Goedkoper niet, maar de Aldi had ook zoiets in de aanbieding vorige week, voor 50 euro... Kost iets meer, maar dan heb je hem (hopelijk) wel direct, en als het niks is kun je die zo weer inleveren en je geld terugkrijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:48 schreef nlmx5 het volgende:
Iemand die een beter adres weet goedkoper met verzenden voor die light in the box ip cam??
Gewoon een Fotga halen, op eBay (Fotocola of een andere store).quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waar gekocht? En hoe doet ie het? Ben ook nog naar een goede (maar niet te dure) op zoek.
Een tip: check de C1000. Deze verkopen de Grape Mentos ook met enige regelmaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef davedavy het volgende:
Aangezien ze hem hier bij de Xenos niet meer hadden maar in Japan zelf besteld voor deze afzetprijs:
http://napajapan.net/Product.asp?product=148
Edit:
Dafuq, het word in Nederland gemaakt?
Maker: Perfetti Van Melle Breda, Holland
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item2c7c65e635
Neuh, verslaafd niet echt, ik zit nu een beetje om me heen te kijken of ik ook iets nodig heb. Ik was altijd een beetje huiverig met Chinese webshops, maar dat valt me behoorlijk mee. (totdat de douane gaat zeiken). Ik heb afgelopen zondag voor het eerst wat besteld, is natuurlijk nog niet binnen, maar heb vanavond al weer wat besteld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon een Fotga halen, op eBay (Fotocola of een andere store).
@ .Neovo. Ah, nog een verslaafde erbij. Wij doen dit ook al langer dan een paar maandjes.
Ja, zo begint een verslaving.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Neuh, verslaafd niet echt, ik zit nu een beetje om me heen te kijken of ik ook iets nodig heb. Ik was altijd een beetje huiverig met Chinese webshops, maar dat valt me behoorlijk mee. (totdat de douane gaat zeiken). Ik heb afgelopen zondag voor het eerst wat besteld, is natuurlijk nog niet binnen, maar heb vanavond al weer wat besteld.
Ik zit wel onder de 20 euro, tot 22 euro kun je belastingvrij invoeren toch? Zien we dan wel.
In de Nederlandse winkels was ik wel een vermogen kwijt geweest denk ik.
Ah, vervelend, ook verdere schade?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:24 schreef revpolen het volgende:
aangezien iemand anders me car dvd player ook mooi vond en deze weg nam zonder het te vragen... morgen komt er een nieuwe binnen! ( simpelere... andere had GPS en DVB-T)
http://www.lightinthebox.(...)-sd-usb_p834543.html
moet nu alleen nog kijken hoe ik de rekening van die oude kan insturen naar verzekering
Nou dit zijn dingen die ik wel vrij vaak gebruik (geen RC toys of ander speelgoed), maar een usb kabeltje, en verschillende dingen voor een computer netwerk (RJ45 plugs, tang, tester, etc)quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, zo begint een verslaving.'Nee hoor, ik kan stoppen wanneer ik wil' - 'ik heb toch niet echt iets nodig'.
Wij hebben sinds kort deze van Ikea.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:05 schreef rene90 het volgende:
Mooi dingetje, dat flikker je in een stuk vlees en bij een bepaalde temperatuur is het vlees gewoon goed? (linkje?)
Nice, ziet er prima uit die van de ikeaquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:54 schreef Iemand91 het volgende:
Wij hebben sinds kort deze van Ikea.
Kost ook niets en hier kun je de pen in het vlees steken en de meter (met magneet) aan de oven/koelkast klikken. Ovendeur kan gewoon dicht met het draad ertussen.
Kapotte zijruit en me vorige car dvd wegquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, vervelend, ook verdere schade?
Ga je in één van de aankomende maanden wellicht nog even een keer stalken aangezien jij ervaring hebt en ik er wellicht 1 wil.
Bij DX gekocht. Heb 'm er vandaag even op gehad, maar het was nogal mistig en difuus licht dus weinig van het polarisatie-effect gemerktquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waar gekocht? En hoe doet ie het? Ben ook nog naar een goede (maar niet te dure) op zoek.
Weet niet of die code werkt, onder je account komt een veel langere (premium) code te staan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:57 schreef dud0r het volgende:
BIC code "gewonnen" met hun wheel of fortune
WAJULY8BIC 8% korting op Jewelry & Watches.
Veel plezier voor degene die 'm wil gebruiken.
Niet in mijn maat, 40.5mm, helaas.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon een Fotga halen, op eBay (Fotocola of een andere store).
@ .Neovo. Ah, nog een verslaafde erbij. Wij doen dit ook al langer dan een paar maandjes.
Oh dan moet ik even kijken wat daar onder staat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Weet niet of die code werkt, onder je account komt een veel langere (premium) code te staan.
Ik kreeg een coin
Und? Je hebt toch step-up / step-down ringen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:45 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Niet in mijn maat, 40.5mm, helaas.
inb4 'haha kleine pener'..
Geen idee hoe vorig jaar de koers stond maar ik heb hem hier bij BIC gekocht en de prijs lijkt onveranderdquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zit ik nu fout of waren die vorig jaar veel goedkoper? Dacht dat ik er toen een paar van 35 dollar all incl heb zien staan.
Ah bedankt voor de tip. Zal de eerstvolgende keer eens kijken. Ik kom er helaas niet meer zo vaak omdat Jumbo alle filialen hier in de buurt overneemt :/quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:04 schreef toimoi het volgende:
[..]
Een tip: check de C1000. Deze verkopen de Grape Mentos ook met enige regelmaat.
Is niet zo raar dat ze alles overnemen: http://www.jumbosupermark(...)ersterkt-Jumbo-merk/quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de tip. Zal de eerstvolgende keer eens kijken. Ik kom er helaas niet meer zo vaak omdat Jumbo alle filialen hier in de buurt overneemt :/
--------------
Congratulations, You have won a 6% coupon for all Computer Cables & Adapters items! Coupon Code: COMCABAD6. You can see your coupon
Veel plezier ermeeAls deze überhaupt werkt zoals Robert al aangaf.
en er dan achterkomen dat het veel te klein/groot isquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:45 schreef J.B. het volgende:
Voor mij een nieuw record wat verzendtijd betreft, shirtje besteld op aliexpress, zaterdag 1 maart verzonden en zojuist stond Postnl al aan de deur![]()
Ah, bale. Het is toch onder de 22 euro? Moet je nu ook extra kosten betalen omdat ze het hebben onderschept?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:32 schreef rene90 het volgende:
Pakketje ligt bij de douane, is de huawei internet dongle van 19 dollar. Zal wel tering lang duren nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |