jij zit vast nog in de wolken, door die mooie pot van gister xDquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:14 schreef Kuhly het volgende:
[..]
:/
Vraag me echt af waar ik dan mee bezig ben, tijd voor koffie.
Het door u geselecteerde artikel is helaas niet meer op voorraad in onze webshop.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
en anders:
http://www.blokker.nl/web(...)&s2m_exaffid=1532470
beetje research levert aardig wat results..
Dat moet het zijn!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
jij zit vast nog in de wolken, door die mooie pot van gister xD
Idd, kwam ik ook al tegen net, evengoed bedankt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:25 schreef shiznuts het volgende:
Via http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=wegwerpcamera ?
Da's altijd wel een handige site op zich.
Tezamen met https://www.google.nl/sea(...)era&oq=wegwerpcamera cover je dan aardig wat.
Webshop niet nee, maar mogelijk in lokale winkels wel..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:33 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het door u geselecteerde artikel is helaas niet meer op voorraad in onze webshop.
Soms is het product uit een warehouse dichter bij huis duuder..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:12 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Dat moet het zijn!
Als je bij banggood besteld moet je dan aangeven vanuit welk magazijn het komt? Of kiezen zij gewoon de dichtstbijzijnde?
Want ik zag later pas dat je links UK Warehouse kunt selecteren, maar ik had het gewoon via de site gedaan.
[..]
Idd, kwam ik ook al tegen net, evengoed bedankt.
Maar toch, gewoon, het idee, china duurder..![]()
Ah Alibaba kan ik idd ook nog eens proberen. Zal eens een 5tal mensen contacteren daar en uiteraard ervaringen delen hier want er waren wel vaker mensen hier die pennen bedrukt wouden als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
AliBaba. 14ct p/stuk. MOQ 100 stuks? 20 USD shipping?
Zoiets zou je toch wel verwachten.
AliExpress zijn vaak weer afnemers van fabrikanten... ik zou het dus gewoon direct over AliBaba proberen.
Dan liever wat meer bestelen en dan uiteindelijk nog minder kwijt zijn ook, toch?
Kijk hier eens: http://www.alibaba.com/Promotional-Pens_pid100003733
Hij zegt dat hij ze allemaal hangt aan een spijker in de muur. Dat geloofde ik een aantal jaar terug wel... nu niet meer. Dat moet nu wel een hele verrotte muur zijn gewordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:39 schreef wihehin het volgende:
@shiz, hoe ruim jij (netjes) al jouw oordopjes op? Ik zoek een mooie manier om het te doen, heb jij tips?
Google adwords erop, en een mooie bijverdienstequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:05 schreef shiznuts het volgende:
Misschien ClieOS met z'n inearmatters.net offrippen en een myearsmattertoo.com starten.![]()
Als dat echt allemaal aan de muur hangt... foto graagquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:47 schreef shiznuts het volgende:
Een wall of doom met spijkertjes. Als dat niet meer te doen is alles verhuizen naar dubbelzijdige koffertjes met sorteervakjes.
Ik heb hier nog wel een quadcopter voor je liggen die je voor 26,75 mag overkopen, is de hubsan x4 en heb er nog een grotere accu voor gekocht. Verder nog compleet gewoon, alleen de doos niet meer. http://www.banggood.com/N(...)dcopter-p-71838.htmlquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Gezien ik op dit moment erg veel vrije tijd heb overweeg ik ook om een RC heli/quadcopter aan te schaffen. Ik heb me hier en daar wat ingelezen (ook op Fok teruggezocht) en ik denk dat of een V911 of een V929 goeie instappers zijn, niet?
Wat is volgens jullie het grote verschil tussen een heli en quadcopter? Waar beleven jullie meer plezier aan? Ik neem aan dat beiden goede keuzes zijn voor een noob als ik op dit gebied?
4-channel heli kan flink wild/wendbaar vliegen maar is wel vrij moeilijk om onder de knie te krijgen. Als je goed bent is het zeker nr.1quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Gezien ik op dit moment erg veel vrije tijd heb overweeg ik ook om een RC heli/quadcopter aan te schaffen. Ik heb me hier en daar wat ingelezen (ook op Fok teruggezocht) en ik denk dat of een V911 of een V929 goeie instappers zijn, niet?
Wat is volgens jullie het grote verschil tussen een heli en quadcopter? Waar beleven jullie meer plezier aan? Ik neem aan dat beiden goede keuzes zijn voor een noob als ik op dit gebied?
Doe ze in een lege toiletrol in een doos.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:39 schreef wihehin het volgende:
@shiz, hoe ruim jij (netjes) al jouw oordopjes op? Ik zoek een mooie manier om het te doen, heb jij tips?
Heerlijk met al die poep/pies bacteriën op die rol, hup zo in je oorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Doe ze in een lege toiletrol in een doos.
Hm, zou een mooie deal zijn. Alleen zit ik op dit moment voor een paar maanden in Taiwan. Dus verzendkosten zullen de pan uit rijzen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een quadcopter voor je liggen die je voor 26,75 mag overkopen, is de hubsan x4 en heb er nog een grotere accu voor gekocht. Verder nog compleet gewoon, alleen de doos niet meer. http://www.banggood.com/N(...)dcopter-p-71838.html
Dingetje is eigenlijk voor jouw doeleinden prima om mee te beginnen, ook veel spare parts voor te krijgen als je hem goed weet te crashen en makkelijk te vliegen dit ding.
Ha thanks, duidelijk. Ik las dat de afstandbediening met beide te gebruiken zijn. Dus dat laatste zou nog wel een optie zijn ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
4-channel heli kan flink wild/wendbaar vliegen maar is wel vrij moeilijk om onder de knie te krijgen. Als je goed bent is het zeker nr.1
3-channel heli is heel simpel te vliegen maar vliegt vrij recht rond en niet heel spectaculair.
Quad zit er een beetje tussen qua moeilijkheid/mogelijkheden en zijn wat steviger om te crashen, vooral met zo'n stootbumper erbij. Het UFO gehalte is echt hoog, goede presentatie
Heli's zijn heel mooi maar als je een beetje loopt te klooien in een gemiddelde huiskamer gaan ze vrij snel kapot omdat het veel kleine onderdeeltjes heeft bij de wieken. Daarom heb ik nu een quad waar de wieken rechtstreeks op de motor zitten![]()
Quad en heli moet je eigenlijk allebei een keer hebben
Dan schiet het niet op nee, dan houdt het op. Dat model is wel leuk om mee te beginnen trouwens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm, zou een mooie deal zijn. Alleen zit ik op dit moment voor een paar maanden in Taiwan. Dus verzendkosten zullen de pan uit rijzen.
Waarom doe je hem weg?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een quadcopter voor je liggen die je voor 26,75 mag overkopen, is de hubsan x4 en heb er nog een grotere accu voor gekocht. Verder nog compleet gewoon, alleen de doos niet meer. http://www.banggood.com/N(...)dcopter-p-71838.html
Dingetje is eigenlijk voor jouw doeleinden prima om mee te beginnen, ook veel spare parts voor te krijgen als je hem goed weet te crashen en makkelijk te vliegen dit ding.
Maak er geen gebruik van simpelweg, heb al iemand die hem heeft over gekocht inmiddels dus hij heeft al een nieuw baasjequote:
China spul is gewild, zolang de mensen het zelf maar niet hoeven te halenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maak er geen gebruik van simpelweg, heb al iemand die hem heeft over gekocht inmiddels dus hij heeft al een nieuw baasje
Ach ik heb het hier liggen en doe er niks mee, nu kan ik weer ander spul halen uit China (tablet is onderweg, en die huawei usb 3g stick.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
China spul is gewild, zolang de mensen het zelf maar niet hoeven te halen
Geen idee, zat er geen brief bij of iets dergelijks? En waarmee was het verzonden?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:19 schreef NameUnknown het volgende:
Pakketje ontvangen met douanewaarde euro 21 en toch 17,40 af mogen rekenen. Is er iets fout gegaan Of betreft de 22 euro vrijstelling iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |