Ze speelt nu het seniele oude wijf?quote:
400 man max..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Capaja het volgende:
dre zondag bloot stellen aan mensen van buitenaf lijkt me niet de beste optie nee
lijkt mij ook van niet...400 man die het terrein opkomen? En alle 400 hun mond houden? Neuhhhhh dat gaat hem niet worden heh.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Capaja het volgende:
dre zondag bloot stellen aan mensen van buitenaf lijkt me niet de beste optie nee
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Gaan we doen, slaap lekker en bedankt voor het door COSen tijdens de black out.
Dat is een hele krachtige kaart. Mensen willen opeens allemaal dingen voor je doen en houden overal rekening met je.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze speelt nu het seniele oude wijf?
Daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De wereld is een vreemde plek.
Duidelijk verhaalquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Ik vermoed dat Jimmy instructies van achter heeft gekregen om Andrea in de gaten te houden.
met zijn hele doen en laten, vind ik het geen rare actie van hakim, past er precies bijquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Precies. Rare actie van Hakim.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Ik vermoed dat Jimmy instructies van achter heeft gekregen om Andrea in de gaten te houden.
ik stond ook perplex !quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Punkman het volgende:
Er is ook maar 1 die echt knalt daar.
Viel me 100% mee dat Paul daadwerkelijk woord hield door ook de aanval te kiezen.
Hakim scoorde hier goed in de oprot-pollquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Precies. Rare actie van Hakim.
Zo komt het bij mij ook over.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Flow3r het volgende:
ik snap niet dat ze daar niet doorhebben dat Andrea helemaal niet weg wil, en alleen maar aandacht wil.
Elke keer zeggen dat je beter kan gaan is om aandacht vragen, anders ga je gewoon en dat is nu nét wat ze niet doet
Denk ik ook. De manier waarop hij tegen haar praat enzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Punkman het volgende:
Er is ook maar 1 die echt knalt daar.
Viel me 100% mee dat Paul daadwerkelijk woord hield door ook de aanval te kiezen.
Welkom bij WorldPoker. Les 1. Bluffen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Flow3r het volgende:
ik snap niet dat ze daar niet doorhebben dat Andrea helemaal niet weg wil, en alleen maar aandacht wil.
Elke keer zeggen dat je beter kan gaan is om aandacht vragen, anders ga je gewoon en dat is nu nét wat ze niet doet
denk ik ook, ik denk dat hij daarom naar de zenderkamer moest.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |