Wat is er mis met mokkakinderen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:59 schreef Mortaxx het volgende:
Het zou me niets verbazen als ts over enkele jaren drie mokkakinderen van vier verschillende vaders heeft.
drie van 4 vaders hahaha knapquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:59 schreef Mortaxx het volgende:
Het zou me niets verbazen als ts over enkele jaren drie mokkakinderen van vier verschillende vaders heeft.
Neen helaas niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik dacht dat de meeste meisjes opdringerig contact van jongens wel gewend waren.
Op FOK! worden vrouwelijke users immers ook gestalkt via DM. Of ben jij een uitzondering?
Oh je hebt er al twee. Sorry dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat is er mis met mokkakinderen?
ik nooit hoor!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik dacht dat de meeste meisjes opdringerig contact van jongens wel gewend waren.
Op FOK! worden vrouwelijke users immers ook gestalkt via DM. Of ben jij een uitzondering?
hoer burgertrutquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
ik nooit hoor!
Maar ik heb een vriend en twee kinderen... dan ben je afgeschrevenhahahah
valla hij zoende mij abi ik wilde nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ewa zina k hoor je zoent met vreemde mannen lowclass ofzeu man
Hij keek gewoon recht door je heen... In je dirty mind kon je niet wachten om die gouden tand met je tong te voelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
valla hij zoende mij abi ik wilde niet
Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh je hebt er al twee. Sorry dan heb ik niets gezegd
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
valla hij zoende mij abi ik wilde niet
Hou je fucking bek bitchquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:13 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
hoerige burgertrut dan
Nee hoor... tja burgelijk is t eigenlijk wel.
quote:
Maagd probeert aandacht te krijgen van een meidquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nadat ik met jou klaar ben dan zal ik zeker een indruk hebben gemaakt
HOU JE FUCKING BEK A KK FA2MAN KOM NIET TESTENquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
[..]
Maagd probeert aandacht te krijgen van een meid
oh is dat t?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
[..]
Maagd probeert aandacht te krijgen van een meid
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:23 schreef Rozzje het volgende:
[..]
HOU JE FUCKING BEK A KK FA2MAN KOM NIET TESTEN
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |