Dat is het ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:42 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Verdomme... En ik geloof ook nog gewoon dat dit de waarheid is
Feminist gespot.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:43 schreef Mortaxx het volgende:
Sowieso het woord sletzo disrespectloos. Laat vrouwen in hun waarde
Mauw niet zo. Het zijn gewoon sletten. Zouden ze er geld voor vragen dan zouden we ze wel netjes hoeren noemen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:43 schreef Mortaxx het volgende:
sletje klinkt soms nog wel een soort van liefquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:43 schreef Mortaxx het volgende:
Spelling is niet mijn sterke kant en ik ben te lui om te googlen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:34 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Mijdt? Seriously?
Kijk eens, sletje. Ik heb bloemen voor je meegebracht, sletje. Omdat jij mijn lieve sletje bent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
sletje klinkt soms nog wel een soort van lief
Denk niet dat deze bestaan man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je vind vanzelf wel een hippie meidKeep the faith!
jawel, madelieffquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Denk niet dat deze bestaan man.
maar waarom wel fappen als ze erbij zit en geen penetratie dan? Dan kun je toch ook voor one night stand of een fuckbuddy gaan..quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jawel maar ik reageer er nooit op. Ik heb nooit echt iemand gevonden met wie ik klikte, vaak te opdringerig nooit eens een meid die rustig is. Gewoon relaxed waar je mee praat etc. Maar ze willen steeds uit ze willen steeds naar de club etc. Ik wil gewoon rust af en toe en elkaar vrijheid geven boeit mij niet als ze met vriendinnen uitgaat of later thuis is etc. Maar als ze maar relaxed is en dan kan seks best leuk zijn maar ik haat het geclaimd te worden.
Ze hoeven niet hip te zijn maar non-claimend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
Oh las 'hippe' meidsorry madelieff, kusje.
Ja dat kan wel, maar ik hoef dat niet achterna te jagen, ik geef er niet zoveel om. Dat het mij de moeite waard is hier achteraan te gaan. Nee, nee dan fap ik liever. Ik ga niet achter het eten aan rennen of zo...quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar waarom wel fappen als ze erbij zit en geen penetratie dan? Dan kun je toch ook voor one night stand of een fuckbuddy gaan..
Tuurlijk wel! Ik ken wel sommige vrouwen die heel zelfstandig zijn en totaal niet claimen...quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Denk niet dat deze bestaan man.
Deze pua shitquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
Oh las 'hippe' meidsorry madelieff, kusje.
Open LAT relatiequote:Op donderdag 27 februari 2014 11:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ze hoeven niet hip te zijn maar non-claimend.
puja/puya betekent scheet in antiliaansquote:
Bekende? Ik ken ze totaal niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:50 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Ik ken wel sommige vrouwen die heel zelfstandig zijn en totaal niet claimen...
En bekende vrouwen zijn bijvoorbeeld Neelie Kroes & Nina Brink
Neelie Kroesquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bekende? Ik ken ze totaal niet.
Maar goed fappen is ook gewoon leuk, af en toe een naaktfoto hosselen en dan is het goed.
Blondje93quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:53 schreef Spongeboss het volgende:
Zo'n meid
[ afbeelding ]
Ook gewoon sober etc.
Denk het niet man.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |