https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Watquote:
Mensen die met een blij gezicht 10 minuten voor opening vd winkel voor de deur staan te wringen om als eerste een krop sla te mogen pakkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dn dees gaat einkaufen machen
Morgen aan het stoofvlees voor zondag beginnen
Niet eens, tegen de tijd dat ik bij de Turkse slager ben is die al lang openquote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mensen die met een blij gezicht 10 minuten voor opening vd winkel voor de deur staan te wringen om als eerste een krop sla te mogen pakken
Zo vroeg ja?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet eens, tegen de tijd dat ik bij de Turkse slager ben is die al lang open
Sterker nog, volgens mij was die om 7 uur al open
* Maxbet zegt stop met dalenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo vroeg ja?
Zeg eens dat btc stopt met dalen. Veel te gestaag omlaag.
Je bent zelf een weekenddipquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:35 schreef DaMart het volgende:
Ah, de wekelijkse weekenddip lijkt weer te zijn begonnen.
Lang niet, was al een tijdje openquote:
Weernixquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lang niet, was al een tijdje open
Alleen de slager had alles binnen gekregen behalve wat ik moest hebben natuurlijk
Straks dus weer terug voor mn vlees
Niet eens slecht gemaakt ook nogquote:
Alweerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:20 schreef DaMart het volgende:
O jee, BTC-e is down. Paniek mensen! [ link | afbeelding ]
Dood, verderf, chaos, brand!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:20 schreef DaMart het volgende:
OH NEE BITCOIN IS COMPLEET INGESTORT!!1111!!11quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:20 schreef DaMart het volgende:
Snel, verkoop al je bitcoins. Of beter nog, geef ze weg, overmaken kan naar:quote:
DAT KAN TOCH NIET ZE STAAN OP DE EXCHANGE AAAAH WAAROMMMMMMMMM LUISTER IK NOU NOOITquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Snel, verkoop al je bitcoins. Of beter nog, geef ze weg, overmaken kan naar:
1g33fj3b1tc01n5m44r44nm1jd4nk0mt477e5g03dd4tb3700f1k
Nu ben je alles kwijt. O nee!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
DAT KAN TOCH NIET ZE STAAN OP DE EXCHANGE AAAAH WAAROMMMMMMMMM LUISTER IK NOU NOOIT![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga GTAnoob zoeken zodat ik niet alleen naar San Francisco hoef te reizenquote:
Rechtsaf onder de brugquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga GTAnoob zoeken zodat ik niet alleen naar San Francisco hoef te reizen![]()
![]()
Als je dan toch bezig bent kun je ze net zo goed hier heen sturen:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Snel, verkoop al je bitcoins. Of beter nog, geef ze weg, overmaken kan naar:
1G33fJ3B1tc01n5M44r44nM1jD4nK0mt477e5G03dD4tB3700f1k
Ach, dit keer krijg je er gratis geld voorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:32 schreef Toto69 het volgende:
Zo naar schooldat ik dit ooit nog zou zeggen
Uh neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, dit keer krijg je er gratis geld voor
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:13 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Je moeder is een trol. Box!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:13 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Je moeder is een trol. Box!
[ afbeelding ]
Valt er weinig te arbitrerenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een probleem; Ik zie dat bitstamp veel hoger staat dan btce omdat deze down is.
En ik zit nu in fiat
Moet gewoon weer doen wat ik op coinmarket met mint deedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:30 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
Valt er weinig te arbitreren
Stamp staat al 2 dagen steevast tussen de 20 en 30 punten hoger maar goedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een probleem; Ik zie dat bitstamp veel hoger staat dan btce omdat deze down is.
En ik zit nu in fiat
Ik begrijpquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:26 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
ok, ik los je wel af
EDIT: Hmm mobiep quoten ging dus vout![]()
Goed puntquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stamp staat al 2 dagen steevast tussen de 20 en 30 punten hoger maar goed
Goedkoop inkopen dus voor wie dat wilquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:56 schreef Ranjit het volgende:
Alle bots in de war door maintenance, crashtime..
Ninja editquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedkoop inkopen dus voor wie dat wil.
Ik ben benieuwd of dat nog van invloed gaat zijn op de koers...quote:TOKYO (Reuters) - Mt. Gox, once the world's biggest bitcoin exchange, has filed for bankruptcy protection at the Tokyo District Court, Japanese media reported on Friday.
The website of Tokyo-based Mt. Gox went dark on Tuesday, raising concerns about the future of the unregulated virtual currency.
http://ca.reuters.com/art(...)dCABREA1R0FX20140228
quote:Bitcoindienst Mt. Gox vraagt uitstel van betaling aan
Mt. Gox, voorheen de grootste site waarop bitcoins konden worden bewaard en gewisseld voor andere valuta, heeft uitstel van betaling aangevraagd.
Foto: Bloomberg
Dat heeft een advocaat van het Japanse bedrijf vrijdag tijdens een persconferentie gezegd, meldt de Wall Street Journal. Een faillissement lijkt dichtbij voor de dienst.
De site heeft een uitstaande schuld van 6,5 miljard yen (47 miljoen euro), zei hij. Sinds begin deze week is de site helemaal offline. Eerder werden alle transacties al stopgezet.
Er lekte een intern document uit waaruit bleek dat ruim 700.000 bitcoins van Mt. Gox zijn gestolen. Die vertegenwoordigen een waarde van zo'n 300 miljoen euro.
De diefstal zou over een periode van ruim een jaar hebben plaatsgevonden, door misbruik te maken van een fout in het systeem.
De waarde van een bitcoin is ondanks de problemen bij Mt. Gox redelijk stabiel gebleven. Andere bitcoinbeurzen hebben zich van de site gedistantieerd en zeggen geen last te hebben van dezelfde bug die de diefstal mogelijk maakte. Eén bitcoin is vrijdagochtend ruim 400 euro waard.
http://www.nu.nl/tech/371(...)el-van-betaling.html
Ach, het is altijd meer, dan dat het geld op een spaarrekening staat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:00 schreef roislecxe het volgende:
BTC gekocht op 548, weggedaan op 556. Alle beetjes helpen.
Nu ga ik écht écht even slapen.
En hoe voorspelbaar: De eerste reactie met "gebakken lucht" en "tulpenmania" is er alquote:
quote:
Mooi ook hoe nujij.nl meteen kopt metquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
En hoe voorspelbaar: De eerste reactie met "gebakken lucht" en "tulpenmania" is er al
Dat is (nog) helemaal niet het geval.quote:Bitcoindienst Mt. Gox vraagt faillissement aan
Nujijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:43 schreef Ranjit het volgende:
[..]
[..]
Mooi ook hoe nujij.nl meteen kopt met
[..]
Dat is (nog) helemaal niet het geval.
Eens. Heb daar eens een bericht op gezet om een site te promoten (zoals zo veel mensen doen), maar het werd niet goedgekeurdquote:
Belachelijke site.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eens. Heb daar eens een bericht op gezet om een site te promoten (zoals zo veel mensen doen), maar het werd niet goedgekeurd.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben te intelligent om daar te mogen posten.
http://cryptocrimson.com/big-business-meets-bitcoin.htmlquote:SecondMarket To Launch The First US Bitcoin Exchange
BY AARON SINES 02. 28. 14 1:00 AM EST
While the world was preoccupied with the Mt. Gox collapse on Monday night, it was what wasn’t being discussed that was far more significant.
Sunday night, just before the big collapse, Dan Primack, Senior Editor for Fortune, received an email from the CEO of SecondMarket, Barry Silbert, suggesting that they meet the next day, much sooner than they had formerly planned. Silbert had a major announcement to make, which at the time, for some unknown reason, needed to be accelerated; however, we now know that “that reason” was Mt. Gox.
The announcement, which received little attention do to the circumstances, was that SecondMarket is planning to launch the first ever U.S. based bitcoin exchange -- which many have speculated would finally bring the digital currency to the mainstream. Furthermore; the exchange would bring bitcoin to the institutional level; essentially, making it very easy for average investors to purchase, sell, and invest in the digital currency. While accredited investors have already been able to dabble in bitcoin through SecondMarket’s Investment Trust, Silbert spoke on the future of bitcoin back in December saying, "We're three to six months away from Wall Street dollars moving into Bitcoin in a big way,"
It seems that Silbert was likely referring to what we now know to be the first bitcoin exchange in the US, he went on to say, "Once Wall Street starts putting money into Bitcoin -- we're talking about hundreds of millions, billions of dollars moving in -- it's going to have a pretty dramatic effect on the price."
quote:
Ahhwquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben te intelligent om daar te mogen posten.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:37 schreef smiths het volgende:
12m
MintPal @MintPalExchange
Today's winning coin will be selected at 12:30pm GMT (an hour from now). Keep voting! https://www.mintpal.com/voting
Zoals het er nu naar uitziet zal het wel PND worden.
Op de FP nu ook, met als eerste reactie.quote:
Gelijk maar in de verdediging gegaanquote:Maar er is niets mis met de bitcoin hoor! Allemaal instappen mensen!!!z11!EINZ!
Heb jij pnd gekocht en op hoeveel?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:32 schreef Toto69 het volgende:
MintPal @MintPalExchange
Congrats to PandaCoin (PND) for winning today's vote! Yes, we now have two different PandaCoins. The PND market is coming very soo
Holla @ Me
Wiw. goed nieuws, tijd om mijn 13milj. PND te dumpenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:32 schreef Toto69 het volgende:
MintPal @MintPalExchange
Congrats to PandaCoin (PND) for winning today's vote! Yes, we now have two different PandaCoins. The PND market is coming very soo
Holla @ Me
Ik probeer nu te kopen op 3quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:33 schreef smiths het volgende:
[..]
Heb jij pnd gekocht en op hoeveel?
Die op 4 en 0,4btc op 5 satoshi zijn van mijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
1.06 BTC buywall op 3, eerste 0.06 is van mij hoppa
Nicequote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:38 schreef smiths het volgende:
[..]
Die op 4 en 0,4btc op 5 satoshi zijn van mij
mintpal PND open op 13satoshiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:38 schreef smiths het volgende:
[..]
Zet hem op 3 trouwensquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:38 schreef smiths het volgende:
[..]
Jijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Een crash; 3x raden wie daarvoor heeft gekocht
Op https://www.cryptorush.in/index.php?p=trading&m=PND&b=BTC worden ze op 5a6 gekocht/verkocht dus ik hoop op 5 te kunnen kopen.quote:
Je hebt altijd noobs die op 3 een klein plukje verkopenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:40 schreef smiths het volgende:
[..]
Op https://www.cryptorush.in/index.php?p=trading&m=PND&b=BTC worden ze op 5a6 gekocht/verkocht dus ik hoop op 5 te kunnen kopen.
prima, ik verkoop graagquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:42 schreef Toto69 het volgende:
Welke kneus zet een 0.13 BTC order op 15
Ja maar je bent toch echt een koekwaus als je op 15 begint met 0.13... die nep orders snap ik nog, maar 0.13?!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:43 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
prima, ik verkoop graagnu 30, maar dat is een nep order
markt manipulatie.. daardoor gaan mensen nog hoger inzetten, altans, dehoop opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar je bent toch echt een koekwaus als je op 15 begint met 0.13... die nep orders snap ik nog, maar 0.13?!
Nja, zal een whale zijn dan, 0.13 BTC is best wel veelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:44 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
markt manipulatie.. daardoor gaan mensen nog hoger inzetten, altans, dehoop op
inderdaad, jammer had ik die niet voor die prijs kunnen sellen. wat denk jij wat de top wordt van PND? Ik denk 25quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja, zal een whale zijn dan, 0.13 BTC is best wel veel
30quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:45 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
inderdaad, jammer had ik die niet voor die prijs kunnen sellen. wat denk jij wat de top wordt van PND? Ik denk 25
snel welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:46 schreef smiths het volgende:
Nu komen iedereen zijn deposits door op mintpal van pnd
Moon is goed toch?!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
inderdaad, al vind ik wel eng dat jij dat ook denkt... wat jij zegt != toekomst toch :p
Nattekat heeft zeker PND gekocht?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:46 schreef Toto69 het volgende:
buys zakken al door 't putje, hopelijk verkoopt iemand op 3
Heb je die foto op probleemwijken gezien? Dickie is alivequote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:51 schreef smiths het volgende:
Moet hij eerst door de 6, 5 en de 4 heen, zie het niet snel gebeuren maar wie weet.
Ik had trouwens eerder deze week al pnd gekocht op cryptorush op 4 satoshi en verkocht op 6 satoshi.0,2btc winst.
alleen was vervolgens mijn buyorder op 5 daar net niet aangetikt voordat pnd op mintpal kwam
Ja heb ik gezien, hopelijk komt er een nieuw seizoen of een soort gelijk programma weer op de televisie. Maar ik ben er bang voor..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je die foto op probleemwijken gezien? Dickie is alive![]()
ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:58 schreef smiths het volgende:
[..]
Ja heb ik gezien, hopelijk komt er een nieuw seizoen of een soort gelijk programma weer op de televisie. Maar ik ben er bang voor..
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Er heerst een vloek op mij, kan niet anders
Ik heb gekocht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef smiths het volgende:
Waarom daalt btc nu? wat de aanleiding
Omdat echte bazen nu in fiat zittenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef smiths het volgende:
nee, fiat panda!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Omdat echte bazen nu in fiat zitten
Op vrijdag daalt het toch steeds? Dus zal wel de weekenduitverkoop zijn. En misschien dat het nieuws over Gox een rol speelt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef smiths het volgende:
wat is dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:23 schreef Toto69 het volgende:
0.00000040 74385573.52919143 29.75422938
0.00000045 18972723.85714290 8.53772573
15m keek?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:31 schreef Nattekat het volgende:
Godver, nu pas door dat ik op 15m keek![]()
![]()
Ik had in dit geval nooit verkocht...
15 minuten grafiek. Die was nog sterk dalende, en ik dacht dat dat de 3m grafiek was, die steeg.quote:
ik op 6 al gekochtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buy order op 5... ben alleen 60e in de wachtrij.
wel handig hé, dat je dat zo op cryptorush kan zien.quote:
Ja, best een leuke exchangequote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:46 schreef smiths het volgende:
[..]
wel handig hé, dat je dat zo op cryptorush kan zien.
Zelf ben ik 16e in de wachtrij met 0,6 btc.
Momenteel word op mintpal mijn order gevuld op 5 satoshi, ik was daar de eerste
Ik sta nog steeds 59equote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:55 schreef smiths het volgende:
apart, mijn order stond nog op 16 in de que op cryptorush.in maar hij is nu al helemaal gevuld.
Oh nicequote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Cryptorush om PND voor 5 te kopen.
Moonquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:02 schreef DaMart het volgende:
Je let even een uur niet op en BTC stijgt 13 euro.
Oké, omlaag!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, omlaag zodat ik na werktijd kan kopen.
Kun je even wat BTC kopen?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, omlaag zodat ik na werktijd kan kopen.
Spamlinks in je quote laten staanquote:
Spamlinks? He?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Spamlinks in je quote laten staan
Moet ik vanaf mobiep ook nog die post van jou aan gaan passen
Ik post geen spamlinksquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ahwquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
4 uurtjes om een beetje wakker te blijven vandaag
Nu heb je het voor elkaar, het topic is dood.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
Ik vat hem, sorry Max, is niet met opzet gegaan
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu heb je het voor elkaar, het topic is dood.
Lokquote werkt niet op mobielquote:
Met andere woorden: je moet vaker in je glazen bol kijken voordat je koopt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lokquote werkt niet op mobiel
En nee, mijn glazen bol ziet een crash eraan komen.
Jep. Net gekocht op 538 (na te hebben verkocht op 442quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden: je moet vaker in je glazen bol kijken voordat je koopt?.
Al goed Toto, was je een beetje aan het plagenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
Ik vat hem, sorry Max, is niet met opzet gegaan
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Al goed Toto, was je een beetje aan het plagen
Maar nu vergeet je het de volgende keer zeker niet
Maar goed, dat ik niets gekocht heb, anders had je nu verlies gedraaidquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Net gekocht op 538 (na te hebben verkocht op 442l en verkocht op 449.9
edquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Maar goed, dat ik niets gekocht heb, anders had je nu verlies gedraaid
Hoe veel ppp?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lees ff laatste pagina van de vorige SC, heb ik een paar interessante links geplaatst.
Zeker gekocht toen ik zei dat de koers zou crashen? Mijn glazen bol heeft altijd gelijk, moet er gewoon niet te veel gebruik van makenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Maar goed, dat ik niets gekocht heb, anders had je nu verlies gedraaid
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:11 schreef DaMart het volgende:
Dat PND ziet eruit als een goede investering, met die dalende koers.
Ja, dat liep niet helemaal volgens plan..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:11 schreef DaMart het volgende:
Dat PND ziet eruit als een goede investering, met die dalende koers.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:14 schreef TimKuik het volgende:
http://gifsound.com/?gif=(...)f&v=rdiKAa0_Ay4&s=12
100quote:
Sun is voor mij wel de beste munt geweest tot nu toe op Mintpalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:14 schreef Toto69 het volgende:
TOP: gekocht op 7, verkocht op 4
0.12 btc naar 0.065
PND gekocht op 6, wordt ook niks, geld weg.
Ik ben straks letterlijk 50 euro kwijt ben ik bangquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sun is voor mij wel de beste munt geweest tot nu toe op Mintpal
4x gekocht tussen 2200 en 2500 en verkocht tussen 3300 en 4000
Al die 0.0000005-coins met ook nog eens een groot volume vermijd ik liever. Duur of heel lang voor het 1 puntje stijgt, of het stijgt helemaal niet.
quote:
Leuk hč, mobiep moddenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben straks letterlijk 50 euro kwijt ben ik bangTOPCoin met name
Een vrouw in het topicquote:
Nee, dat is paalliften al.quote:
Totoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben straks letterlijk 50 euro kwijt ben ik bangTOPCoin met name
Yep.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toto
Top heeft een veel te laag volume.
Ik ben wel wat gewend hier hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:29 schreef Leafeon672 het volgende:
Jullie zitten wel lekker te haten op Toto hč?
Jaloersquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:29 schreef Leafeon672 het volgende:
Jullie zitten wel lekker te haten op Toto hč?
Haat mequote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:31 schreef smiths het volgende:
PND stijgt alweer langzaam, althans er word niet meer zoveel meer verkocht op 4 satoshi
Ik ben gegoxtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:42 schreef edcetera het volgende:
Werkwoord van het jaar is dan toch: GOXen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:42 schreef edcetera het volgende:
Werkwoord van het jaar is dan toch: GOXen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:45 schreef roislecxe het volgende:
En 'een toto doen' is het spreek woord van het jaar.
Betekent 'iets stoms doen (Tips)
Ja maar nog steeds achtervolgt het mequote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat was toch 100 topics terug ofzo
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds achtervolgt het me
Joaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]Het is toch redelijk goed afgelopen
En terecht, het is jouw schuld dat iedereen zo veel geld is verlorenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds achtervolgt het me
Opbokken met dat kutspelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Curvefever; zo'n simpel spel, doch zó veel spelers en zelfs DJ's op curveradio. Knap bedacht weer.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
En terecht, het is jouw schuld dat iedereen zo veel geld is verloren!
Buitenquote:
quote:
Roisen = Niet lief doen tegen Totoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:45 schreef roislecxe het volgende:
En 'een toto doen' is het spreekwoord van het jaar.
Betekent 'iets stoms doen (Tips)
Nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Roisen = Niet lief doen tegen Toto
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:57 schreef Groby het volgende:
[..]
bek houden leafeon, glaceon is beter
Zo'n pokke-eind niet vliegenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik op maandag vanuit Berlijn vertrek met de trein, ben ik een week later in Beijing.
Ik wil het nog best eens een keer gaan doen, met de trein door Rusland reizen en dan in China eindigenquote:
Het heeft anderzijds wel wat: Zie je alle tussenliggende landenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik wil het nog best eens een keer gaan doen, met de trein door Rusland reizen en dan in China eindigen.
In Sovjet Russia the train travels through you.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik wil het nog best eens een keer gaan doen, met de trein door Rusland reizen en dan in China eindigen.
Mijn arme anusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In Sovjet Russia the train travels through you.
Yup, we gaan langzaam weer to the MOONquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:14 schreef roislecxe het volgende:
Het wordt langzaam donker, daarom daalt SUN de hele tijd denk ik
Je meent hetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:29 schreef richolio het volgende:
Ze hebben het over Mt. Gox bij RTL4. Ze hadden Bitcoins gekocht en zijn ze nu kwijt
Die CEO voelt zich volgens mij echt ongelofelijk kut, dat kan je bijna zienWel lullig.
Ninjaeditquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja echt!!Was net in het nieuws
Mt Gox is bankrupt
Echt? Kutquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Wisten jullie dat Ashton Kutcher en Mila Kunis met elkaar verloofd zijn?
Fijn voor ze...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Wisten jullie dat Ashton Kutcher en Mila Kunis met elkaar verloofd zijn?
Aanwezig op bucketlistquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ze is terruggekeerdquote:
Nu kun je eindelijk mijn fantastische posts bekijkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef MichaelScott het volgende:
Ik heb eindelijk toegang tot KPD.
Linkje? Ben net de eerste topics aan het doorbladeren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nu kun je eindelijk mijn fantastische posts bekijken! Heb je de vrouw met het ei al gezien
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |