Monkeybrain in Bangkok; dat zijn nou de zaken waar ik de details niet van wil wetenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:19 schreef monkeybrain het volgende:
Hij kan beter mij in zijn koffer stoppen![]()
Dan gaan er betere zaken gebeuren in Bangkok en dan kan hij gelijk zijn 4k camera uittesten
[ afbeelding ]
Nope, hier ook niet ontvangen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Monkeybrain in Bangkok; dat zijn nou de zaken waar ik de details niet van wil weten...
Oh, en je plaatje doet het niet, gelukkig denk ik...
Ik zal trouwens vast niet de enige zijn die zijn $0.01 zaklampje van T-mart van november nooit ontvangen heeft? Kan me overigens ook niets schelen; klotelampje wat niets waard is.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Monkeybrain in Bangkok; dat zijn nou de zaken waar ik de details niet van wil weten...
Oh, en je plaatje doet het niet, gelukkig denk ik...
Ik zal trouwens vast niet de enige zijn die zijn $0.01 zaklampje van T-mart van november nooit ontvangen heeft? Kan me overigens ook niets schelen; klotelampje wat niets waard is.
Shaolin shoppers dan dus. hè.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
haal je zelf zulk soort spul al uit china xD
welkom bij de elite groep china shoppers
Haha, geweldige comment had die persoon.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:25 schreef monkeybrain het volgende:
Ebay spullen binnen![]()
Accu terrorisatie in China![]()
Touw armband, echt waardeloze comfort![]()
Knoppie voor camera
Duim steun voor de hotshoe
[ afbeelding ]
Er is een persoon (waarvan ik de naam niet ga noemen) die het nodig vond om mij via de PM voor een clown uit te maken omdat ik deze knop heb gekochtHet was allemaal nicht profi genoeg volgens hem
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het een hele goede upgrade als je camera een schroefdraad heeft. Je vinger past veel beter op de knop en geeft veel meer grip. Beide hebben zo hun voordeel. De bolle is wat kleiner en grijpt/zakt in de vingertop. De holle voelt veel groter aan en geeft een echte knop gevoel.
Ze zijn ook verkrijgbaar in andere kleuren dus aub geen PM sturen dat het een mcdonalds prul is... danke schön
Gewoon om de zo veel tijd vervangenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:52 schreef dud0r het volgende:
Net op aliexpress 10 screen protectors besteld. Was bijna net zo duur als 1
Nou nog nog bedenken wat ik met de overige 9 ga doen.
"Sale date: 02/27/14quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:58 schreef monkeybrain het volgende:
Collectie slijpstenen kopen, kijken hoe die zijn uit China![]()
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item23324e4614
Als je zegt wat je probleem is wel, ik ga geen 288 topics doorscrollen op zoek naar je postquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:14 schreef Haikantje het volgende:
Nog iemand die mij kon helpen met mijn probleem?
Als Pino gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:14 schreef Haikantje het volgende:
Nog iemand die mij kon helpen met mijn probleem?
AliBaba. 14ct p/stuk. MOQ 100 stuks? 20 USD shipping?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:12 schreef davedavy het volgende:
Heeft iemand hier al eens pennen laten bedrukken? Ik heb nu contact met verschillende verkopers op Aliexpress, het lijkt allemaal heet goedkoop: 4usd voor 10 stuks incl logo. "Zogenaamd". Want ze doen er allemaal 100-200usd extra free op als je een logo erop wilt
Dank voor je reactie shiznuts. Ik had inderdaad gelezen over Escrow echter was het me nog niet volledig duidelijk wat dit inhield. Oke, ik zal contact onderhouden en hopelijk wordt het volledige bedrag verder vergoed. Dankjewel voor je hulp:)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:12 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt toch in de OP gelezen over Escrow?
Je betaalt het bedrag aan AliExpress.
Zodra je voor 'tevreden ontvangst' tekent door een knopje te drukken dat alles in orde is, wordt door AliExpress het bedrag aan de daadwerkelijke verkoper doorgesluisd.
Qua claimen... ik weet niet precies hoe daar de disputes zijn gegaan en of de claim is afgesloten met een akkoord. Als 'ie gesloten is, is het waarschijnlijk einde verhaal, met de overeengekomen/door AliExpress besloten oplossing. Maar ik zou gewoon in contact blijven met zowel de verkoper als ook AliExpress om dit nog eens recht te trekken en de boel nog eens kort en duidelijk uiteen te zetten en dan alsnog je gelijk en geld proberen te halen. Moet je bij hen wezen. Wij kunnen nog minder met de situatie dan jij.
action heeft dat spul toch liggen? volgens mij wel onder de 4 euro.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:00 schreef Kuhly het volgende:
Ik zoek wegwerpcamera's alleen vind ik ze in Nederland goedkoper dan in China, dat moet niet kloppen
Iemand ooit van die dingen tegengekomen onder de 4 eu?
Ah, kan ook wel idd. Straks eens even kijkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
action heeft dat spul toch liggen? volgens mij wel onder de 4 euro.
en anders:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:07 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Ah, kan ook wel idd. Straks eens even kijken
:/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
en anders:
http://www.blokker.nl/web(...)&s2m_exaffid=1532470
beetje research levert aardig wat results..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |