Dan wil ik ze natuurlijk ook zien als je ze aanhebt.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef wyccie het volgende:
Neem je leuke jurkjes voor me mee? Ik heb maat 34/36.
Als het zover komt dat je naar dat ruil evenement gaat, dan zit je in een erg select groepje internetters die Wyc live hebben gezien.. En dan moet ze ook nog gaan modellen voor je... Wat ben jij veel eisendquote:Op zondag 2 maart 2014 22:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan wil ik ze natuurlijk ook zien als je ze aanhebt.
Dat is iets andersquote:
Ja, wat ze in films altijd met een riem of een zakdoek doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh ja, las het netIs om acute bloedingen te stoppen toch? Knelband it is!
Geen idee, dat behoor jij toch te wetenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, wat ze in films altijd met een riem of een zakdoek doen.
Maar is een knelband hetzelfde als een stuwband?
Nee, daar had je speciaal internet voor nodigquote:Op maandag 3 maart 2014 00:36 schreef wyccie het volgende:
Is die Oscaruitreiking via het gewone internet te volgen?
Waar koop ik dat?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:00 schreef hornage het volgende:
[..]
Nee, daar had je speciaal internet voor nodig
Internet 4.0
Ik heb nog wel wat op floppy staanquote:
Ok is goedquote:Op maandag 3 maart 2014 08:27 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat op floppy staan
Vriendenprijs: 5 gulden!
Ik heb geen briefjes alleen muntenquote:Op maandag 3 maart 2014 08:30 schreef hornage het volgende:
[..]
Verstuur je het in een enveloppe naar me?
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
Wat verheug jij je op die filmquote:Op maandag 3 maart 2014 11:45 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zowel het Vondelbriefje als de dikke munt nog. Waarschijnlijk heb ik ergens ook nog wel het Euromuntensetje.
Jammer dat ik slechts Internet 2.0 heb. Komende week ga ik Gravity zien.
Hij kan hoog springenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |