Nice, ziet er prima uit die van de ikeaquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:54 schreef Iemand91 het volgende:
Wij hebben sinds kort deze van Ikea.
Kost ook niets en hier kun je de pen in het vlees steken en de meter (met magneet) aan de oven/koelkast klikken. Ovendeur kan gewoon dicht met het draad ertussen.
Kapotte zijruit en me vorige car dvd wegquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, vervelend, ook verdere schade?
Ga je in één van de aankomende maanden wellicht nog even een keer stalken aangezien jij ervaring hebt en ik er wellicht 1 wil.
Bij DX gekocht. Heb 'm er vandaag even op gehad, maar het was nogal mistig en difuus licht dus weinig van het polarisatie-effect gemerktquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waar gekocht? En hoe doet ie het? Ben ook nog naar een goede (maar niet te dure) op zoek.
Weet niet of die code werkt, onder je account komt een veel langere (premium) code te staan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:57 schreef dud0r het volgende:
BIC code "gewonnen" met hun wheel of fortune
WAJULY8BIC 8% korting op Jewelry & Watches.
Veel plezier voor degene die 'm wil gebruiken.
Niet in mijn maat, 40.5mm, helaas.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon een Fotga halen, op eBay (Fotocola of een andere store).
@ .Neovo. Ah, nog een verslaafde erbij. Wij doen dit ook al langer dan een paar maandjes.
Oh dan moet ik even kijken wat daar onder staat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Weet niet of die code werkt, onder je account komt een veel langere (premium) code te staan.
Ik kreeg een coin
Und? Je hebt toch step-up / step-down ringen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:45 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Niet in mijn maat, 40.5mm, helaas.
inb4 'haha kleine pener'..
Geen idee hoe vorig jaar de koers stond maar ik heb hem hier bij BIC gekocht en de prijs lijkt onveranderdquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zit ik nu fout of waren die vorig jaar veel goedkoper? Dacht dat ik er toen een paar van 35 dollar all incl heb zien staan.
Ah bedankt voor de tip. Zal de eerstvolgende keer eens kijken. Ik kom er helaas niet meer zo vaak omdat Jumbo alle filialen hier in de buurt overneemt :/quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:04 schreef toimoi het volgende:
[..]
Een tip: check de C1000. Deze verkopen de Grape Mentos ook met enige regelmaat.
Is niet zo raar dat ze alles overnemen: http://www.jumbosupermark(...)ersterkt-Jumbo-merk/quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de tip. Zal de eerstvolgende keer eens kijken. Ik kom er helaas niet meer zo vaak omdat Jumbo alle filialen hier in de buurt overneemt :/
--------------
Congratulations, You have won a 6% coupon for all Computer Cables & Adapters items! Coupon Code: COMCABAD6. You can see your coupon
Veel plezier ermeeAls deze überhaupt werkt zoals Robert al aangaf.
en er dan achterkomen dat het veel te klein/groot isquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:45 schreef J.B. het volgende:
Voor mij een nieuw record wat verzendtijd betreft, shirtje besteld op aliexpress, zaterdag 1 maart verzonden en zojuist stond Postnl al aan de deur![]()
Ah, bale. Het is toch onder de 22 euro? Moet je nu ook extra kosten betalen omdat ze het hebben onderschept?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:32 schreef rene90 het volgende:
Pakketje ligt bij de douane, is de huawei internet dongle van 19 dollar. Zal wel tering lang duren nu.
Ik ook al.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:32 schreef rene90 het volgende:
Pakketje ligt bij de douane, is de huawei internet dongle van 19 dollar. Zal wel tering lang duren nu.
Sinds 2005 niet meer gepakt. Fingers crossed.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:41 schreef Jimbo het volgende:
Lees heel veel dat de douane veel pakjes eruit haalt
Erg jammer dit.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:44 schreef Dromer het volgende:
[..]
Sinds 2005 niet meer gepakt. Fingers crossed.
Dit jaar al 3 telefoons en 2 tablets binnen zonder problemen. Hopelijk morgen de 3e tablet.
Op ebay is er 1tje 90% off: GC / [Chinese Webshops] Topic #288 Shaolin shopperquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waar gekocht? En hoe doet ie het? Ben ook nog naar een goede (maar niet te dure) op zoek.
Neuh, 40 dollar meer. De S.M.S.L sApII Pro. Jwt. Heeft er trouwens ook niet al te rap over gedaan.quote:
quote:
Volgens mij niet. Wat je nu krijgt is dat ze het blijkbaar hebben open gemaakt en de waarde gaan schatten, ik neem aan dat ze bij het zien van 1 usb stick waar een simkaart in kan wel snappen dat het niet meer dan 20 euro kostquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ah, bale. Het is toch onder de 22 euro? Moet je nu ook extra kosten betalen omdat ze het hebben onderschept?
Proberen kan altijd natuurlijkquote:
Geen idee of het wat isquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:51 schreef Tjacka het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)t-Watch-p-57579.html
dacht zo iets voor neefje
En Xenon, Action e.d.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:04 schreef toimoi het volgende:
Een tip: check de C1000. Deze verkopen de Grape Mentos ook met enige regelmaat.
Hm ziet er goed uit! Ben ATM op zoek naar een fatsoenlijke koptelefoon naar jaren headsets te hebben gehad. Zat naar DT770s te kijken maar moet je blijkbaar een amp voor hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neuh, 40 dollar meer. De S.M.S.L sApII Pro. Jwt. Heeft er trouwens ook niet al te rap over gedaan.
[..]
Waarom doe je me dit aanquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef Captain_koek het volgende:
Top tip: spigen telefoon cases van aliexpres! Echt goed spul voor top prijs. Ook strak design
Klopt. Die Little Bear B-1 had wel soul en is natuurlijk gewoon mooi want: tube ampquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hm ziet er goed uit! Ben ATM op zoek naar een fatsoenlijke koptelefoon naar jaren headsets te hebben gehad. Zat naar DT770s te kijken maar moet je blijkbaar een amp voor hebben.
Tenzij jij nog wat anders aanraad (Is daar geen audiophile achtig topic van hier op FOK?)
Ik wist dat ik toen die bear amp hier had gezien maar die mag je dus niet tegelijkertijd opladen.
Zijn die niet fake dan? De echte kan je namelijk nergens voor die prijs die de Chinezen ervoor vragen krijgen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef Captain_koek het volgende:
Top tip: spigen telefoon cases van aliexpres! Echt goed spul voor top prijs. Ook strak design
http://www.aliexpress.com(...)wireless+sensor+bellquote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:14 schreef Coelho het volgende:
Ik ben op zoek naar een draadloze bel die ik op mijn garagedeur kan zetten en die belt als er iemand binnen komt. Weet niet of het bestaat, maar wanneer ik zoek op deurbel kom ik niet tegen wat ik zoek. Ik stel me voor dat het bijvoorbeeld als een magneetcontact werkt met een deel op het kozijn en een deel op de deur, net zoals een alarm dus.
Iemand die weet of iets dergelijks tegen een mooi bedrag vanuit China naar me toe kan komen?
Lol, Same here.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:02 schreef CrashO het volgende:
DX defaulte net met alle prijzen bij mij naar RoebelsTerwijl er wel braaf bleef staan "Free shipping to NL". Dus hun regiodetectie werkt wel.
Proberen ze hiermee iets te zeggen?
Ze anticiperen alvast op de toekomstquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:02 schreef CrashO het volgende:
DX defaulte net met alle prijzen bij mij naar RoebelsTerwijl er wel braaf bleef staan "Free shipping to NL". Dus hun regiodetectie werkt wel.
Proberen ze hiermee iets te zeggen?
Bij veel (fatsoenlijke) dopjes zit er wel 1, tenminste in mijn collectie welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:53 schreef Guul het volgende:
Wellicht handig voor de verzamelaars van koptelefoontjes...
http://www.ebay.de/itm/li(...)_rvr_id=598290241192
Ja maar is dat handig? Dan moet ik die step up er de hele tijd afschroeven als ik de camera opberg in de tas. Maar toch, ik kan er eens naar kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Und? Je hebt toch step-up / step-down ringen?
Cokin P-spul is ook leuk overigens. Alleen die 'compatible' CPL filter, was niet compatible.
Hm daar had ik ook 'last' van gisteren. Eén bestelling, waarvan één artikel een ander warehouse heeft. Dus wordt de order opgesplitst in tweeën, logisch. Maar nu werd de andere order (met een stuk of 5 artikelen ook opgesplitst, maar de reden daarvan is me onduidelijk want de artikelen liggen in dezelfde warehouse (volgens BG).quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:33 schreef N22 het volgende:
[...]
Nu nog wachten op de tweede helft van mijn BG-bestelling, die splitsten zij automatisch op . Zal wel iets met verschillende warehouses te maken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |