Serero brengt wel inzet, en met ruimte kan hij redelijk meekomen, maar echt een speler voor druk is het niet nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef stoeltafel het volgende:
Heb liever Duarte dan Serero. Serero brengt aanvallend zelden iets
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serero brengt wel inzet, en met ruimte kan hij redelijk meekomen, maar echt een speler voor druk is het niet nee.
Wat is deze? Je hebt zojuist Siggy omschrevenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serero brengt wel inzet, en met ruimte kan hij redelijk meekomen, maar echt een speler voor druk is het niet nee.
Hahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik toch één speler moest kiezen die ik er graag tegen Salzburg bij had gehad is het Sereroquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lukokiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ik toch één speler moest kiezen die ik er graag tegen Salzburg bij had gehad is het Serero
Schone, zonder twijfel. Al had het weinig uit gemaakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ik toch één speler moest kiezen die ik er graag tegen Salzburg bij had gehad is het Serero
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zelf aan voetballen toekomt wel, maar zoals het gisteren ging had je ook vrij weinig aan hem gehad geloof ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schone, zonder twijfel. Al had het weinig uit gemaakt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2014 15:56:28 ]
PSV valt mee toch. 3 mil voor Bruma, en 8 ton voor arias, 8 ton voor schaars.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De aankopen van Ajax zijn inderdaad zeer kut. Overigens hebben de teams van PSV en vooral Twente nog voor meer miljoenen spelers op het veld staan. Nog dramatischer.
Ik zou ze op dit moment beiden willen ruilen voor een fitte Boilesen. Want Blind > Poulsen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou wel een ontzettende meevaller zijn als Serero en Schone er zondag weer bijzijn.
Ruizquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
PSV valt mee toch. 3 mil voor Bruma, en 8 ton voor arias, 8 ton voor schaars.
Ik bedoelde de huidige selectie. Dus ook bijvoorbeeld (Maher, 8 miljoen), Wijnaldum (5 miljoen), Matavz (5 miljoen), Tyton (3 miljoen), Narsingh (5 miljoen).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
PSV valt mee toch. 3 mil voor Bruma, en 8 ton voor arias, 8 ton voor schaars.
Narsingh en Gini zijn goede aankopen geweest. Matavz kut. Tyton kut. Maher kut, maar die kan nog veranderen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik bedoelde de huidige selectie. Dus ook bijvoorbeeld (Maher, 8 miljoen), Wijnaldum (5 miljoen), Matavz (5 miljoen), Tyton (3 miljoen), Narsingh (5 miljoen).
We dwalen af hierquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Narsingh en Gini zijn goede aankopen geweest. Matavz kut. Tyton kut. Maher kut, maar die kan nog veranderen.
Maher kan er geen kut van.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Narsingh en Gini zijn goede aankopen geweest. Matavz kut. Tyton kut. Maher kut, maar die kan nog veranderen.
tyton vond ik wel een goede aankoop, is alleen wat matig mee omgegaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als we het maar worden, het liefst zo snel mogelijk uiteraardquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:35 schreef Pedroso het volgende:
In welk weekend zullen we dit jaar kampioen worden ? Valt me tegen dat het niet in Maart zal zijn maar April is ook goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |