Heb je er ook een van voren? Eventueel met 2 papieren zakken over de hoofden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Oke, speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
Het is gewoon een synoniem, pharkusquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:13 schreef Pharkus het volgende:
Eigenlijk bedoel je vrouwen waar je sletten schrijft?
Ik bedoel dat veel meiden/vrouwen uit de hoogte doen over makkelijke meisjes omdat ze er ordinair bijlopen o.i.d. en ondertussen denken ze dat ze zelf beter zijn terwijl ze zelf nog labieler zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou het louter negatief zijn?
Wanneer zou je slet als positief zien dan? Als iemand je slet noemt dan denk je niet als meisje 'oh yes ik ben net slet genoemd, wat een eer'quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou het louter negatief zijn?
Peter van Opdorp!! Daar istie dan, live op Fok!quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
Andere sletten, sletten noemen en hierover discussieren met andere sletten
gtfo
Nee helaas niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Heb je er ook een van voren? Eventueel met 2 papieren zakken over de hoofden.
Bij sommige zou het mij eigenlijk aan m'n reet roesten als ze een klein snorretje zou hebben...quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Wow omdat ik Marokkaans ben zeker, denk je gelijk dat ik een snor heb :s
Argoquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:17 schreef Spongeboss het volgende:
Sletten bestaan niet. Iedere vrouw krijgt een moment van lust. Als de cultuur waarin wij leven dar veroordeelt en een vrouw dan slet noemt etc. Verder kunnen ze er wel ordinair bijlopen maar dat heeft dan een doel.
Iedere vrouw moet een slet zijn... Behalve mijn vriendinquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:17 schreef Spongeboss het volgende:
Sletten bestaan niet. Iedere vrouw krijgt een moment van lust. Als de cultuur waarin wij leven dar veroordeelt en een vrouw dan slet noemt etc. Verder kunnen ze er wel ordinair bijlopen maar dat heeft dan een doel.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja moet je maar beter opletten, t komt wel eens voorbij. Maar dat is t dus niet.
ssst.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:15 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Peter van Opdorp!! Daar istie dan, live op Fok!![]()
Dus vrouwen hebben volgens jou nooit seksuele behoeften?quote:
Nooit!quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus vrouwen hebben volgens jou nooit seksuele behoeften?
Ja, je moet ze ook eerst even opwarmen sukkel. Niet meteen als een gek beginnen te stampen in ze.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nooit!
Tenminste bij mij huilen ze altijd.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ja, je moet ze ook eerst even opwarmen sukkel. Niet meteen als een gek beginnen te stampen in ze.
Ware woorden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:17 schreef Spongeboss het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nooit!
Hah ik ben niet zomaar een mongool. Ik heb een spatel.quote:
Seks met jou is dan ook als een slecht grapje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nooit!
Queen sletje is hierquote:
Ja ik ben hier toch ook? Geniaal hoor, jijquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:28 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Gelukkig include je jezelf ook
Cool!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hah ik ben niet zomaar een mongool. Ik heb een spatel.
Waarom?quote:
Ik concludeer enkel... Hoef je me niet direct geniaal te noemen. Dat is teveel eerquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:30 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja ik ben hier toch ook? Geniaal hoor, jij
Nog autistisch ook dusquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik concludeer enkel... Hoef je me niet direct geniaal te noemen. Dat is teveel eer
2nutz mogenquote:
Oke bedankt voor de rapegedachten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Seks met jou is dan ook als een slecht grapje.
Snap je pas na 3 dagen.
Je doet jezelf te kort man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik concludeer enkel... Hoef je me niet direct geniaal te noemen. Dat is teveel eer
Nee, autistisch zijn is iets heel anders.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:33 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Gewoon scherpe visie... Voor handtekening 1eur overmaken voor verzendkosten en DM
Ja, dat betekent bijvoorbeeld dat je de cynische ondertoon niet snaptquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee, autistisch zijn is iets heel anders.
Wat is autistisch zijn dan? Vermaak me.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee, autistisch zijn is iets heel anders.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:35 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, dat betekent bijvoorbeeld dat je de cynische ondertoon niet snapt
Vera166 commanderenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is autistisch zijn dan? Vermaak me.
Ik hamer niksquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:36 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En je ook nog in je eigen visie door blijft hameren
Looks can be diceiving honnyboobooquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:31 schreef vera166 het volgende:
[..]
Omdat ik regelmatig het eens was met je posts enzo, je leek niet zo'n oppermongool zegmaar
Ze hadden gelijk maar ik herken het. Ik heb mijn PhD ook laten liggen. Ps signeer je ook penissen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:35 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook al toen ik m'n strikdiploma niet accepteerde...
Niet nodig. Overigens gaan commandos vaak gepaard met uitroeptekens en een hele andere stijl.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:36 schreef vera166 het volgende:
[..]
Vera166 commanderenga huilen in mn dm dan
Wel mooi dat je nu een oppermongool bent die eer heb ik nooit mogen ontvangen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Looks can be diceiving honnybooboo
Helaasquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Looks can be diceiving honnybooboo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |