Hoezo onzin? Je kunt gewoon opzoeken hoeveel er betaald is voor een spelerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen maar dat betekent niet dat het geen onzin opmerking is
Reb Bull stuurde een maandje geleden Bayern nog met 3-0 naar huis. Dan heb je gewoon een goeie ploeg, ook al zou Bayern op 50% spelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Red Bull kon er voor deze anale verkrachting helemaal niks van volgens de gemiddelde ajacied![]()
En nu is het natuurlijk DE kanshebber voor de titel.
Gaan er volgende wedstrijd gewoon af tegen club X uit Rusland joh.
Denk er maar eens rustig over na.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Je kunt gewoon opzoeken hoeveel er betaald is voor een speler![]()
Dat was een oefenwedstrijd manquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Reb Bull stuurde een maandje geleden Bayern nog met 3-0 naar huis. Dan heb je gewoon een goeie ploeg, ook al zou Bayern op 50% spelen
Dat maakt toch geen slechte ploeg? Ik was echt onder de indruk de eerste wedstrijd tegen Ajaxquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was een oefenwedstrijd man![]()
Bij deze heb je je verlaagt tot het niveau van de sportkijkende amerikaan, die denkt dat de ML Soccer wat voorstelt als ze eens in de zoveel tijd een oefenduelletje winnen in de voorbereiding. Gefeliciteerd.
De aankopen van Ajax zijn inderdaad zeer kut. Overigens hebben de teams van PSV en vooral Twente nog voor meer miljoenen spelers op het veld staan. Nog dramatischer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:10 schreef hafcfan het volgende:
Het basis team van Salzburg heeft ze nog geen 15 miljoen gekost... Dat geeft echt te denken over de aankopen van Ajax.
Duarte op het middenveld is een zeer goed alternatief. Schone op rechtsbuiten is wel erg belangrijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou wel een ontzettende meevaller zijn als Serero en Schone er zondag weer bijzijn.
Serero brengt wel inzet, en met ruimte kan hij redelijk meekomen, maar echt een speler voor druk is het niet nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef stoeltafel het volgende:
Heb liever Duarte dan Serero. Serero brengt aanvallend zelden iets
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serero brengt wel inzet, en met ruimte kan hij redelijk meekomen, maar echt een speler voor druk is het niet nee.
Wat is deze? Je hebt zojuist Siggy omschrevenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serero brengt wel inzet, en met ruimte kan hij redelijk meekomen, maar echt een speler voor druk is het niet nee.
Hahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik toch één speler moest kiezen die ik er graag tegen Salzburg bij had gehad is het Sereroquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lukokiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ik toch één speler moest kiezen die ik er graag tegen Salzburg bij had gehad is het Serero
Schone, zonder twijfel. Al had het weinig uit gemaakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ik toch één speler moest kiezen die ik er graag tegen Salzburg bij had gehad is het Serero
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zelf aan voetballen toekomt wel, maar zoals het gisteren ging had je ook vrij weinig aan hem gehad geloof ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schone, zonder twijfel. Al had het weinig uit gemaakt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2014 15:56:28 ]
PSV valt mee toch. 3 mil voor Bruma, en 8 ton voor arias, 8 ton voor schaars.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De aankopen van Ajax zijn inderdaad zeer kut. Overigens hebben de teams van PSV en vooral Twente nog voor meer miljoenen spelers op het veld staan. Nog dramatischer.
Ik zou ze op dit moment beiden willen ruilen voor een fitte Boilesen. Want Blind > Poulsen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou wel een ontzettende meevaller zijn als Serero en Schone er zondag weer bijzijn.
Ruizquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
PSV valt mee toch. 3 mil voor Bruma, en 8 ton voor arias, 8 ton voor schaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |