abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137234182
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:14 schreef Kuhly het volgende:

[..]

:/

Vraag me echt af waar ik dan mee bezig ben, tijd voor koffie.
jij zit vast nog in de wolken, door die mooie pot van gister xD
  vrijdag 28 februari 2014 @ 12:25:52 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137234202
Via http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=wegwerpcamera ? :P
Da's altijd wel een handige site op zich.
Tezamen met https://www.google.nl/sea(...)era&oq=wegwerpcamera cover je dan aardig wat.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 28 februari 2014 @ 13:33:55 #53
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137236298
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

en anders:

http://www.blokker.nl/web(...)&s2m_exaffid=1532470

beetje research levert aardig wat results..
Het door u geselecteerde artikel is helaas niet meer op voorraad in onze webshop.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_137237697
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:25 schreef Downstar het volgende:

[..]

jij zit vast nog in de wolken, door die mooie pot van gister xD
Dat moet het zijn!

Als je bij banggood besteld moet je dan aangeven vanuit welk magazijn het komt? Of kiezen zij gewoon de dichtstbijzijnde?

Want ik zag later pas dat je links UK Warehouse kunt selecteren, maar ik had het gewoon via de site gedaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:25 schreef shiznuts het volgende:
Via http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=wegwerpcamera ? :P
Da's altijd wel een handige site op zich.
Tezamen met https://www.google.nl/sea(...)era&oq=wegwerpcamera cover je dan aardig wat.
Idd, kwam ik ook al tegen net, evengoed bedankt.

Maar toch, gewoon, het idee, china duurder.. ;(
Ajax Amsterdam
pi_137238228
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:33 schreef Dromer het volgende:

[..]

Het door u geselecteerde artikel is helaas niet meer op voorraad in onze webshop.
Webshop niet nee, maar mogelijk in lokale winkels wel..

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:12 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Dat moet het zijn!

Als je bij banggood besteld moet je dan aangeven vanuit welk magazijn het komt? Of kiezen zij gewoon de dichtstbijzijnde?

Want ik zag later pas dat je links UK Warehouse kunt selecteren, maar ik had het gewoon via de site gedaan.

[..]

Idd, kwam ik ook al tegen net, evengoed bedankt.

Maar toch, gewoon, het idee, china duurder.. ;(
Soms is het product uit een warehouse dichter bij huis duuder..
aan jou dus de keus of je het item relatief sneller wil hebben als je het bijvoorbeeld uit de UK of Duuuutsland laat verzenden..
pi_137242672
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

AliBaba. 14ct p/stuk. MOQ 100 stuks? 20 USD shipping?
Zoiets zou je toch wel verwachten.

AliExpress zijn vaak weer afnemers van fabrikanten... ik zou het dus gewoon direct over AliBaba proberen.
Dan liever wat meer bestelen en dan uiteindelijk nog minder kwijt zijn ook, toch? :P

Kijk hier eens: http://www.alibaba.com/Promotional-Pens_pid100003733
Ah Alibaba kan ik idd ook nog eens proberen. Zal eens een 5tal mensen contacteren daar en uiteraard ervaringen delen hier want er waren wel vaker mensen hier die pennen bedrukt wouden als ik me niet vergis :P
pi_137242753
@shiz, hoe ruim jij (netjes) al jouw oordopjes op? Ik zoek een mooie manier om het te doen, heb jij tips?
  vrijdag 28 februari 2014 @ 16:46:22 #58
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137242915
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 16:39 schreef wihehin het volgende:
@shiz, hoe ruim jij (netjes) al jouw oordopjes op? Ik zoek een mooie manier om het te doen, heb jij tips?
Hij zegt dat hij ze allemaal hangt aan een spijker in de muur. Dat geloofde ik een aantal jaar terug wel... nu niet meer. Dat moet nu wel een hele verrotte muur zijn geworden _O-

Sorteerdoos werkt wel goed als je ze oprolt.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 16:47:26 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137242954
Een wall of doom met spijkertjes. Als dat niet meer te doen is alles verhuizen naar dubbelzijdige koffertjes met sorteervakjes. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137243374
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:05 schreef shiznuts het volgende:
Misschien ClieOS met z'n inearmatters.net offrippen en een myearsmattertoo.com starten. :D _O-
Google adwords erop, en een mooie bijverdienste :7

Maar reviews nog tegoed hea? :9
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 28 februari 2014 @ 17:10:34 #61
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137243555
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 16:47 schreef shiznuts het volgende:
Een wall of doom met spijkertjes. Als dat niet meer te doen is alles verhuizen naar dubbelzijdige koffertjes met sorteervakjes. :P
Als dat echt allemaal aan de muur hangt... foto graag _O_
pi_137245962
Gezien ik op dit moment erg veel vrije tijd heb overweeg ik ook om een RC heli/quadcopter aan te schaffen. Ik heb me hier en daar wat ingelezen (ook op Fok teruggezocht) en ik denk dat of een V911 of een V929 goeie instappers zijn, niet?

Wat is volgens jullie het grote verschil tussen een heli en quadcopter? Waar beleven jullie meer plezier aan? Ik neem aan dat beiden goede keuzes zijn voor een noob als ik op dit gebied? :P
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_137246093
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Gezien ik op dit moment erg veel vrije tijd heb overweeg ik ook om een RC heli/quadcopter aan te schaffen. Ik heb me hier en daar wat ingelezen (ook op Fok teruggezocht) en ik denk dat of een V911 of een V929 goeie instappers zijn, niet?

Wat is volgens jullie het grote verschil tussen een heli en quadcopter? Waar beleven jullie meer plezier aan? Ik neem aan dat beiden goede keuzes zijn voor een noob als ik op dit gebied? :P
Ik heb hier nog wel een quadcopter voor je liggen die je voor 26,75 mag overkopen, is de hubsan x4 en heb er nog een grotere accu voor gekocht. Verder nog compleet gewoon, alleen de doos niet meer. http://www.banggood.com/N(...)dcopter-p-71838.html

Dingetje is eigenlijk voor jouw doeleinden prima om mee te beginnen, ook veel spare parts voor te krijgen als je hem goed weet te crashen en makkelijk te vliegen dit ding :).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 28 februari 2014 @ 20:09:56 #64
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137249412
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:36 schreef Hojdhopper het volgende:

4-channel heli kan flink wild/wendbaar vliegen maar is wel vrij moeilijk om onder de knie te krijgen. Als je goed bent is het zeker nr.1

3-channel heli is heel simpel te vliegen maar vliegt vrij recht rond en niet heel spectaculair.

Quad zit er een beetje tussen qua moeilijkheid/mogelijkheden en zijn wat steviger om te crashen, vooral met zo'n stootbumper erbij. Het UFO gehalte is echt hoog, goede presentatie :)

Heli's zijn heel mooi maar als je een beetje loopt te klooien in een gemiddelde huiskamer gaan ze vrij snel kapot omdat het veel kleine onderdeeltjes heeft bij de wieken. Daarom heb ik nu een quad waar de wieken rechtstreeks op de motor zitten :)

Quad en heli moet je eigenlijk allebei een keer hebben :Y
pi_137249953
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 16:39 schreef wihehin het volgende:
Doe ze in een lege toiletrol in een doos.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 20:32:15 #66
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137250144
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 20:26 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Doe ze in een lege toiletrol in een doos.
Heerlijk met al die poep/pies bacteriën op die rol, hup zo in je oor _O-
pi_137257889
Dear Valued Customer,
Thank you for placing your order with iTailor.
We have completed the production of your custom made Shirt has been shipped out to you on the Feb 21 2014 10:15AM

Net gekregen, item is al binnen :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_137262990
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb hier nog wel een quadcopter voor je liggen die je voor 26,75 mag overkopen, is de hubsan x4 en heb er nog een grotere accu voor gekocht. Verder nog compleet gewoon, alleen de doos niet meer. http://www.banggood.com/N(...)dcopter-p-71838.html

Dingetje is eigenlijk voor jouw doeleinden prima om mee te beginnen, ook veel spare parts voor te krijgen als je hem goed weet te crashen en makkelijk te vliegen dit ding :).
Hm, zou een mooie deal zijn. Alleen zit ik op dit moment voor een paar maanden in Taiwan. Dus verzendkosten zullen de pan uit rijzen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

4-channel heli kan flink wild/wendbaar vliegen maar is wel vrij moeilijk om onder de knie te krijgen. Als je goed bent is het zeker nr.1

3-channel heli is heel simpel te vliegen maar vliegt vrij recht rond en niet heel spectaculair.

Quad zit er een beetje tussen qua moeilijkheid/mogelijkheden en zijn wat steviger om te crashen, vooral met zo'n stootbumper erbij. Het UFO gehalte is echt hoog, goede presentatie :)

Heli's zijn heel mooi maar als je een beetje loopt te klooien in een gemiddelde huiskamer gaan ze vrij snel kapot omdat het veel kleine onderdeeltjes heeft bij de wieken. Daarom heb ik nu een quad waar de wieken rechtstreeks op de motor zitten :)

Quad en heli moet je eigenlijk allebei een keer hebben :Y
Ha thanks, duidelijk. Ik las dat de afstandbediening met beide te gebruiken zijn. Dus dat laatste zou nog wel een optie zijn ja. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_137264323
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 02:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm, zou een mooie deal zijn. Alleen zit ik op dit moment voor een paar maanden in Taiwan. Dus verzendkosten zullen de pan uit rijzen.
Dan schiet het niet op nee, dan houdt het op. Dat model is wel leuk om mee te beginnen trouwens.
Top 5 China producten
pi_137267837
Pakketje ontvangen met douanewaarde euro 21 en toch 17,40 af mogen rekenen. Is er iets fout gegaan Of betreft de 22 euro vrijstelling iets anders?
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:25:04 #71
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137267992
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom doe je hem weg?
YouTube
pi_137268466
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:25 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waarom doe je hem weg?
Maak er geen gebruik van simpelweg, heb al iemand die hem heeft over gekocht inmiddels dus hij heeft al een nieuw baasje :)
Top 5 China producten
  zaterdag 1 maart 2014 @ 13:24:26 #73
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137269337
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Maak er geen gebruik van simpelweg, heb al iemand die hem heeft over gekocht inmiddels dus hij heeft al een nieuw baasje :)
China spul is gewild, zolang de mensen het zelf maar niet hoeven te halen :')
YouTube
pi_137269409
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

China spul is gewild, zolang de mensen het zelf maar niet hoeven te halen :')
Ach ik heb het hier liggen en doe er niks mee, nu kan ik weer ander spul halen uit China (tablet is onderweg, en die huawei usb 3g stick.
Top 5 China producten
pi_137269437
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:19 schreef NameUnknown het volgende:
Pakketje ontvangen met douanewaarde euro 21 en toch 17,40 af mogen rekenen. Is er iets fout gegaan Of betreft de 22 euro vrijstelling iets anders?
Geen idee, zat er geen brief bij of iets dergelijks? En waarmee was het verzonden?
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')