abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137230233
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:14 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het feit dat je bij Twente na een minuut of 70 instort, is gewoon conditie. Anders hou je die speelstijl wèl 90 minuten lang vol. Scherpheid valt samen met conditie. En kwaliteit.
Compleet instorten is sterk overdreven, de 2 - 1 kwam uit de lucht vallen en toen ging Twente helemaal alles of niets spelen, heel veel kansen hebben ze niet gehad. Het spel wat Feyenoord speelt kost ook veel kracht.
pi_137230266
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:50 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens, eigenlijk stort het pas in bij tegenslag (de aansluitingstreffer). En daar zijn echt legio voorbeelden van dit seizoen dat het steeds na tegenslag afgelopen is met het goede spel, achteruit lopen, ballen wegschieten etc. Maar idd de conditie is ook verre van geweldig.
Precies, al mag de conditie wel wat beter inderdaad, zag je ook goed tegen Vitesse thuis.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 09:53:30 #128
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137230267
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:52 schreef Luni het volgende:

[..]

Compleet instorten is sterk overdreven, de 2 - 1 kwam uit de lucht vallen en toen ging Twente helemaal alles of niets spelen, heel veel kansen hebben ze niet gehad. Het spel wat Feyenoord speelt kost ook veel kracht.
En daar kan op getraind worden. Verheijen is geen koekenbakker op dat gebied.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137230305
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Verheijen is geen koekenbakker op dat gebied.
Nee das waar, maar hij geeft mij wat te vaak zijn mening in de krant.
pi_137230331
quote:

[..]

Niet helemaal mee eens, eigenlijk stort het pas in bij tegenslag (de aansluitingstreffer). En daar zijn echt legio voorbeelden van dit seizoen dat het steeds na tegenslag afgelopen is met het goede spel, achteruit lopen, ballen wegschieten etc. Maar idd de conditie is ook verre van geweldig.
Volgens mij is het grootste probleem juist dat het vaker gebeurd. Dan ga je denken dat je niet fit bent, dat je het steeds weggeeft en ga je met angst spelen. Juist dan komen al deze factoren extra aan het licht.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137230371
quote:

[..]

Wat me ook opvalt, is dat het eigenlijk alleen geldt bij tegenslag na een voorsprong. Als we vroeg op achterstand komen, weten we het vaak wél weer om te draaien.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137230442
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:54 schreef Luni het volgende:

[..]

Nee das waar, maar hij geeft mij wat te vaak zijn mening in de krant.
Vind ik ook, maar hij heeft wel verstand van conditie.
Onze conditietrainer is gewoon een clown. Met de warming-up altijd :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137230482
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:02 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vind ik ook, maar hij heeft wel verstand van conditie.
Onze conditietrainer is gewoon een clown. Met de warming-up altijd :')
Koeman heeft voorheen toch volgens de Verheijen methode getraind, of was Been dat?
pi_137230565
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:03 schreef Luni het volgende:

[..]

Koeman heeft voorheen toch volgens de Verheijen methode getraind, of was Been dat?
Ja, passen ze nog steeds grotendeels toe volgens mij, maar de kritiek is geloof ik dat er op punten vanaf geweken wordt, waardoor het een stuk minder nut heeft.
pi_137230702
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:50 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, die komt er wel.
Toch niet helemaal goed gegaan.

quote:
@tomvanhulsen: Berichten in Engeland over hamstringblessure Leroy Fer. Ondergaat vandaag MRI-scan. Mogelijk zes tot tien weken uitgeschakeld. #norwichcity
pi_137230722
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat me ook opvalt, is dat het eigenlijk alleen geldt bij tegenslag na een voorsprong. Als we vroeg op achterstand komen, weten we het vaak wél weer om te draaien.
Het gaat gewoon vaak mis na 60-70 minuten, ze worden minder fel, en laten de tegenstander meer in hun spel komen, vroege tegenslagen worden wel hersteld. Heeft veel met conditie te maken mijn inziens.
Tegenwoordig heeftvhet denk ik ook vaak met ongeloof bij Feyenoord en geloof bij tegenstander te maken, die niet opgeven en geloven dat er in de eindfase tegen Feyenoord nog wel iets te halen valt.. Self-fullfilling prophecies :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_137230909
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het gaat gewoon vaak mis na 60-70 minuten, ze worden minder fel, en laten de tegenstander meer in hun spel komen, vroege tegenslagen worden wel hersteld. Heeft veel met conditie te maken mijn inziens.
Tegenwoordig heeftvhet denk ik ook vaak met ongeloof bij Feyenoord en geloof bij tegenstander te maken, die niet opgeven en geloven dat er in de eindfase tegen Feyenoord nog wel iets te halen valt.. Self-fullfilling prophecies :{
Zondag tot die 2-1 was er echt niets aan de hand,niemand verzaakte, iedereen leek nog fit.Voor mijn gevoel had Twente het ook gewoon bijna opgegeven. Maar Joris let een moment niet op en opeens is het helemaal afgelopen en stort alles weer in, zonder dat we echt heel veel weggeven, ja die kans van die Borven ofzoiets.
pi_137230918
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het gaat gewoon vaak mis na 60-70 minuten, ze worden minder fel, en laten de tegenstander meer in hun spel komen
Opzich niks mee, als je marge van 3 hebt, maar das meestal niet het geval.
pi_137231068
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:22 schreef Luni het volgende:

[..]

Opzich niks mee, als je marge van 3 hebt, maar das meestal niet het geval.
Ook dat kunnen ze niet, ondanks de vele kansen.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 11:05:58 #141
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137232061
quote:
'Feyenoord is de eerste club in Nederland die dit op deze wijze doet’
Vrijdag, 28 februari 2014 om 09:25

Supporters van Feyenoord krijgen zondag in de Klassieker tegen Ajax de kans om spelers op een bijzondere manier aan te moedigen. De club zet een speciale Twitterwall in het spelershome en spelers hebben dus de mogelijkheid om vanaf drie uur voor de wedstrijd tweets van de supporters te lezen.
Men wil ‘de hechte band tussen Feyenoord en het legioen een extra impuls geven’, zo meldt de club via de officiële kanalen. “Feyenoord is hiermee de eerste club in Nederland die de supporters op deze wijze, vlak voor elke thuiswedstrijd, virtueel toegang verschaft tot de voltallige selectie”, klinkt het.
De Twitterwall zal tot het vaste meubilair van het spelershome gaan behoren. Supporters kunnen via de hashtag #gajemee hun bericht laten verschijnen op de Twitterwall. Die woorden verwijzen naar de eerste drie woorden in het clublied.
Volgens mij is het verstandiger om even een wedstrijd te wachten met deze ongein. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137232088
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Volgens mij is het verstandiger om even een wedstrijd te wachten met deze ongein. :')
_O-

#gajemee #jhk :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2014 11:07:17 ]
  vrijdag 28 februari 2014 @ 11:07:41 #143
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137232124
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_137232315
quote:

[..]

Ik zou ze wel even filteren :D
pi_137232459
quote:

[..]

Wie heeft dit nu weer verzonnen.. :{
pi_137232488
Ik hoop voor de spelers dat ze de ''40-45'' grappen snappen. :D
Feyenoord Rotterdam
pi_137232533
Trouwens, wat is dat gezeur de hele tijd dat spelers open sollicitaties doen om bij Feyenoord te komen voetballen. De Leeuw en Van la Parra hebben beiden aangegeven en dat het een mooie club is. Begint eigenlijk een beetje te vervelen, voetballers die een open deur in trappen. :P
pi_137232568
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Trouwens, wat is dat gezeur de hele tijd dat spelers open sollicitaties doen om bij Feyenoord te komen voetballen. De Leeuw en Van la Parra hebben beiden aangegeven en dat het een mooie club is. Begint eigenlijk een beetje te vervelen, voetballers die een open deur in trappen. :P
En allemaal van die spelers die ook gewoon niet goed genoeg zijn.
pi_137232584
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:22 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Zondag tot die 2-1 was er echt niets aan de hand,niemand verzaakte, iedereen leek nog fit.Voor mijn gevoel had Twente het ook gewoon bijna opgegeven. Maar Joris let een moment niet op en opeens is het helemaal afgelopen en stort alles weer in, zonder dat we echt heel veel weggeven, ja die kans van die Borven ofzoiets.
mwoa, een paar minuten voor die 1-2 begon het eigenlijk al een beetje hoor, Twente meer balbezit, dichter bij onze 16, en ik geloof al 1a2 kansjes voor dat doelpunt.
Het dominante van het eerste uur was er al af, na die 1-2 is dan het "o nee, t zal ons toch niet wéér gebeuren"-angst die de rest van het voetbal eruit haalde met meer en meer teruglopen
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')