Je bedoelt dat we niet genoeg kwaliteit hebben om van RKC, PEC, GAE, NEC, ADO, Heracles en NAC te winnen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk stukkie, maar het gaat wel van de verkeerde veronderstelling uit dat het aan een gebrek aan mentaliteit en instelling zou liggen bij de spelers. Terwijl het gewoon een gebrek aan kwaliteit en fysiek is.
Joden gaan eraan ole olequote:Op zondag 2 maart 2014 00:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Matchday, heb er godverredomme zin in
Er zijn Feyenoorders die durven te beweren dat die wedstrijden niet gewonnen zijn vanwege gebrek aan kwaliteit ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:39 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we niet genoeg kwaliteit hebben om van RKC, PEC, GAE, NEC, ADO, Heracles en NAC te winnen?
quote:Op zondag 2 maart 2014 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat dat Rotterdamse publiek eens een ouderwetse vernedering krijgt te zien. Dat volk moet janken, agressief worden en al. 0-4 lijkt me een mooie uitslag.
Kapot moet dat kutFeyenoord![]()
![]()
Ik denk toch dat die wedstrijden met mentaliteit hebben te maken. Als je daar op kwaliteit niet van kan winnen, de onderste regionen van de eredivisie, wat doe je hier dan nog?quote:Op zondag 2 maart 2014 01:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn Feyenoorders die durven te beweren dat die wedstrijden niet gewonnen zijn vanwege gebrek aan kwaliteit ja.
Mentaliteit is ook een kwaliteit.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:28 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat die wedstrijden met mentaliteit hebben te maken. Als je daar op kwaliteit niet van kan winnen, de onderste regionen van de eredivisie, wat doe je hier dan nog?
Het is niet de kwaliteit om zo'n wedstrijd te winnen, maar om dit soort wedstrijden continue te winnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:39 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we niet genoeg kwaliteit hebben om van RKC, PEC, GAE, NEC, ADO, Heracles en NAC te winnen?
Ze structureel níet winnen is ook een kwaliteit trouwens.quote:Op zondag 2 maart 2014 07:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het is niet de kwaliteit om zo'n wedstrijd te winnen, maar om dit soort wedstrijden continue te winnen.
Iets met confettilinten lees ik. Waar is 'ie dan bang voor?quote:
brandgevaar?quote:Op zondag 2 maart 2014 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets met confettilinten lees ik. Waar is 'ie dan bang voor?
nou nouquote:Op zondag 2 maart 2014 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat dat Rotterdamse publiek eens een ouderwetse vernedering krijgt te zien. Dat volk moet janken, agressief worden en al. 0-4 lijkt me een mooie uitslag.
Kapot moet dat kutFeyenoord![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |