Het zal wel aan mij liggen. Maar volgens mij is de eene helemaal zonder kleding... en de ander nietquote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef Lemans24 het volgende:
'Ze heeft alleen d'r slipje aan' in NL
'Sie hat nur noch Schuhen an' in DE
Leuk, die cultuurverschillen...
Wat is in de buurt? Ik woon vlakbij het centrum, dan is alles al snel in de buurt. Ik kom verder heel weinig in de Hertogstraat.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik las het net op FB. Is het bij jullie in de buurt?
Als je op de wedren, of op de St. annastraat zou wonen. Noem ik het al niet meer echt in de buurt...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is in de buurt? Ik woon vlakbij het centrum, dan is alles al snel in de buurt. Ik kom verder heel weinig in de Hertogstraat.
De wedren was inderdaad een slechte keus. Maar die ligt wel al weer aan de overkant van ehh... wat is het, canisiussingel?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef wyccie het volgende:
De Wedren ligt bijna tegen de Hertogstraat aan. Dan woon ik volgens jou dus niet in de buurt.
Tegenwoordig toch niet meer? Iedereen heeft navigatie. En dan d'r bij.. Ik heb het afgelopen half jaar meer in, noem maar wat, Venlo gereden dan in Nijmegen. Ik ga toch echt niet het stratenboek van Venlo uit mijn hoofd lerenquote:
Ja klopt, maar wat ik al zei. Als je in meerdere steden rijdt... Dat gaat mij echt niet lukken. En ik rij geen straattaxi, dus ik heb meestal van te voren wel te om op internet te zoeken waar ik moet zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:57 schreef wyccie het volgende:
Oh, dacht dat je ook nog wel in Nijmegen rondreed. Het lijkt mij dat het wel zo handig is om grote straten uit je hoofd te kennen ipv 5 minuten een adres invoeren, terwijl je in die 5 minuten er al had kunnen zijn.
Cultuurverschil dusquote:Op maandag 3 maart 2014 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen. Maar volgens mij is de eene helemaal zonder kleding... en de ander niet
Op het moment jammer genoeg maar sporadisch... Ik heb in februari 1 ritje gereden... (omdat ik elk weekend bij de pomp aan het werken ben en het limo rijden eigenlijk weekend werk is...) Maar ik wil er eigenlijk nog wel mee door blijven gaan ja. Leukere baan is er nietquote:Op maandag 3 maart 2014 23:10 schreef wyccie het volgende:
Doe je nou eigenlijk nog steeds de limo's?
Maar je had het wel gezellig gehad daar?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Steven Tyler ziet er echt niet meer uit zeg... Ik schrok al toen ik em bij de Grammy's zag...
Zekers!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar je had het wel gezellig gehad daar?
Niet klagen, doorstarters vragenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Dit vind ik nou jammer... Een ervaren speler, die toch best snel te zien heeft gekregen dat hij het punt heeft en dan 2uur later nog geen vraag gesteld heeft...
Ik heb de laatste vraag gesteld...quote:
Doe het dan... Als het zo'n kleine moeite is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:07 schreef hornage het volgende:
Zoveel werk is het niet om een oude vraag te recyclen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |