Laat Dima hij is een sick kuntquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moest aan Dima denken.
[ afbeelding ]
vergif is minder erg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:56 schreef Awesome_ het volgende:
Fucking hell wat is energy drink eigenlijk ranzig als je dat jaren niet meer op hebt. Wel zieke pr's verwacht ik zometeen.
[ afbeelding ]
Die is dan ook niet zo heel lekker. Voor weinig kcals kun je beter die groene thee pakken. Lekkerrrr.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:56 schreef Awesome_ het volgende:
Fucking hell wat is energy drink eigenlijk ranzig als je dat jaren niet meer op hebt. Wel zieke pr's verwacht ik zometeen.
[ afbeelding ]
Ima Boss.quote:
Pas maar op voordat je od'edquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:02 schreef Awesome_ het volgende:
Begin helemaal te shaken jongens!!!! Denk dat het werkt!!
je kan het jongequote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:02 schreef Awesome_ het volgende:
Begin helemaal te shaken jongens!!!! Denk dat het werkt!!
Lol die maaltijdsalades vullen nog best goed. Er zijn makkelijker weg te werken kcals.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De laatste drie dagen moeite met het consumeren van genoeg kcals. Vandaag in de supermarkt eens gezocht naar wat voer wat je prima tussendoor kan eten en veel kcals bezit; salades. Heb een grote bak rundvlees en aardappelsalade gekocht. Kun je prima lepelen en 1000 gr. is 1900 kcal. Pissening.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De laatste drie dagen moeite met het consumeren van genoeg kcals. Vandaag in de supermarkt eens gezocht naar wat voer wat je prima tussendoor kan eten en veel kcals bezit; salades. Heb een grote bak rundvlees- en aardappelsalade gekocht. Kun je prima lepelen en 1000 gr. is 1900 kcal. Pissening.
quote:
Ik had een paar weken terug een kleine bak van 450 gr. best prima weggewerkt. Wat voor voer is beter weg te werken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol die maaltijdsalades vullen nog best goed. Er zijn makkelijker weg te werken kcals.
lol die goedkope emmers huzaren .. studentenvoer.. held dan ga je ook echt stralen uit je reet na een week van die rotzooi volgens mijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De laatste drie dagen moeite met het consumeren van genoeg kcals. Vandaag in de supermarkt eens gezocht naar wat voer wat je prima tussendoor kan eten en veel kcals bezit; salades. Heb een grote bak rundvlees- en aardappelsalade gekocht. Kun je prima lepelen en 1000 gr. is 1900 kcal. Pissening.
Gewoon spul wat hoog in vet is tikt wel snel aan zonder dat je er vol van zit vind ik. Fastfood enzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had een paar weken terug een kleine bak van 450 gr. best prima weggewerkt. Wat voor voer is beter weg te werken?
Lol. Niet elke dag man. Gewoon wanneer ik niet genoeg binnenkrijg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol die goedkope emmers huzaren .. studentenvoer.. held dan ga je ook echt stralen uit je reet na een week van die rotzooi volgens mij
2200 kcal ongeveer voor 2 euro .. zo bulken de serviers en albaniers hier in NL
hij bedoelt die emmers met huzaren rotzooiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon spul wat hoog in vet is tikt wel snel aan zonder dat je er vol van zit vind ik. Fastfood enzo.
Maar serieus 1900 kcal in een salade? Dat is wel sick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |