Idd, zij hebben de pegels. De eredivisieclubs zijn te gierig en daardoor armoedig geworden. Het is nu wachten tot er een multimiljonair in een Nederlandse club binnen stapt en geld inpompt in de Eredivisie en het naar een véél hoger niveau tilt, waardoor er weer eens ook Europees successen vallen te vieren.quote:
Voor het geval je het niet weet, maar bij Vitesse zit ongelofelijk veel geld....quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Mr.N het volgende:
Idd, zij hebben de pegels. De eredivisieclubs zijn te gierig en daardoor armoedig geworden. Het is nu wachten tot er een multimiljonair in een Nederlandse club binnen stapt en geld inpompt in de Eredivisie en het naar een véél hoger niveau tilt, waardoor er weer eens ook Europees successen vallen te vieren.
Van Ajax, Feyenoord, PSV en ook Vitesse hoeven we het niet (meer) te verwachten.
Je kan 100 miljoen in Vitesse pompen, maar die (semi-)topspelers moeten wel in de Eredivisie willen spelen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Voor het geval je het niet weet, maar bij Vitesse zit ongelofelijk veel geld....
Aan de ene kant zeg je dat er geld moet komen om te groeien, maar aan andere kant hoeven we niets van Vitesse te verwachten terwijl daar al het geld zit?
Die is matig vergeleken met 20 jaar geleden .. We hebben ons blindgestaard op Robben RVP en Sneijder .quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Moody het volgende:
En idd. De centjes en de zieke obsessie over onze "geweldige" jeugd van de laatste jaren.
De prestige project genaamd Vitesse geloof ik niet in. Dat bedoelde ik met mijn laatste zin. Met die gehypte jeugdspelers krijg je uiteindelijk een devaluatie op het niveau van de competitie. En geloof me, dit is nog maar het begin.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Voor het geval je het niet weet, maar bij Vitesse zit ongelofelijk veel geld....
Aan de ene kant zeg je dat er geld moet komen om te groeien, maar aan andere kant hoeven we niets van Vitesse te verwachten terwijl daar al het geld zit?
Dan vervalt het gezeur om dat ''daar is het geld'' ja ook direct....quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef Moody het volgende:
Je kan 100 miljoen in Vitesse pompen, maar die (semi-)topspelers moeten wel in de Eredivisie willen spelen.
Dan moet je ook niet over geld gaan beginnen. Je zegt zelf al dat geld dus niet alles zal betekenen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:47 schreef Mr.N het volgende:
De prestige project genaamd Vitesse geloof ik niet in. Dat bedoelde ik met mijn laatste zin. Met die gehypte jeugdspelers krijg je uiteindelijk een devaluatie op het niveau van de competitie. En geloof me, dit is nog maar het begin.
Integendeel, geld is het enige wat telt in de hedendaagse moderne voetbal. Alleen is het op de Vitesse manier totaal onlogisch. Met een d-garnituur spelers van Chelsea ga je het ook niet redden, zelfs niet in de Eredivisie, laat staan Europees.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet over geld gaan beginnen. Je zegt zelf al dat geld dus niet alles zal betekenen.
Als al dat gejank om het geld waar zou zijn dan was Vitesse nu een geweldige ploeg.
Gewoon typisch ajacied achtig excuses gezoek
Wat dus wel weer toont dat geld helemaal niet het enige is....quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:57 schreef Mr.N het volgende:
Integendeel, geld is het enige wat telt in de hedendaagse moderne voetbal. Alleen is het op de Vitesse manier totaal onlogisch. Met een d-garnituur spelers van Chelsea ga je het ook niet redden, zelfs niet in de Eredivisie, laat staan Europees.
Waaruit wel blijkt dat Ajax op dit moment absoluut niet de beste ploeg van Nederland is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:59 schreef Catch22- het volgende:
Sja. Beste ploeg van nederland en er dan zo af gaan. Kunnen andere supporters een grote bek hebben, maar hun club is nóg slechter
Klopt, spelers hebben niet alles geld als drijfveer plus ook bij Vitesse houdt het een keer op. Vitesse moet ergens beginnen en zo gek doen ze het niet helaasquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat dus wel weer toont dat geld helemaal niet het enige is....
Tegenstrijdig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |