Hmm maar ik ben geen tbs'r man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waarom niet? Sommige zijn redelijk vrij bij TBS
Waarvoor zit je dan binnen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm maar ik ben geen tbs'r man.
Tegen mijn wil bemoeizorg, mijn ouders... etc ;')quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:07 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waarvoor zit je dan binnen?
Mindfuck tochquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als het allemaal verzonnen is, waarom dan het topic?
Goed gedaan, Timquote:
Dat is wel eenquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tegen mijn wil bemoeizorg, mijn ouders... etc ;')
Goed gelukt gozerquote:
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed gedaan, Tim
[..]
Dat is wel eenwaard, ja.
Je hebt wel een grote mond voor een minderjarige.... maar je fantasie is dan wel weer redelijk normaal in die levensperiode.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
JaMaar als ik meerderjarig ben mogen ze me niet hier houden!
Bijna 18 man bijna 18. Probleem is waar ga ik heen, ik ben skeer etc.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote mond voor een minderjarige.... maar je fantasie is dan wel weer redelijk normaal in die levensperiode.
Het heeft lang geduurd... Maar eindelijk is weten we waarom je binnen zitquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tegen mijn wil bemoeizorg, mijn ouders... etc ;')
Waar jij heen gaat is duidelijk, maar wees gerust het doet maar even pijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bijna 18 man bijna 18. Probleem is waar ga ik heen, ik ben skeer etc.
hahaahhahhahaha ;pquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar jij heen gaat is duidelijk, maar wees gerust het doet maar even pijn.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar jij heen gaat is duidelijk, maar wees gerust het doet maar even pijn.
Ja mijn ouders vonden dat nodig hadden geen zin met mij opgescheept te zitten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:14 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Het heeft lang geduurd... Maar eindelijk is weten we waarom je binnen zit
Inrichting. Verdoving.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
Ja mijn ouders vonden dat nodig hadden geen zin met mij opgescheept te zitten.
Nee zo erg is het niet, ik ben gewoon een beetje anders.quote:
Duidelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet, ik ben gewoon een beetje anders.
Tot dat het je levenspartner isquote:
Levenspartnersquote:
Mooie benaming altijdquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:18 schreef Spongeboss het volgende:
Single is niet meer zo handig als je 60+ bent lijkt me...quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Levenspartnerssingle voor de rest van je leven dat is de weg die je neemt als je enig verstand hebt.
wat heb je dan, waarin ben je anders?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben geen hele normale jongen, natuur kent enkele extreme, en sommige fluisterde mij 'ga weg.'quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Mooie benaming altijd
Hij wilde dat paard niet vermoorden... Hij is gewoon een beetje anders
Dit is wat uit de monden komt van falers en maagden. Ik hoor je nog wel eens als je meerderjarig bent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Levenspartnerssingle voor de rest van je leven dat is de weg die je neemt als je enig verstand hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |