere rustige zondag dus.
Ik doe het bijna nooit. Dat komt omdat ik het niet zo goed kan. Of andersom, dat ik het niet zo goed kan omdat ik het bijna niet doe. Ik zou er wel in willen groeien.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:04 schreef Vork het volgende:
[..]
Waarom zou je wel wat gaan bakken en waarom niet?
Croissantjes.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt als een heerlijke zondag.
Ik heb geen kater want drink geen alcohol![]()
Ga zo croissantjes bakken met ham en kaas
Maak jij die bloemkoolpizza met mozzarella etc? Al eerder gedaan?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Wel oke.![]()
Knie is wat vervelend, de hondjes liggen op de bank, ik ga zo met ze lopen in het zonnetje.
Vandaag nog even m'n nageltjes lakken, boekje lezen en een bloemkoolpizza maken.
Nu even ontbijten met een glas bloedsinaasappelsap en zo nog even iets aan vast voedsel.
Lekkere rustige zondag dus.
Ah, dus je kunt wat oefening gebruiken...quote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe het bijna nooit. Dat komt omdat ik het niet zo goed kan. Of andersom, dat ik het niet zo goed kan omdat ik het bijna niet doe. Ik zou er wel in willen groeien.
Ik heb wel wat basisdingen in huis maar geen zin om naar de supermarkt te gaan. Ik heb nog geen recept dat ik nu per se wil maken maar wel recepten genoeg gespaard.
Ik heb al genoeg eten in de koelkast, maar het geeft me wel wat de doen, plus een beloning als het lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |