SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem eens één plek ter wereld waar die stelling waar is en vergelijk dat met de situatie in Nederland van de jaren 90.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zonder subsidies en al die regelgeving hadden we waarschijnlijk een gezondere markt gehad.
SP?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:53 schreef marcodej het volgende:
HA! Daar ben ik weer!
CDA-meisje is wel leuk.
hoi marcoquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:53 schreef marcodej het volgende:
HA! Daar ben ik weer!
CDA-meisje is wel leuk.
Noem jij eens een plek ter wereld met zo veel subsidies en waar wonen zo'n probleem is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:53 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Noem eens één plek ter wereld waar die stelling waar is en vergelijk dat met de situatie in Nederland van de jaren 90.
Hannie van Leeuwen in da House?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:53 schreef marcodej het volgende:
HA! Daar ben ik weer!
CDA-meisje is wel leuk.
Ik had 1 of 2 zwarten in de klas, maar die hielden we gewoon goed kort.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:54 schreef marcodej het volgende:
Ik zat op een superwitte school. Ik heb geen probleem met zwarten.
Ik zag net een meisje met CDA-sjaal. Ik zie haar nu niet meer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:54 schreef Martinello het volgende:
[..]
Annie van Leeuwen in da House?
Herkenbaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had 1 of 2 zwarten in de klas, maar die hielden we gewoon goed kort.
Jij zat exact met de enige zwarte van Sassem in de klas?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had 1 of 2 zwarten in de klas, maar die hielden we gewoon goed kort.
CDA en VVD zijn een gevaar voor de samenleving.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:54 schreef arjan1112 het volgende:
Het CDA wil het zo houden; alle andere partijen willen alleen openbare scholen
Subsidies zitten nu voor 90% in de koopsector. Er wordt nu dankzij de Blokregeling juist geld ontrokken uit de markt met betaalbare woningen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Noem jij eens een plek ter wereld met zo veel subsidies en waar wonen zo'n probleem is.
En de rest op de trein zetten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef luxerobots het volgende:
In principe kunnen ze het zwarte talent uit de zwarte scholen halen, wat Chinezen en hardwerkende moslima's. Dan heb je ook kwalitatief goede zwarte scholen.
Jij geeft toch ook geen antwoord. En fabriceert gewoon een cijfer van 90%.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Subsidies zitten nu voor 90% in de koopsector. Er wordt nu dankzij de Blokregeling juist geld ontrokken uit de markt met betaalbare woningen.
... maar goed.. blijkbaar weet je geen antwoord. Ook goed. Puntje voor mij. Ik schrijf het bij.
Daar waar er minder subsidies zijn voor de onderkant van de markt, is het nog beroerder gesteld met de verkrijgbaarheid van een betaalbare woning.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij geeft toch ook geen antwoord. En fabriceert gewoon een cijfer van 90%.
Schrijf er nog maar een puntje bij hoor.
Hoe kom je aan die 90%. Bron?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Daar waar er minder subsidies zijn voor de onderkant van de markt, is het nog beroerder gesteld met de verkrijgbaarheid van een betaalbare woning. Ok, twee punten.
Ik heb hier zo geen zin in.quote:
Zie edit...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef luxerobots het volgende:
Be-smart denkt allemaal 'puntjes' te winnen. Terwijl hij gewoon wat getallen bedenkt om zijn argument kracht bij te zetten.
De laatste keer, hoe kom je aan die 90%? Die bedenk je gewoon, want er gaat ook heel veel geld om in de huursubsidie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Subsidies zitten nu voor 90% in de koopsector. Er wordt nu dankzij de Blokregeling juist geld ontrokken uit de markt met betaalbare woningen.
... maar goed.. blijkbaar weet je geen antwoord. Ook goed. Puntje voor mij. Ik schrijf het bij.
Inderdaad, de woningbouw verhuurt ook heel veel, dus misschien compenseert dat wat. Maar het is zo, in de sociale woningbouw huur je, vooral als je weinig inkomen hebt, echt spotgoedkoop. Dat geld moet ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef arjan1112 het volgende:
Dat klopt ook niet echt, want de huur woningen zijn ook zonder huursubsidie te goedkoop
Een particuliere verhuurder wil 8% hebben, een woco pakt maar 4,5%
als huur van de waarde per jaar
10 Miljard hypotheekrenteaftrek: http://marketupdate.nl/ni(...)ypotheekrenteaftrek/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De laatste keer, hoe kom je aan die 90%? Die bedenk je gewoon, want er gaat ook heel veel geld om in de huursubsidie.
Daarmee is een woco dus ook nog eens efficiënter. Er wordt minder geld ontrokken zonder dat daar prestaties tegenover staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef arjan1112 het volgende:
Dat klopt ook niet echt, want de huur woningen zijn ook zonder huursubsidie te goedkoop
Een particuliere verhuurder wil 8% hebben, een woco pakt maar 4,5%
als huur van de waarde per jaar
Je vergelijkt 2 miljard uit 2009, tegen 10 miljard uit 2013. Daarnaast is dat geen 90%. En moet je er zeker van zijn dat de woningbouw geen andere subsidie krijgt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:08 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
10 Miljard hypotheekrenteaftrek: http://marketupdate.nl/ni(...)ypotheekrenteaftrek/
2 miljard huursubsidie: http://www.elsevier.nl/Ne(...)ald-ELSEVIER265505W/
Nee, 2010: zie infograhpic en edit. Punt is, er gaat op dit moment heeel veeeel meer subsidie naar het particuliere woningbezit dan naar de sociale woningbouw zonder dat het enig probleem oplost.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je vergelijkt 2 miljard uit 2009, tegen 10 miljard uit 2013. Daarnaast is dat geen 90%. En moet je er zeker van zijn dat de woningbouw geen andere subsidie krijgt.
Totaal onbereikbaar voor de groep mensen waar de sociale woningbouw voor bedoeld zou moeten zijn. Afgestudeerd en 90.000 neerleggen voor een huis dat wegwaait als het herfst wordt. Bovendien, als die groep mensen waar het over gaat, dat wel konden betalen, was het huis automatisch veel duurder geweest. Bovendien geloof ik die 90.000 euro niet zo (maar dan kom je vast met een plaatje waar dat wel uit blijkt en laat de rest van mijn argument liggen, dus laat dat maar zitten).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:19 schreef arjan1112 het volgende:
Waar ze het goed doen? in America natuurlijk, een mooie villa met een zwembad en een dubbele garage voor 90.000 dollar ( 60.000 euro )
We hebben jou ook gemist, er was dus niks aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was het een topshow? Ik heb het gemist.
Het was een debat zoals we die wel vaker zien. Geen echte hoogtepunten, oppositie, Pechtold en Buma, waren wat vlotter.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was het een topshow? Ik heb het gemist.
Ik was Curve fever aan het doen Adriaantje,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben jou ook gemist, er was dus niks aan.
Maar wat heb je dan gedaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was Curve fever aan het doen Adriaantje,
[ afbeelding ]
Ik heb gewonnen, ben je nu niet trots op mij?
Nou dat zal ik jou eens haarfijn uitleggen. Ik heb die Zlata1234 bij haar haren gepakt en ik heb haar zo aan Amerigo vastgebonden!quote:
Zo! Dat is dan voor het eerst dat je een boodschap goed gedaan hebt!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dat zal ik jou eens haarfijn uitleggen. Ik heb die Zlata1234 bij haar haren gepakt en ik heb haar zo aan Amerigo vastgebonden!
En die schimmel heb ik ook even opgezocht, alle poten gebroken in de stal!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo! Dat is dan voor het eerst dat je een boodschap goed gedaan hebt!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dat zal ik jou eens haarfijn uitleggen. Ik heb die Zlata1234 bij haar haren gepakt en ik heb haar zo aan Amerigo vastgebonden!
Sterf gewoon aan aids lelijke clown, de wereld zal er mooier van worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die schimmel heb ik ook even opgezocht, alle poten gebroken in de stal!
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen. Adriaantje, ouwe teringlijer!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sterf gewoon aan aids lelijke clown, de wereld zal er mooier van worden.
Is goed Adriaantje, ik ga nu even een paar uurtjes de binnenkant van mijn ogen bekijken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:43 schreef Mani89 het volgende:
Is goed Bassie, ik moet weer aan de dialyse. Spreek je later!
Moeten we nu van iemand die fan is van Justin Bieber aannemen wat goede smaak is? Hansworst!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:19 schreef DrDentz het volgende:
Zeg jongens als ik alles wat ik opgebouwd heb al die jaren kapot wil maken dan doe ik het zelf wel daar heb ik jullie niet voor nodig, dus stop met die imitaties.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in Oekraine.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga toch een beetje kijken.
quote:
Doe jij dit expres?quote:
Ik krijg een beetje tegenstrijdige signalen binnen.quote:
Ik heb hem gezien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arie Slob was net op Pownews, je hebt 'm gemist.
Ik vind het nogal onsmakelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Lekkere hangbuik en -tieten van Sara Kroos.
Van die danorolles waar je worstenbroodjes mee maakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Lekkere hangbuik en -tieten van Sara Kroos.
Ik denk dat dat bovenste knoopje al vaak geknapt isquote:
Hij was verantwoordelijk voor de afdeling frituur- en algemene zaken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:12 schreef arjan1112 het volgende:
is hij eigenlijk minister van defensie geweest ?
Frituurzaken wordt nu gerund door Ton Elias.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij was verantwoordelijk voor de afdeling frituur- en algemene zaken.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Frituurzaken wordt nu gerund door Ton Elias.
Hij had geen kogelvrijvest aan want die hadden ze niet in zijn maat, zo'n gemiste kans.quote:
Met zoveel vet heb je nieteens een kogelvrij vest nodigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Hij had geen kogelvrijvest aan want die hadden ze niet in zijn maat, zo'n gemiste kans.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:16 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Met zoveel vet heb je nieteens een kogelvrij vest nodig
Levchenko was natuurlijk wat mij tot FC Groningen aantrok.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:20 schreef alors het volgende:
Deze show is gedoemd te floppen zonder Vic of Lev.
Of DeMart.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:20 schreef alors het volgende:
Deze show is gedoemd te floppen zonder Vic of Lev.
Ton is gewoon een biggetje dat elk moment kan ontploffen. Hans is moeder zeug, die rolt het liefst door modderpoeltjes. Hij zal zich thuisvoelen op de kinderboerderijen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Van Ton Elias? Dat worden 60 frikadellen en een bamihap.
Corrie heeft een levenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En voor... maar waar is Corrie?
Druk een box proberen te bemachtigen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die doet net alsof ze iets anders te doen heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een Lama.
Zo, die was hard. Excuses.
Of een pannenset.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Druk een box proberen te bemachtigen.
Verraderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar haar show geweest. Eén keer gelachen.
Bij Johannes lachte zelfs zijn zus achter de piano nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar haar show geweest. Eén keer gelachen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:21 schreef Martinello het volgende:
Toch heeft Oekraïne ook goede producten geleverd.
[ afbeelding ]
Ik heb geen zus en ik ben zelf degene in de familie die nog een beetje piano speelt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij Johannes lachte zelfs zijn zus achter de piano niet
Vrouwelijke cabaretiers zijn nooit grappig
Je broer dan, achter de piano.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen zus en ik ben zelf degene in de familie die nog een beetje piano speelt.
Rare uitspraak dus, kan hem niet helemaal plaatsen.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:21 schreef Martinello het volgende:
Toch heeft Oekraïne ook goede producten geleverd.
[ afbeelding ]
Nee want dat is een topshow.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
EO momentje. Is dit Kneef en van de Brink?
Mooi ingetogen pak.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Vlak buurland Roemenië niet uit
[ afbeelding ]
Geen h&m kwaliteit, dat zie je zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:23 schreef alors het volgende:
Die trui van Sara is van zo'n viezig polyesterstofje.
Cezarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet mij een beetje denken aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is toch van ITS MY LIIIIIIIFFFEEEEEEEEEEEE!?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:jvermeer3 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:40:05Cezar of Romania has touched my heart and moved a nation with his beautiful voice #TeamRomania #eurovision reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet mij een beetje denken aanMijn eerste fapsels zette ik op haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Doet mij een beetje denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is toch van ITS MY LIIIIIIIFFFEEEEEEEEEEEE!?
Lachwekkend, ze is minstens 80.quote:
[..]
Doet mij een beetje denken aanNa haar 18e was ze niet meer lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, it’s not a lie if you believe it.
Marco loopt achter God aan, dus.quote:
Op aandringen van de gevreesde maar nog niet geziene TV mods plaats ik gifjes tegenwoordig in een spoiler.quote:
Niet doen alsof je haar victorie bij Danse avec les stars niet hebt gezien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Na haar 18e was ze niet meer lekker.
Ja wow, dacht dat ze minstens 10 jr ouder was.quote:
Over het smalle pad, vol met distels.quote:
mja als ie meisjes van 13 vandaag had geschreven vond iedereen hem een pedoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Paul van Vliet, dat is pas een cabaretier.
donequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op aandringen van de gevreesde maar nog niet geziene TV mods plaats ik gifjes tegenwoordig in een spoiler.
Toen ik in God begon te geloven kwam Johannes in mijn leven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je loopt indirect achter God aan? Al iets van de aanwezigheid gemerkt?
Dat kon ermee door.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet doen alsof je haar victorie bij Danse avec les stars niet hebt gezien.
Tragisch zeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ik in God begon te geloven kwam Johannes in mijn leven.
cezargod.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen maar omdat ik water in sambuca kan veranderen zeker?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ik in God begon te geloven kwam Johannes in mijn leven.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
Dromen met de wind in je rug. #Koningslied
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is eindelijk hieeeeeeeeeeeeeeeeer!
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen met dat koningslied zat ik tijdelijk in het buitenland.
En toen ik thuiskwam had iedereen het opeens over de W van stampot en vingers in de dijk. In wat voor een gek gek landje leven WE toch, dacht ik toen.
Ik zal jou herhalen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
Ja leuk, ga deze flopshow nog even herhalen.
Ja, je hebt ook mensen die staan nog tegen je aan te lullen op de parkeerplaats maar ik houd mijn anekdotes kort en bondig, maar toch pienter en hilarisch.quote:
Die schijnt gelukkig wel overleden te zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn voorbeeld is dan ook Pieter Derks.
Dat was er een van Tempo Team.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:41 schreef tralalala het volgende:
Kennen jullie deze foto al? Vers van de pers
[ afbeelding ]
Broer van Jozef.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:41 schreef tralalala het volgende:
Kennen jullie deze foto al? Vers van de pers
[ afbeelding ]
Gelukkig kleedt Sara zich iets minder cliché potterig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ellen is de Amerikaanse Sara
Leonardo moet 'm gewoon krijgen. Klaar uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef tralalala het volgende:
Gravity strontfilmNog slechter dan 12 years a slave
Je bent me eindelijk eens voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Het moet natuurlijk Wolf of Wall Street worden.
Vond het wel mooi gemaakt (Gravity), maar er zat niet echt een goed verhaal achter nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef tralalala het volgende:
Gravity strontfilmNog slechter dan 12 years a slave
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leonardo moet 'm gewoon krijgen. Klaar uit.
Fabrizioquote:
Die zien we ook weleens in P&W, deze week nog met Ingeborgquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
In die Dallas Buyers Club zit ook een travestiet.
Voor de liefhebbers.
Vorige jaren was Film1 vrij beschikbaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:50 schreef arjan1112 het volgende:
Komt dat van die Oscars vannacht op tv ?
Hij was aan de drugs!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef luxerobots het volgende:
Wie valt er nu zo van een trap, het is toch geen verdomme tekenfilm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |