Twee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoeveel dubbels heeft ie al niet gemist.
Goudvissen hebben wel een geheugen. Wetenschappelijk bewezen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Van Gerwen is als een goudvis, hij is alle tegenslag gelijk weer vergeten.
Ja, die troep zag ik ook staan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij kijkt als die potten zuur van z'n sponsor
Teveel luchtcirculatie onder die pijlen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft van Gerwen wel de juiste flights? Misschien speelt hij wel met flights voor kleine zalen.
Ik werkte er vroeger in de buurt, af en toe kijken. Smerige lucht als er weer eens een pallet was omgegaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, die troep zag ik ook staan.
Moet ie Taylor ff bellrnquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft van Gerwen wel de juiste flights? Misschien speelt hij wel met flights voor kleine zalen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samen met Jelle, maar de Knar is nog niet betrapt
Ach even saldo checken met internetbankieren en weg depressie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou echt niet kunnen leven met zo'n pens, daar word je toch depressief van?
Sylvia deed d'r BH uit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:35 schreef J.Pistone het volgende:
Heeft Barney een overdosis ritalin genomen ofzo, emotieloos.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Is onderweg" #PedoDarter
Die begint ook aardig uit te dijen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vies dik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Free Willy.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk kunnen ze Barney nog van het podium takelen voor een interview.
Het aloude cliché 'als je de dubbels niet gooit'. Van Barneveld stond ook uitstekend te spelen natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk kunnen ze Barney nog van het podium takelen voor een interview.
De vorm van een slagroomtaartje.quote:
1,99 toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dat was me die ¤ 2,24 wel waard
Waarvoor?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 27-02-2014 om 22:25:31Geld is binnen en nu oprotten. reageer retweet
Plus transactiekosten hequote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plus transactiekosten he
Zelfs betalen voor een kutstream kost geld![]()
Dacht de Snackbar van tante Hennyquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:45 schreef Zipportal het volgende:
Barney houdt er van als VanGurwin betaalt in een restaurant.![]()
Restaurant je verwacht het niet.
Dat was zo'n kneuterige opmerking.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:45 schreef Zipportal het volgende:
Barney houdt er van als VanGurwin betaalt in een restaurant.![]()
Restaurant je verwacht het niet.
Pis Hagenees.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Barney is een gierige Hollander.
Huh waar? , in de snackbar?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Raymond krijgt daar wel de waardering die hij verdient als een groot sportman, misschien wel de grootste sportman van Nederland.
Sylvia kookt nog steeds de sterren van de hemel daar. Die frikandellen daar, Michelin Ster *** waardig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht de Snackbar van tante Henny
Arjen Robben, Sven Kramer?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Raymond krijgt daar wel de waardering die hij verdient als een groot sportman, misschien wel de grootste sportman van Nederland.
Plasseks in de frituurquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sylvia kookt nog steeds de sterren van de hemel daar. Die frikandellen daar, Michelin Ster *** waardig.
#viesdik
Inderdaad. Daar kan zo'n Johan Cruijff niet aan tippen. Die is zelfs nog nooit wereldkampioen geworden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Wie mikt 'm in de frituur? Typsich Haags spelletje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Plasseks in de frituur
Feestje
Die chokete inderdaad op het moment supreme als een echte Nederlander. Barney is on-Nederlands goed.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar kan zo'n Johan Cruijff niet aan tippen. Die is zelfs nog nooit wereldkampioen geworden.
Net als SjinkGODquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die chokete inderdaad op het moment supreme als een echte Nederlander. Barney is on-Nederlands goed.
Chris Mason kwam nog langs om te spelenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie mikt 'm in de frituur? Typsich Haags spelletje.
#poepen
Ronde 1 killer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chris Mason kwam nog langs om te spelen
#Agressief
Er wordt nog een wedstrijd gespeeld hoor sensatiezoeker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Zipportal en Powerloungen zijn begonnen met hun shitpost 1,2'tje. Ik ben weg!
Ik ben een teletekst 623 hooligan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er wordt nog een wedstrijd gespeeld hoor sensatiezoeker.![]()
#Dartsfan
Ja, dat hoef je mij ook niet te vertellen. Maar in het Maasgebouw hangt ook wel een dartbord voor jou.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben een teletekst 623 hooligan.
Ik kon gewoon gratis kijken vanaf MvG - Barney?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plus transactiekosten he
Na de eerste of tweede wedstrijd was de stream alweer gratis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plus transactiekosten he
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 27-02-2014 om 20:57:12@frankbaarschot Dag Frank, je kan je geld terugvragen via betalen.rtl.nl/refund/ . Nogmaals excuses voor het ongemak. reageer retweet
Gewoon weer live op TV.quote:Week 5 - Exeter
Peter Wright v Robert Thornton
Raymond van Barneveld v Dave Chisnall
Adrian Lewis v Michael van Gerwen
Phil Taylor v Gary Anderson
Wes Newton v Simon Whitlock
Peter Wright v Robert Thorntonquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:11 schreef J.Pistone het volgende:
Newton is ziek, The Thorn moet 2x vandaag.
Yep, ik ben er ook weer bij. Zin an!quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:35 schreef Grifte het volgende:
Toffe wedstrijden vandaag, mooi dat het nu ook weer live op TV is.
Same here!quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep, ik ben er ook weer bij. Zin an!
Huidige stand kun je oa van TT623 halen, programma? Beetje zelf in Excel wat klungelen? zo gepiept toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Same here!
Iemand btw een goede site oid voor de actuele stand? En programma dus ook.
Ohwnee ik bedoelde programma alsin wat er aan zit te komen. Maar die TT pagina is al goed genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huidige stand kun je oa van TT623 halen, programma? Beetje zelf in Excel wat klungelen? zo gepiept toch?
http://www1.skysports.com/darts/fixtures-results/premier-leaguequote:Op donderdag 6 maart 2014 19:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Same here!
Iemand btw een goede site oid voor de actuele stand? En programma dus ook.
2 voor winst. 1 voor gelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoe zit de punten verdeling eigenlijk?Dus bij winst/gelijk.
Gewoon basic, no nonsense:quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zou zo'n Peter Wright bij de bakker verschijnen voor een halfje bruin?
Hij staat 1e....quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er.
Wrightvalt me weer tegen
Jij zegt weer man.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan valt zijn spel tot nu toe in deze wedstrijd niet tegen
Ik las Batmanquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutwedstrijden op main stage morgen
Main Stage
Peter Wright v Michael Smith
Ronnie Baxter v Adrian Lewis
Whitehead/Kirk/Derry/Mold/Price v Phil Taylor
Michael van Gerwen v Hubbard/Batham/Hine
Taylor en MVG winnen met gemak.
Als regerend wereldkampioen gaat hij voor de winst he.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Boeien. Eerste 4 haalt die met 2 pijlen nog.
Ja en? Dan moet die bij de eerste 4 eindigen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als regerend wereldkampioen gaat hij voor de winst he.
Geen apart topic daarvoor?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd naar Chizzy. Heeft het ook niet getroffen met de UK Open-loting tegen Pipe.
Stimmt stimmt. Maar dannog, leuker om hem bovenaan te zien staanquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en? Dan moet die bij de eerste 4 eindigen.
Als het mogelijk was geweest had je dit forum ook nog ondergetoeterd of niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:45 schreef polderturk het volgende:
Kom op RAYBAAAAAAAAAAARR !!!!!
AAAAAAARRRRRGGGGHHH !!!!!!!!!
Je hoort nog net de vuvuzela niet...quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als het mogelijk was geweest had je dit forum ook nog ondergetoeterd of niet.
Glad geschoren, snelbinders aan boordquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:24 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Gewoon basic, no nonsense:
[ afbeelding ]
poor guyquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd naar Chizzy. Heeft het ook niet getroffen met de UK Open-loting tegen Pipe.
Hij was de leg begonnen met 180. Dus ik dacht dat een 9-farter wel in de lucht hing.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lieg dan niet nu kwam ik klaar voor niets en ik ben ik weer helemaal op.
Ben je familie van Albert Mantingh of wat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:09 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij was de leg begonnen met 180. Dus ik dacht dat een 9-farter wel in de lucht hing.
Zeker omdat het geen echte baard is. Als die nou een Pirlo baard had mag het.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die ongeschoren kop van Barney blijft apart
Ja precies. Maar dan liever zonder onderkinquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker omdat het geen echte baard is. Als die nou een Pirlo baard had mag het.
Ja, maar laten we niet teveel verwacht het blijven darters.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dan liever zonder onderkin
Eigenlijk 3 keer, en 5 keer officieus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:01 schreef polderturk het volgende:
5 TIME CHAMPION OF THE WOOOOOOOOOOORLD !!!!!
RAYMOND
VAAAAAAAAAN
BARNEVEEEEEEELD !!!!!!
Die hebben kroketten in hun gat gestokenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:15 schreef Szura het volgende:
Barney ziet eruit en beweegt of ie net een SM-trio met Silvia en Conny Breukhoven heeft gehad.
Nou nou nou Mvg deed precies hetzelfde vorige week. Je bent nogal ongenuanceerd vandaag.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een mazzel heeft Barney met zo'n kneus.
Syl gaat vanavond zijn nieuwe barrel testen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, Sylvia is mee. Dan wint Barney meestal.
Je bent echt raar vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Chizzy mist weer jong0ns
ah toch niet.
Laat onze maar weg je mag hem hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:27 schreef polderturk het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd. Toch een punt voor onze Barney.
Het is gewoon een loopse takketeefquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:27 schreef polderturk het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd. Toch een punt voor onze Barney.
idd. Ik ben hier meestal wel hoor. Vorige week nog de hele boel kort en klein gescholden over dat ik moest betalen voor een brakke kutstreamquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
idd. Ik ben hier meestal wel hoor. Vorige week nog de hele boel kort en klein gescholden over dat ik moest betalen voor een brakke kutstream
Ga je mond smoelen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is gewoon een loopse takketeef
Laatste weken is ie weer aan t kutten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Gerwen staat weer op z'n dubbels te kutten
nogal ja, net als vorige weekquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Gerwen staat weer op z'n dubbels te kutten
Heeft MvG samen met Chisnall getraind of zo?quote:
Chisnall traint met Peter Griffin.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft MvG samen met Chisnall getraind of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |