SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Ja. Waar is Mr. J als je hem nodig hebt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef stoeltafel het volgende:
Ligt bij jullie http://forum.dutchbodybuilding.com/ er ook uit?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:47 schreef Eleiko het volgende:
Goed lichaam, die gymchick. Jammer dat haar gezicht niet goed te zien is.
En geen tieten. Of is dit ook een tranny?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heeft ook een goed gezicht.
Hater. Wat verwacht je dan, dat mensen in het dieettopic geen overgewicht hebben?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:50 schreef Eleiko het volgende:
Ondertussen vraagt men in het dieettopic zich af wat de maximale beladingsgraad van een zonnebank is
Dikke mensen hebben wel iets anders aan hun hoofd dan bruin worden toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hater. Wat verwacht je dan, dat mensen in het dieettopic geen overgewicht hebben?
Jezus wat stel jij een eisen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En geen tieten. Of is dit ook een tranny?
Overgewicht is wat anders dan zo obese zijn dat je je af moet vragen of de zonnebank niet instort.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hater. Wat verwacht je dan, dat mensen in het dieettopic geen overgewicht hebben?
Klopt. We dragen ook geen make-up, kammen ons haar niet en lopen in slobberbroeken tot we ons ideale gewicht bereikt hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:54 schreef Champy het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben wel iets anders aan hun hoofd dan bruin worden toch?
Sommige mensen komen van verder ja. Ze proberen er in ieder geval wat aan te doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Overgewicht is wat anders dan zo obese zijn dat je je af moet vragen of de zonnebank niet instort.
op de fotos die zij ooit gepoost heeft is ze wel cute + tietenquote:
Dan zou je prioriteit buiten in de zon moeten lopen zijn ipv te liggen onder de zonnebank.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sommige mensen komen van verder ja. Ze proberen er in ieder geval wat aan te doen.
lol meedogenloos, dis asian girlquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan zou je prioriteit buiten in de zon moeten lopen zijn ipv te liggen onder de zonnebank.
een echte tranny is bitchyquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol meedogenloos, dis asian girl
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Overgewicht is wat anders dan zo obese zijn dat je je af moet vragen of de zonnebank niet instort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |