SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
uh neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:50 schreef Eleiko het volgende:
Gymchicks kunnen nog wel een topic mee.
(die knikkergootjes op hun rug:)
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:51 schreef Weissman het volgende:
Hahaha schroefje van die been hahahah
Cor jij bent echt kapot grappig
Nogal ja. Dat jullie niet eens weten wat een Ascona isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wij hebben nog genoeg kansen om topics te openen Cor... Ik bedoel bij jou beginnen de jaren ook te tellen toch?
KAPOT slim gevonden =Dquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:52 schreef Awesome_ het volgende:
"SCHROEFJE LOS" OH MY GUCCI!!!
OMDAT HEEL DIE KK PROTHESE IN TWEEEN LIGT! XD XD XD
SNAP JE??
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:52 schreef Awesome_ het volgende:
SNAP JE??
KAPOT ook, whehehehe...quote:
Hihihi, hahahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hahaha ga helemaal STUK hier, haha >>>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Die snap ik niet? Moet ik hem in kanker zoeken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:58 schreef Awesome_ het volgende:
Kanker! Ik lig echt dubbel.
Wij zullen echt nooit de orginaliteitsprijs winnen met deze reeks.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die snap ik niet? Moet ik hem in kanker zoeken?
Ik weet niet hoe jong je moet zijn om dit niet te kennen, maar ik ken ze alledrie nogquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nogal ja. Dat jullie niet eens weten wat een Ascona is
(dan geef ik Centerfold en V2000 maar helemaal op).
M.b.t. orginaliteit: laten we het volgende topic volledig hetzelfde te laten zijn als dit topic. Dus 300x exact dezelfde posts. Dat is volgens mij nog niet eerder gedaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:58 schreef Awesome_ het volgende:
Kanker! Ik lig echt dubbel.
Wij zullen echt nooit de orginaliteitsprijs winnen met deze reeks.
Ik werd geëdit..voor dat dubbel kquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:52 schreef Awesome_ het volgende:
SNAP JE??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |