Ja, iddquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:10 schreef Flipmoehoe het volgende:
een feest(dag), waarbij niemand blij kijkt
Die heb ik ook nogquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
komt er toch weer een poezen foto Sunny
Oud - nieuwquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:04 schreef Flipmoehoe het volgende:
werk - en vrije tijds schoen
hoge schoen - lage schoen.
meerdere contrasten in 1
Dan zou er wat meer nadruk op het lichaam moeten zijn, maar levend vs. dood haal ik er wel uit jaquote:
zijn er idd nog meer, maar had geen zin om ze allemaal op te noemen.. deed het uit mijn hoofd haha.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Oud - nieuw
Veters vast - veters los
Hoog - laag
Lompe werklaars - strakke sneaker
Zwarte zool - witte zool
Scherp - onscherp (bokeh)
Bij de volgende piep is het 21 maart 2014 en 10 uur 21quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:18 schreef Ener-G het volgende:
Haha ja het kan altijd beter.. maar daar ging het me ook niet om.. jullie zijn er lekker over aan het discussieren en nadenken, en daarmee is mijn doel eigenlijk al bereikt
Je hebt nog even, gaat je lukken!
Oke. Maar wat mij betreft is het dan so in your face dat t aan mij voorbijgaat, maar het zit erin.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Oud - nieuw
Veters vast - veters los
Hoog - laag
Lompe werklaars - strakke sneaker
Zwarte zool - witte zool
Scherp - onscherp (bokeh)
Ja maar ik hou van ingewikkeld, dat weet je tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:23 schreef Ener-G het volgende:
Ik zei toch, maak het alsjeblieft niet te ingewikkeld..
Klopt, heb meer fotos van de kerk hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:18 schreef Flipmoehoe het volgende:
beeld op de telefoon is niet al te scherp, maakt het niet duidelijker op om eruit op te maken wat het is..
het is dat je aangaf dat je een foto had van een disco in een kerk, anders had ik het niet gezien
Da's wel een goede tegenstellingquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Klopt, heb meer fotos van de kerk hoor
Wat bedoel je met simpel licht en donker?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:07 schreef Ener-G het volgende:
En ik verbied jullie om dat met simpel licht/donker te doen :p
Snap je het nog steeds niet? Daarmee bedoel ik een foto met alleen contrast in technische zin. Zonder dat het thema contrast/tegenstelling in figuurlijke zin in het onderwerp terug komt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat bedoel je met simpel licht en donker?
ook lekker op tijd om met deze vraag te komenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat bedoel je met simpel licht en donker?
Zonsondergang mag niet?
Ja toch, 1 uur en 57 min nogquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:37 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ook lekker op tijd om met deze vraag te komen
quote:
quote:
Wat vinden jullie van dit ideequote:
Wat vinden jullie van dit ideequote:
Of pualaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom uncle en d_a en niet Puala? Gewoon mailen naar fotowedstrijd@fok.nl ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |