*wordquote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:44 schreef Buitendam het volgende:
Wauw. De nieuwe Harry Mulisch is bekend.
Wat wordt ik toch altijd moe van die pseudo-literaire 'hoogstandjes'.
Net zo als ik moe word van mensen die een mening menen te moeten geven over iets wat ze toch nooit gaan snappen. Pleurt op.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:44 schreef Buitendam het volgende:
Je lijkt wel een wijf man. Met je 'snappen'.Als je niet voor Feyenoord bent kún je het niet snappenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Net zo als ik moe word van mensen die een mening menen te moeten geven over iets wat ze toch nooit gaan snappen. Pleurt op.
Het heeft helemaal niks met Feyenoord te maken. Gaat gewoon om de algehele voetbalbeleving.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf man. Met je 'snappen'.Als je niet voor Feyenoord bent kún je het niet snappen
bedankt voor deze nuttige bijdragequote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:44 schreef Buitendam het volgende:
Als je voor een zielloos provincieclubje bent die vernoemt is naar de hoofdsponsor dan snap je inderdaad niks over clubliefde nee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf man. Met je 'snappen'.Als je niet voor Feyenoord bent kún je het niet snappen
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:13 schreef Tyron het volgende:
Alvast succes morgen en dat de beste mogen winnen!
Ah, oke. Maar de plaatsvervangende schaamte voel ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je voor een zielloos provincieclubje bent die vernoemt is naar de hoofdsponsor dan snap je inderdaad niks over clubliefde nee.
goed zo, ga je nu maar weer richten op carnavalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar de plaatsvervangende schaamte voel ik dan weer wel.
Geen tijd noch de zin om het te vieren, maar da's een ander verhaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
goed zo, ga je nu maar weer richten op carnaval
Wat dat betreft leek van Gaal mij een prima optie voor Feyenoord. Die man past in mijn ogen prima bij een club die zich op dezelfde manier profileert als Louis.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog even over die lap tekst.. qua inhoud heeft hij wel gelijk, maar de schrijver maakt het iets te pathetisch allemaal.. en op een gegeven moment denk je dan.. wat is dit voor gelul.
Mij niet.. het respect dat ik voor de trainer Van Gaal heb is minder dan de afkeer van zijn persoon. Veel mensen vergeten de jaren '90 of zijn te jong om die bewust te hebben meegemaakt.. maar die kerel past niet bij Feyenoord, ben blij dat hij niet komt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:36 schreef Buitendam het volgende:
Wat dat betreft leek van Gaal mij een prima optie voor Feyenoord. Die man past in mijn ogen prima bij een club die zich op dezelfde manier profileert als Louis.
Johquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo'n lap tekst gaan die spelers echt niet lezen
Dan zou Van Gaal een minderwaardigheidscomplex hebben, maar bij hem begint het bijna zielig te worden. Houd je toch lekker met die rugbyers bezig, in plaats van die oneliners op Twitter, tot aan de baan claimen van iemand die net in zijn graf ligt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:25 schreef arjan1112 het volgende:
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 17:18:09Koeman kan beter antwoord geven op de vraag waarom hij na 2 succesvolle jaren ineens het roer heeft omgegooid met alle gevolgen van dien. reageer retweet
Ook wel mentaliteit, anders geef je het niet elke keer weg als je concurrenten punten hebben verloren. En van die zwakke broeders had je gewoon moeten winnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk stukkie, maar het gaat wel van de verkeerde veronderstelling uit dat het aan een gebrek aan mentaliteit en instelling zou liggen bij de spelers. Terwijl het gewoon een gebrek aan kwaliteit en fysiek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |