M'n voorkeur ligt toch bij vrouwelijke delen. Maar voor een goede compensatie zal ik het in overweging nemenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ze hadden gelijk maar ik herken het. Ik heb mij PhD ook laten liggen. Ps signeer je ook penissen?
[..]
Niet nodig. Overigens gaan commandos vaak gepaard met uitroeptekens en een hele andere stijl.
Een bh van Vera die ik van de waslijn jat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:40 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
M'n voorkeur ligt toch bij vrouwelijke delen. Maar voor een goede compensatie zal ik het in overweging nemen
Als ik nou niet zou vermoeden dat ze autistische trekjes had... Maar vooruit dan...quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een bh van Vera die ik van de waslijn jat?
quote:
Zelfs als ik iets normaal vraag krijg ik verwijtenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja moet je maar beter opletten, t komt wel eens voorbij. Maar dat is t dus niet.
Komt wel goed, schatjequote:
Mooi he... ik kom er voor uit, jij zit nog steeds in je psychose je voor te doen als sir richard hier op het forum... Maar ieder zijn ding johquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wel mooi dat je nu een oppermongool bent die eer heb ik nooit mogen ontvangen.
was niet zo bedoeld eigenlijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zelfs als ik iets normaal vraag krijg ik verwijten
Laat maar
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje
[..]
Mooi he... ik kom er voor uit, jij zit nog steeds in je psychose je voor te doen als sir richard hier op het forum... Maar ieder zijn ding joh
Ja madlief is altijd lief!quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
was niet zo bedoeld eigenlijk
Het ging om het topic van Aberella.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
was niet zo bedoeld eigenlijk
Jaa dat snapt iedereen hier maar welke ruzie dan??quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het ging om het topic van Aberella.
Hey, nu is er geen cliffhanger meer voor de reclamequote:Op donderdag 27 februari 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het ging om het topic van Aberella.
Ajax verliest vanavond met 3-2. Hoef je ook niet meer te kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hey, nu is er geen cliffhanger meer voor de reclame
Voetbalquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ajax verliest vanavond met 3-2. Hoef je ook niet meer te kijken
Die is er blijkbaar gewoon niet. Maar jij moet je eigen topic even updaten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:57 schreef Aberella het volgende:
[..]
Jaa dat snapt iedereen hier maar welke ruzie dan??
Kon het proberenquote:
Dat kan je beter aan de binnenkant van je oogjes bekijken. Je mag toch niet op stap van de begeleidingquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:59 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb zin om naar een stad met neonlicht en rood licht te gaan, en daar eens te feesten en al mijn geld op te maken.
Als ik vrij ben mattie, dan ga ik feesten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat kan je beter aan de binnenkant van je oogjes bekijken. Je mag toch niet op stap van de begeleiding
Je komt niet zomaar uit TBS jonge!quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als ik vrij ben mattie, dan ga ik feesten.
En in TBS kun je non stop FOK!en?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je komt niet zomaar uit TBS jonge!
HOE DAN??quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die is er blijkbaar gewoon niet. Maar jij moet je eigen topic even updaten.
Als het allemaal verzonnen is, waarom dan het topic?quote:
Waarom niet? Sommige zijn redelijk vrij bij TBSquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En in TBS kun je non stop FOK!en?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |