SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
(7 november 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-7-november-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart - EDMAN- - Nizno - Uccie
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
Mexicanobakker - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is niet van mijn vader, het is van mij...alleen ik doe er niets mee
Dit klinkt wel fout!!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:00 schreef essnhills het volgende:
Bambino, hoe groot is ie?
Ik heb geen haast hoor, zou leuk zijn als er een leuke aanbieding voorbij zou komen maar meer ook niet
I knowquote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:
Omdat PSV flipperkastvoetbal speelt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Nice tryquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:56 schreef Renn het volgende:
Ik wou hem kapen omdat je zo je best deed de lapo te krijgen
Samsonite X'Blade Reistas op wielen = Kleur: Blauw / Volume: 135 L / Heeft: ID houder, versterkte bodem, afsluitbare handvatten, verstelbare poten, zak op de voorkant, telescopisch uitschuifbaar handvat en twee hengsels / Materiaal: Polyester / Met TSA-slot / 2 wielen / Afmetingen: 83 x 45 x 39 cm / Gewicht: 5,6 kgquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:00 schreef essnhills het volgende:
Bambino, hoe groot is ie?
Ik heb geen haast hoor, zou leuk zijn als er een leuke aanbieding voorbij zou komen maar meer ook niet
Sinds de jaren 90 weer een hype zijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:03 schreef Uccie het volgende:
Sinds wanneer zijn die teenage mutant ninja turtles weer een hype?
Kopen kopen kopen zou ik zeggenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:04 schreef -0- het volgende:
Goedemiddag.![]()
Kom net binnen en val met mijn neus in de boter zie ik, mooie turtle flipperkast.
Ik zal er over nadenkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Nice try
[..]
Samsonite X'Blade Reistas op wielen = Kleur: Blauw / Volume: 135 L / Heeft: ID houder, versterkte bodem, afsluitbare handvatten, verstelbare poten, zak op de voorkant, telescopisch uitschuifbaar handvat en twee hengsels / Materiaal: Polyester / Met TSA-slot / 2 wielen / Afmetingen: 83 x 45 x 39 cm / Gewicht: 5,6 kg
Aardig ding hoor, kan best veel in.
Als het nou een Dora of Spongebob was, maar nee Turtles is echt een stapje te ver.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen zou ik zeggen
Is goed hoorquote:
heb jij ook lekkere hammetjes?quote:
Met fileermesquote:
Ja ik zou hem graag willen, maar dit krijg ik nooit opquote:
Mocht er ooit een hunt-meet komen, moeten we wel zo'n ding kopen, en de wijn ook trouwensquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mocht er ooit een hunt-meet komen, moeten we wel zo'n ding kopen, en de wijn ook trouwens
Haha briljantquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mocht er ooit een hunt-meet komen, moeten we wel zo'n ding kopen, en de wijn ook trouwens
Gesneden op 5 kleuren bijbelse snijplanken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:09 schreef essnhills het volgende:
Zitten we op zo'n meet.. ons vol te vreten aan ham en jellybeans, en aan de wijn om het weg te spoelen.
Klinkt als een prima meet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:09 schreef essnhills het volgende:
Zitten we op zo'n meet.. ons vol te vreten aan ham en jellybeans, en aan de wijn om het weg te spoelen.
Wie zegt dat je uitgenodigd wordtquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:09 schreef Onnoman het volgende:
een hunt meet? haha.. ik ga liever gewoon dood
Ik zie een patroon....quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Wie zegt dat je uitgenodigd wordt
Alleen de volgende mensen mogen komen, including me.
Ess, melleyn, uccie, karina, myraela, ceviche, nizno![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik wacht op een laserlampje, heb je dat fileermes ook niet meer nodig voor je ham.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:14 schreef dj_ko het volgende:
zal ik met mn zaklamp eens fftjes op je hammetjes schijnen?
Die zal niet op ibood komenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:14 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik wacht op een laserlampje, heb je dat fileermes ook niet meer nodig voor je ham.
Goede man-vrouw balans welquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Wie zegt dat je uitgenodigd wordt
Alleen de volgende mensen mogen komen, including me.
Ess, melleyn, uccie, karina, myraela, ceviche, nizno![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja tochquote:
Uhuhquote:
Me and my harem - meetquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:17 schreef Nizno het volgende:
ow ik zie dat ik ook uitgenodigd ben....
Ik lurk alleen maar hoor
ja hij zit in de ontkenningsfase.. terwijl hij eigenlijk homo blijkt te zijnquote:
Hoiquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:17 schreef Nizno het volgende:
ow ik zie dat ik ook uitgenodigd ben....
Ik lurk alleen maar hoor
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:18 schreef Nizno het volgende:
jah snorry... Ik ben aan het werk en heb net een werktoestel gekrijgt die ik nu helemaal lekker in kan delen zoals IK wil
quote:
Jealousy 2.0quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja hij zit in de ontkenningsfase.. terwijl hij eigenlijk homo blijkt te zijn
Lees ik wijn, I am inquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:09 schreef essnhills het volgende:
hahahaha ik dacht al zoiets te lezenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb een pannenset gescoord
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Lees ik wijn, I am in
Mijn zus belde net of ik al een box te pakken had, nou neeZij wil de jellybeans nog kopen.
jellybeans... jakquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Lees ik wijn, I am in
Mijn zus belde net of ik al een box te pakken had, nou neeZij wil de jellybeans nog kopen.
+1quote:
Ze komen er niet vanafquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:20 schreef dj_ko het volgende:
die snijplanken zie ik ook elke hunt langs komen....
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha ik dacht al zoiets te lezen
En schoenen maatje 36
Ketting? Lekker in de zomer in de zon. Krijg je mooi gekleurd shirt vanquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Bambino
[..]
Ik vind het ook niet echt je datJe kunt er altijd nog een ketting van rijgen.
Pssh slecht hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:22 schreef Karina het volgende:
Ik heb die hele hunt niet eens aanstaanGa zo eten maken.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Lees ik wijn, I am in
Net als zo een andere eetbare ketting. Waar je ook die slipjes van kunt kopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Ketting? Lekker in de zomer in de zon. Krijg je mooi gekleurd shirt van
Snijplank nodig?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:22 schreef Karina het volgende:
Ik heb die hele hunt niet eens aanstaanGa zo eten maken.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ben voor zover ik weet de enige die aan het hunten is die ik ken
ze kent jou nietquote:
Die ik persoonlijk kenquote:
Mijn neefje (haar zoontje) doet ook altijd mee, die mist ook altijd de box NET.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ben voor zover ik weet de enige die aan het hunten is die ik ken
Maar dat zijn harde snoepjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Net als zo een andere eetbare ketting. Waar je ook die slipjes van kunt kopen
Iets klopt hier nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn neefje (haar zoontje) doet ook altijd mee, die mist ook altijd de box NET.
Oh je hebt er ervaring meequote:Op donderdag 27 februari 2014 17:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar dat zijn harde snoepjesdie smelten niet
en plakken ook niet
Nee ik bedoelde dat6 ik ook de enige ben die ik ken die huntquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn neefje (haar zoontje) doet ook altijd mee, die mist ook altijd de box NET.
De zoon van je zus is je neefje jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Iets klopt hier niet
Neefje HAAR zoontje?
En zijn ook lelijk...passen wel bij de tuinlampquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:25 schreef -0- het volgende:
Stoelen
Comfortabel? Zo zien ze er niet uit.
Klopt gewoon hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Iets klopt hier niet
Neefje HAAR zoontje?
Ohquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat6 ik ook de enige ben die ik ken die hunt
Maar dat deel stond er niet bij.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
De zoon van je zus is je neefje ja
Gelukkig heb je al geninja-editquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
De zoon van je zus is je neefje ja
Oh wacht je las het verkeerdHaar is mijn zus dus de zoon van mijn zus.
Alleen als je deze stoelen in de tuin zet vallen ze bij de eerste regenbui uitelkaar waarschijnlijk. Wat dan natuurlijk weer niet erg is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
En zijn ook lelijk...passen wel bij de tuinlamp
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig heb je al geninja-edit
Leverdatum 6 maart 2015, dus dat wordt valentijn 2016quote:
quote:
Je kunt niet vroeg genoeg zijn!quote:
Idd, een dag om meisjes te neukenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Te koopDat is de duurste aanbieding EVER.
Ik neuk geen meisjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Idd, een dag om meisjes te neuken
Jammer, best leuk hoor.quote:
Die speelt niet eensquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:29 schreef Jimbo het volgende:
over fischer gesproken. Vanavond weer een vernedering op TV
Nee joh dat gaan we helemaal goedmakenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:29 schreef Jimbo het volgende:
over fischer gesproken. Vanavond weer een vernedering op TV
uhhuquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh dat gaan we helemaal goedmaken
Rllyquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh dat gaan we helemaal goedmaken
Wij hebben WIDMquote:
Ga je naar toe?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:31 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb last minute besloten om het land te verlaten. De pleuris voor de regen
Een ruwe anale verkrachting, droog nog welquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee wacht, ik moet anti jinxenJa het wordt een vernedering.
quote:
Ver wegquote:
Nou nou nou. Daar zit ik niet op te wachten gek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Een ruwe anale verkrachting, droog nog wel
Oh.. ok, dan spugen ze dr even op voor jequote:Op donderdag 27 februari 2014 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou. Daar zit ik niet op te wachten gek.
quote:
Viezerik ben je.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh.. ok, dan spugen ze dr even op voor je
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]Enige reden dat ik daar ooit nog wil komen is om te zien hoe het plat brand
Heej dan ben ik ook dood he?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]Enige reden dat ik daar ooit nog wil komen is om te zien hoe het plat brand
Ik haal je wel eruit voor de tijdquote:
Liever dood dan een avondje met 7 vrouwen?quote:
Ah gelukkigquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik haal je wel eruit voor de tijd
eet smakelijk straks.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:34 schreef Karina het volgende:
maar goed ik ging eten maken.
[..]
Ah gelukkig
Smakelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:34 schreef Karina het volgende:
maar goed ik ging eten maken.
[..]
Ah gelukkig
Ow dat zag ik niet eensquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
eet smakelijk straks.
Hier nog even wachten.. (ik bedoelde net dat er bestek was)
Verschrikkelijk lelijk idd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:35 schreef Nizno het volgende:
jak deze telefoon is lelijk!
Ik heb nu een BB die lijkt op een Samsung... Beter dan andersom..
toetsjes zijn heel klein hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat zag ik niet eens![]()
Tx.
Die telefoon lijkt me wel handig trouwens, tenminste een 'normaal' toetsenbord.
Ach, tussen 40 en 45 zijn er ook veel goede dood gegaan... risico van het vakquote:
Dudequote:Op donderdag 27 februari 2014 17:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, tussen 40 en 45 zijn er ook veel goede dood gegaan... risico van het vak
quote:
My eyesquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat zag ik niet eens![]()
Tx.
Die telefoon lijkt me wel handig trouwens, tenminste een 'normaal' toetsenbord.
een KarinaFoonquote:
Bijzondere tekst voor op zo'n doosquote:Turn this box inside out and use it as a storage box in your wardrobe, reus it as a gift box, or you could bury your dead pet hamster in it. We are sure you will find some creative way to use this box again. If not, please recycle it. Thank you
Zeker zn links merkquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:40 schreef essnhills het volgende:
Ik bekijk net de schoenendoos..
op de onderkant staat deze tekst gedrukt:
[..]
Bijzondere tekst voor op zo'n doos
Das ook een geschikte iddquote:
quote:
Ik houd daar wel vanquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
VY8367quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:40 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor tijdens het wachten, Raad de vlucht
Geef dan gelijk even de details, teasequote:Op donderdag 27 februari 2014 17:41 schreef Nizno het volgende:
Nu ga ik eens even drinken halen voor bij de warme maaltijd strakjes
Tot later
Die dead pet hamsterquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:41 schreef Nizno het volgende:
Nu ga ik eens even drinken halen voor bij de warme maaltijd strakjes
Tot later
Seoel?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geef dan gelijk even de details, tease
Malaga kom ik net vandaan manquote:
6jaar gewoondquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Ideaal toch, had je kunnen blijven zitten.
Ik voelde aan de energie in je post dat je een relatie had met Malaga, er kwamen wel wat donkere energieën bij kijken maar ik dacht meer dat dat kwam vanwege het feit dat je er heen zou gaan om het weer hier te ontvluchten. Wist ik veel dat je er gewoond had.quote:
Geef je op voor astro TVquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:45 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik voelde aan de energie in je post dat je een relatie had met Malaga, er kwamen wel wat donkere energieën bij kijken maar ik dacht meer dat dat kwam vanwege het feit dat je er heen zou gaan om het weer hier te ontvluchten. Wist ik veel dat je er gewoond had.
Heb de aanmeldingsprocedure al lopen, maar dit was toch wel een deuk in mijn zelfvertrouwen betreffende dit onderwerp.quote:
wattan????quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geef dan gelijk even de details, tease
kijk, zo doe je datquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
wattan????
Wat of ik ga eten of drinken?
nou ik drink sinas en eet penne picante
Sorryquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:52 schreef -0- het volgende:
[..]
Heb de aanmeldingsprocedure al lopen, maar dit was toch wel een deuk in mijn zelfvertrouwen betreffende dit onderwerp.
Van wanneer is dat dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:03 schreef Melleyn het volgende:
Je bestelling:
1x Curver set van 13 vershoudbakjes Fresh&Go met hermetisch afsluitende deksels ¤ 14.95
Verzendkosten ¤ 5.95
Eckte hunters eten achter de pcquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:04 schreef bambino het volgende:
Ik ga ff eten, ben er later wel weer
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:03 schreef Melleyn het volgende:
Je bestelling:
1x Curver set van 13 vershoudbakjes Fresh&Go met hermetisch afsluitende deksels ¤ 14.95
Verzendkosten ¤ 5.95
Baasquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]Je bestelling:
1x Zeer uitgebreide pannenset van Royalty Line Switzerland – 6 delen, elk met deksel ¤ 39.95
Verzendkosten ¤ 5.95
Ik zou kookpannen voor mijn insecteneter kopenquote:
Nu nog koffers voor jezelfquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou kookpannen voor mijn insecteneter kopenDus dat heb ik even geregeld
En een boxquote:
quote:
Ga je vliegen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:10 schreef Jimbo het volgende:
ik heb pizza
veel te dure pizza
kut vliegveld ;r
Moet je maar niet gaan eten op een vliegveldquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:10 schreef Jimbo het volgende:
ik heb pizza
veel te dure pizza
kut vliegveld ;r
ja was t ff zat in NLquote:
waar gaat de reis heenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja was t ff zat in NL
dus vrouwtje en koffers gepakt en we gaan maar eens even weg
Hoe doen ze het hequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef Renn het volgende:
Wow! Die fles zweeft! Echt fantastisch!
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef Renn het volgende:
Wow! Die fles zweeft! Echt fantastisch!
quote:
Ik weet lekker hoe het werktquote:
Ik ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet lekker hoe het werkt
Leugensquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookMijn oom en tante hebben er 1
Heul nietquote:
Én turbofunctiequote:
Achter het behang klinkt bekenderquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef Karina het volgende:
Je geliefde aan de muur achter glas, lijkt me ook niks.
nahquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef Karina het volgende:
Je geliefde aan de muur achter glas, lijkt me ook niks.
Een doosje is wel beter meenemenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah
ik dacht dat je mij altijd in een doosje wilde bewaren
Achter glas is beter eigenlijk want dan kun je nog kijken.
owww.... ik mag mee?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Een doosje is wel beter meenemen
Glazen doosje een optie?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Een doosje is wel beter meenemen
quote:
Ik heb vandaag al soep gehadquote:
psst... eerst eten regelen jijquote:
Mwah ok...quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al soep gehad![]()
![]()
(die van gister) met 2 broodjes
ow... nou ja.. de slaapkamer is ver genoeg hoor...quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
WOrdt iets heel dichtbij want ik heb geen geld
Dat is toch geen avondeten?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
Okequote:
Dat was mijn ontbijt/lunchquote:
Haha ja dat is maar een paar meter vanaf hier.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... nou ja.. de slaapkamer is ver genoeg hoor...
Soep moet toch een dag staanquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al blij dat ze vandaag wat gegeten heeftquote:
Het was mijn avondeten van gisterenquote:
das dan ook net ver genoeg om mij te moeten tillen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ja dat is maar een paar meter vanaf hier.
het kwam uit de vriezerquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:39 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Soep moet toch een dag staan
Ik heb pizza onderweg
Ik weet natuurlijk niet hoe zwaar je bent maar als je in een doosje past zal het wel meevallenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
das dan ook net ver genoeg om mij te moeten tillen.
Eten....anders ga ik geen WIDM met je kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was mijn avondeten van gisterendie ik uiteindelijk pas vanmiddag heb opgegeten
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eten....anders ga ik geen WIDM met je kijken
Eet ze normaal vrijwel niks dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ze vandaag wat gegeten heeft
Foei!quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was mijn avondeten van gisterendie ik uiteindelijk pas vanmiddag heb opgegeten
Als je hem maar wel flink uitbakt danquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:40 schreef essnhills het volgende:
Ik ga een speklapje bakken. Met groente erbij. Goed?
Ja, dat is lekker...heb ik ook op, met hutspotquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:40 schreef essnhills het volgende:
Ik ga een speklapje bakken. Met groente erbij. Goed?
*kuch*anorexia*kuch*quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eet ze normaal vrijwel niks dan?
[..]
Foei!
Het is soms slechter dan bij mij, jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eet ze normaal vrijwel niks dan?
[..]
Foei!
ow ja.. kloptquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe zwaar je bent maar als je in een doosje past zal het wel meevallen
Ik wilde het niet zeggenquote:
Oh ik had eigenlijk wel het idee dat jij altijd wel goed atquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is soms slechter dan bij mij, ja
Uhmquote:
Als ik niet ziek ben wel jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen
[..]
Oh ik had eigenlijk wel het idee dat jij altijd wel goed at
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uhmuh :2 Melleyn
![]()
wat had ik ook alweerop mijn lijstje staan
![]()
Ohjaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Theeglazen![]()
En JellyBeans, vanaf morgenmiddag
Nee, maar ik ben vaak ziek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt. Maar volgens mij eet niemand goed als je ziek bent
quote:
Nee zwart met stekkertjesquote:
Ik heb opeens een idee voor een pan met een stekker. Ik ga me aanmelden bij Het beste idee van Nederland.quote:
Dat bestaat al dat is een snelkookpanquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb opeens een idee voor een pan met een stekker. Ik ga me aanmelden bij Het beste idee van Nederland.
Oh leuk en dan zet je dat op het midden van de tafel en dan kan iedereen zo zijn eigen eten maken. Hartstikke leuk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb opeens een idee voor een pan met een stekker. Ik ga me aanmelden bij Het beste idee van Nederland.
Ik noem het: de Johannes pan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:49 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh leuk en dan zet je dat op het midden van de tafel en dan kan iedereen zo zijn eigen eten maken. Hartstikke leuk.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:49 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh leuk en dan zet je dat op het midden van de tafel en dan kan iedereen zo zijn eigen eten maken. Hartstikke leuk.
Ja, ik hou graag van een uitdagingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |