Compleet instorten is sterk overdreven, de 2 - 1 kwam uit de lucht vallen en toen ging Twente helemaal alles of niets spelen, heel veel kansen hebben ze niet gehad. Het spel wat Feyenoord speelt kost ook veel kracht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het feit dat je bij Twente na een minuut of 70 instort, is gewoon conditie. Anders hou je die speelstijl wèl 90 minuten lang vol. Scherpheid valt samen met conditie. En kwaliteit.
Precies, al mag de conditie wel wat beter inderdaad, zag je ook goed tegen Vitesse thuis.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:50 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, eigenlijk stort het pas in bij tegenslag (de aansluitingstreffer). En daar zijn echt legio voorbeelden van dit seizoen dat het steeds na tegenslag afgelopen is met het goede spel, achteruit lopen, ballen wegschieten etc. Maar idd de conditie is ook verre van geweldig.
En daar kan op getraind worden. Verheijen is geen koekenbakker op dat gebied.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Compleet instorten is sterk overdreven, de 2 - 1 kwam uit de lucht vallen en toen ging Twente helemaal alles of niets spelen, heel veel kansen hebben ze niet gehad. Het spel wat Feyenoord speelt kost ook veel kracht.
Nee das waar, maar hij geeft mij wat te vaak zijn mening in de krant.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Verheijen is geen koekenbakker op dat gebied.
Volgens mij is het grootste probleem juist dat het vaker gebeurd. Dan ga je denken dat je niet fit bent, dat je het steeds weggeeft en ga je met angst spelen. Juist dan komen al deze factoren extra aan het licht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:50 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, eigenlijk stort het pas in bij tegenslag (de aansluitingstreffer). En daar zijn echt legio voorbeelden van dit seizoen dat het steeds na tegenslag afgelopen is met het goede spel, achteruit lopen, ballen wegschieten etc. Maar idd de conditie is ook verre van geweldig.
Wat me ook opvalt, is dat het eigenlijk alleen geldt bij tegenslag na een voorsprong. Als we vroeg op achterstand komen, weten we het vaak wél weer om te draaien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:50 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar hij heeft wel verstand van conditie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee das waar, maar hij geeft mij wat te vaak zijn mening in de krant.
Koeman heeft voorheen toch volgens de Verheijen methode getraind, of was Been dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar hij heeft wel verstand van conditie.
Onze conditietrainer is gewoon een clown. Met de warming-up altijd
Ja, passen ze nog steeds grotendeels toe volgens mij, maar de kritiek is geloof ik dat er op punten vanaf geweken wordt, waardoor het een stuk minder nut heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Koeman heeft voorheen toch volgens de Verheijen methode getraind, of was Been dat?
Toch niet helemaal goed gegaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:50 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die komt er wel.
quote:@tomvanhulsen: Berichten in Engeland over hamstringblessure Leroy Fer. Ondergaat vandaag MRI-scan. Mogelijk zes tot tien weken uitgeschakeld. #norwichcity
Het gaat gewoon vaak mis na 60-70 minuten, ze worden minder fel, en laten de tegenstander meer in hun spel komen, vroege tegenslagen worden wel hersteld. Heeft veel met conditie te maken mijn inziens.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt, is dat het eigenlijk alleen geldt bij tegenslag na een voorsprong. Als we vroeg op achterstand komen, weten we het vaak wél weer om te draaien.
Zondag tot die 2-1 was er echt niets aan de hand,niemand verzaakte, iedereen leek nog fit.Voor mijn gevoel had Twente het ook gewoon bijna opgegeven. Maar Joris let een moment niet op en opeens is het helemaal afgelopen en stort alles weer in, zonder dat we echt heel veel weggeven, ja die kans van die Borven ofzoiets.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het gaat gewoon vaak mis na 60-70 minuten, ze worden minder fel, en laten de tegenstander meer in hun spel komen, vroege tegenslagen worden wel hersteld. Heeft veel met conditie te maken mijn inziens.
Tegenwoordig heeftvhet denk ik ook vaak met ongeloof bij Feyenoord en geloof bij tegenstander te maken, die niet opgeven en geloven dat er in de eindfase tegen Feyenoord nog wel iets te halen valt.. Self-fullfilling prophecies
Opzich niks mee, als je marge van 3 hebt, maar das meestal niet het geval.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het gaat gewoon vaak mis na 60-70 minuten, ze worden minder fel, en laten de tegenstander meer in hun spel komen
Ook dat kunnen ze niet, ondanks de vele kansen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Opzich niks mee, als je marge van 3 hebt, maar das meestal niet het geval.
Volgens mij is het verstandiger om even een wedstrijd te wachten met deze ongein.quote:'Feyenoord is de eerste club in Nederland die dit op deze wijze doet’
Vrijdag, 28 februari 2014 om 09:25
Supporters van Feyenoord krijgen zondag in de Klassieker tegen Ajax de kans om spelers op een bijzondere manier aan te moedigen. De club zet een speciale Twitterwall in het spelershome en spelers hebben dus de mogelijkheid om vanaf drie uur voor de wedstrijd tweets van de supporters te lezen.
Men wil ‘de hechte band tussen Feyenoord en het legioen een extra impuls geven’, zo meldt de club via de officiële kanalen. “Feyenoord is hiermee de eerste club in Nederland die de supporters op deze wijze, vlak voor elke thuiswedstrijd, virtueel toegang verschaft tot de voltallige selectie”, klinkt het.
De Twitterwall zal tot het vaste meubilair van het spelershome gaan behoren. Supporters kunnen via de hashtag #gajemee hun bericht laten verschijnen op de Twitterwall. Die woorden verwijzen naar de eerste drie woorden in het clublied.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij is het verstandiger om even een wedstrijd te wachten met deze ongein.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:26 schreef J.Pistone het volgende:
Elvis Manu
http://instagram.com/p/k9DTwSvrlE/
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:26 schreef J.Pistone het volgende:
Elvis Manu
http://instagram.com/p/k9DTwSvrlE/
Ik zou ze wel even filterenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij is het verstandiger om even een wedstrijd te wachten met deze ongein.
Wie heeft dit nu weer verzonnen..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:05 schreef Happel het volgende:
[..]
En allemaal van die spelers die ook gewoon niet goed genoeg zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Trouwens, wat is dat gezeur de hele tijd dat spelers open sollicitaties doen om bij Feyenoord te komen voetballen. De Leeuw en Van la Parra hebben beiden aangegeven en dat het een mooie club is. Begint eigenlijk een beetje te vervelen, voetballers die een open deur in trappen.
mwoa, een paar minuten voor die 1-2 begon het eigenlijk al een beetje hoor, Twente meer balbezit, dichter bij onze 16, en ik geloof al 1a2 kansjes voor dat doelpunt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:22 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Zondag tot die 2-1 was er echt niets aan de hand,niemand verzaakte, iedereen leek nog fit.Voor mijn gevoel had Twente het ook gewoon bijna opgegeven. Maar Joris let een moment niet op en opeens is het helemaal afgelopen en stort alles weer in, zonder dat we echt heel veel weggeven, ja die kans van die Borven ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |