niet van het gesprekquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Is er een filmpje van dat je weet ?
Ja, dat is waar. Maar dat punt bereikte ze ook pas toen Ruud zei dat hij ook medicijnen van Andrea had gehad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, alleen had Bily dus eerder in de smiezen dat het echt niet houdbaar was.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanessa trapt hier toch niet echt in? Toch??????
Dat doet hij voor ons hoor. Wij kunnen haar heul niet missenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei uit, zoals ik al zei, hij zwelgt er in, kijk mij eens rustig en weloverwogen zijn. "Kom maar bij mij slapen Dré" (dan kan je niets gebeuren, want ik ben er) Als ie het goed had gedaan had ie moeten zeggen ga weg Drè, zoek professionele hulp i.p.v. blijf maar hier want hier heb je met 14 mensen te maken, buiten met duizenden, wann gelul!
kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanessa trapt hier toch niet echt in? Toch??????
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:46 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]Al kijkt Vanes wel meer van... *zucht* alsof ze een kind knuffeld wat net iets heels doms gedaan heeft ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You only live once, but if you do it well, once will be enough
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat ze echt al een tijd op geen enkele stream zijn gespot.
Ze had wel tranenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
Vanes blijftt er nog redelijk nuchter onder ...
Dan is het goedquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat doet hij voor ons hoor. Wij kunnen haar heul niet missen
Ben jij een trol of zo? Andrea heeft dit alles grotendeels aan zichzelf te danken door haar leugens, diefstal, manipulaties. Zij maakt psychisch misbruik van anderen, niet andersom!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Deckard het volgende:
[..]
Mag dat niet dan? Wat zij allemaal vandaag heeft meegemaakt zou voor iedereen een klap in het gezicht zijn. Gelukkig zien een aantal mensen het nog wel goed en steunen haar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |