Als je het goed doet dan zie je het nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:50 schreef Waterdrinker het volgende:
Denk dat het er heel nichterig uit gaat zien in ieder geval.
Daar heeft hij niks aan, want hij wil ze wat dikker tekenen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:43 schreef Myrr het volgende:
Als je er echt mee zit kun je ze wat donkerder laten verven, dat ziet er gewoon natuurlijk uit.
Kan prima. Ik gebruik naast wenkbrauw potlood ook wel eens wat mascara en een lichte foundation.quote:
Lieve schat, jij bent in deze natuurlijk niet echt geweldig vergelijkingsmateriaal.quote:Op zondag 2 maart 2014 04:24 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Kan prima. Ik gebruik naast wenkbrauw potlood ook wel eens wat mascara en een lichte foundation.
Maar jij wil er uitzien als een vrouw.quote:Op zondag 2 maart 2014 04:24 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Kan prima. Ik gebruik naast wenkbrauw potlood ook wel eens wat mascara en een lichte foundation.
Jij wil eruitzien als een vrouw dus deze vlieger gaat niet op.quote:Op zondag 2 maart 2014 04:24 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |