Heel leuk inderdaad hoe ze er mee aan komen iets nieuws te hebben, je denkt De Vries, die slaat de plank nooit volledig mis toch? Dit keer wel naar mijn mening. En dat papiertje in de OP dat had ik dus niet gezien zo snel, als het ergens op hun site wel staat.

Ik heb er dus één op maar vond er niks speciaals aan, een klant zei het is net of dat je energiedrank zit te eten. Ze zijn ook al weer uit de vitrine, dit gaat hem toch niet worden. Voor de dingen waarmee ze het willen promoten zoals alle vitamine die er in zit, daar komen mensen toch niet voor naar een snackbar. En die geur en smaak zal weinig mensen bevallen op misschien wat jeugd na die een Booster kan kopen in plaats van een los energydrankje en een worstenbroodje.
Ik had die dingen dus in de koelkast liggen en vroeg mij af waar die sterke zoete geur dus vanaf kwam, potjes van de sorbets checken, niks stond open, denken dat het een tube van de ijstopping is, niks stond open.. Dat waren dus de boosters.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]