SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 27-02-2014 16:51:01 ]Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
had Jeff die niet gemaakt?quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wanneer wordt die OP nou eens aangepast? Niemand die dat kan?
Ik niet in ieder geval
wat is er mis met de op dan??quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik niet in ieder geval
zwarte diepe gat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
ja klopt.. als k nu lang last houd ga k naar die sportfysio terug.. wil niet dat ik terugval in t zwarte diepe gat..
I dunnoquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had Jeff die niet gemaakt?
Een aantal woonplaatsen kloppen al ruim driekwart jaar niet meer. Sommige mensen kunnen er uit en anderen kunnen er weer bij in.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat is er mis met de op dan??
reden waardoor ik ben gaan hardlopen... ik kom uit een diep gat van onzekerheid overgewicht had geen vertrouwen in anderen en ga zo maar door..quote:
owzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
reden waardoor ik ben gaan hardlopen... ik kom uit een diep gat van onzekerheid overgewicht had geen vertrouwen in anderen en ga zo maar door..
owww zo denk al ziet er leuk uitquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een aantal woonplaatsen kloppen al ruim driekwart jaar niet meer. Sommige mensen kunnen er uit en anderen kunnen er weer bij in.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
owzo.
ja, nee dat moet je niet doen. altijd blijven lachen
Eigenlijk nooit. Spring er vrijwel altijd meteen uit. Gisteravond 3000% gegeven in de 'wei' en na thuiskomst twee wijntjes gedronken die er best in hakten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je dat normaal niet?
ik wel altijd. vriendin kan dat niet altijd waarderen
Ik wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik niet in ieder geval
Ik woon inmiddels weer in Enschede. Justin woont in Borne. David woont (geloof ik) in Nijmegen nu (J..?). En volgens mij kunnen er ook een aantal uit? Samzz, Sjoemie, Under_Score, GimmeGore, Panzerknacker, Haakon? Correct me if I'm wrong. En als ze dat willen kunnen de nieuwe, zoals Nikkie, erbij inquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Maak jij even een overzichtje van de wijzigingen?
Ik heb trouwens Jeff ooit het bronbestand + lettertype gemaild.
oeiii fijn he opstaan met brakke hersens..quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Spring er vrijwel altijd meteen uit. Gisteravond 3000% gegeven in de 'wei' en na thuiskomst twee wijntjes gedronken die er best in hakten.Brakheid galore hier.
[..]
Ik wel.![]()
t mag maar hoeft niet perse.. ben nog best nieuw en wil niet dat er onenigheid over ontstaat ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels weer in Enschede. Justin woont in Borne. David woont (geloof ik) in Nijmegen nu (J..?). En volgens mij kunnen er ook een aantal uit? Samzz, Sjoemie, Under_Score, GimmeGore? Correct me if I'm wrong. En als ze dat willen kunnen de nieuwe, zoals Nikkie, erbij in
hoiiquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:30 schreef Lonaa het volgende:
Hallo
Wat fijn dat het hier weer een beetje loopt.
ojee goed of slecht ??quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoi!
Ik checkte je fobo, je hebt een bekend gezicht.
Ik heb je wel eens gezien in andere topics, ik kom uit Enschede, maar je hoofd komt me bekend voor. Misschien uitgaansleven in Enschede?quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ojee goed of slecht ??kom je bij nijverdal uit de buurt of ken je me van andere topics??
kom weinig in enschede... meer in hengelooooquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens gezien in andere topics, ik kom uit Enschede, maar je hoofd komt me bekend voor. Misschien uitgaansleven in Enschede?
Dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kom weinig in enschede... meer in hengelooooenschede kwam ik soms voor bolke maar verder neej niet echt..
goedzoquote:
ah, gaat lekker dusquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Spring er vrijwel altijd meteen uit. Gisteravond 3000% gegeven in de 'wei' en na thuiskomst twee wijntjes gedronken die er best in hakten.Brakheid galore hier.
[..]
Ik wel.![]()
fixed, sjoemie is hier af en toe wel aanwezigquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels weer in Enschede. Justin woont in Borne. David woont (geloof ik) in Nijmegen nu (J..?). En volgens mij kunnen er ook een aantal uit? Samzz, Sjoemie, Under_Score, GimmeGore, Panzerknacker, Haakon? Correct me if I'm wrong. En als ze dat willen kunnen de nieuwe, zoals Nikkie, erbij in
jow, klopt dat wat Nath zegt? Nijmegen?quote:
joah, kan bestquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
t mag maar hoeft niet perse.. ben nog best nieuw en wil niet dat er onenigheid over ontstaat ofzo
op 1 januari in Nijverdal. .quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, kan best
we zijn hier niet zo moeilijk.
wanneer kunnen we jouw verjaardag vieren, en waar moeten we dan zijn?
donders, wat een dag om jarig te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Heel soms... in een x-rated torrent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nijmegen? Daar ga ik studeren waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jow, klopt dat wat Nath zegt? Nijmegen?
Arnhem?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nijmegen? Daar ga ik studeren waarschijnlijk
Edit: ik woon er vlakbij, niet in Nijmegen
wil je die inactieve lui er nog uithalen of laten staan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
...voor die dikke blauwe.
Gewoon d'r uutquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wil je die inactieve lui er nog uithalen of laten staan?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders, wat een dag om jarig te zijn
ik zat het al staan in je profiel, maar dat geloofde ik niet
en op het kadootje moet 'nikkie' komen te staan?het is echt zo haha.. officieel heet ik Nicole.. maar aangezien bijna iedereen me nikkie noemt stel k me nu vaak ook voor als nikkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life goes on.. be proud of yourself!
Nicole dusquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
het is echt zo haha.. officieel heet ik Nicole.. maar aangezien bijna iedereen me nikkie noemt stel k me nu vaak ook voor als nikkie
Geloof me, er was twijfel...quote:
He'k toch doan mien jung. Haakonne was hier 4 topics geleden nog zag ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wil je die inactieve lui er nog uithalen of laten staan?
under_score ook?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geloof me, er was twijfel...
[..]
He'k toch doan mien jung. Haakonne was hier 4 topics geleden nog zag ik.
kijk. das mooiquote:
jup straks naar de kinderboerderij heenquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk. das mooi
ben je nu aan 't werk?
kalfjes voeren?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jup straks naar de kinderboerderij heen
De ex-hond van mijn vriendin heet Nikkie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
het is echt zo haha.. officieel heet ik Nicole.. maar aangezien bijna iedereen me nikkie noemt stel k me nu vaak ook voor als nikkie
De patriarch en geestelijk vader van dit topic zou een eervolle vermelding moeten krijgen ipv deze twijfel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geloof me, er was twijfel...
Als ze je weer vrijlaten bedoel jequote:Op donderdag 27 februari 2014 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dikke blauwe zit nu in het Roessingh, ik pas de OP vanmiddag wel aan
vergelijk je me met een hond??quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
De ex-hond van mijn vriendin heet Nikkie.
Honden zijn vaak heel lief en luisteren goed mits ze goed zijn afgericht. Hetzelfde geldt voor vrouwenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vergelijk je me met een hond??niet aardig..
aai over de bol?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vergelijk je me met een hond??niet aardig..
Baron bedoel je?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
De patriarch en geestelijk vader van dit topic zou een eervolle vermelding moeten krijgen ipv deze twijfel.
Anyway. Morgenavond?
3 topics geleden nog.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mdrop is hier toch ook al tijden niet meer geweest?
Nou, steek die maar in je zak Norich.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Honden zijn vaak heel lief en luisteren goed mits ze goed zijn afgericht. Hetzelfde geldt voor vrouwen
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Honden zijn vaak heel lief en luisteren goed mits ze goed zijn afgericht. Hetzelfde geldt voor vrouwen
Sowieso handig om ze aan de ketting te hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:52 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik had mijn vriendin dus toch mee moeten nemen naar puppycursus
We zijn hier heel vriendelijk hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]zo jagen jullie de vrouw dus weg hier.. ik snap t..
swaffelen dan?quote:
Heb je daar niet dan? De mijne komt niet uit de keuken hoor..quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sowieso handig om ze aan de ketting te hebben
Ik denk het niet maar ik weet het niet. Koffie/Cola. Ik neem wel een drankje met.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Morgenavond is goed. Komt de wederhelft ook? Wat kan ik te drinken halen?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar ik weet het niet. Koffie/Cola. Ik neem wel een drankje met.
Dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Dikke uitsmijter, jonguh!
[ afbeelding ]
Hoi Basquote:
Wel goed hoor en met jou?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Zekers wel.Hoe is het met Hen dan? Heb je inmiddels al een vriendje?
Ze doet niet aan anale sex, dan valt ze afquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wanneer play je haar nu eens goed, Baron? Ik zie alleen woorden en geen daden!
Vanmorgen een beetje slapjes door de combo te fanatiek sporten + ouderdom, maar na een stevige lunch zonet gaat het weer de goede kant op.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:50 schreef norich het volgende:
[..]
Hoi Bas
[..]
Wel goed hoor en met jou?
En nope, niet aan de man.
Ben je daar zeker van?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ze doet niet aan anale sex, dan valt ze af
Heb je dat in de praktijk ondervonden? En dan nog, wat boeit het? Anale seks is sowieso overrated, is mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat ze niet aan anale sex doet?
Ja daar ben ik zeker van
Zij en ik passen niet bij elkaar, meer is er toch niet nodigquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je dat in de praktijk ondervonden? En dan nog, wat boeit het? Anale seks is sowieso overrated, is mijn bescheiden mening.
done, ik heb alleen geen twitter.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat vindt de rest van de lezers van anale seks? Hashtag het naar #TukkersOpFok. Hartstikke leuk!
Dat klopt. Ik was slechts in de veronderstelling dat anale seks voor jou een pré is binnen een relatie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zij en ik passen niet bij elkaar, meer is er toch niet nodig
Moet je doen, da's hartstikke leuk!quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
done, ik heb alleen geen twitter.
Het zou een bonus zijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik was slechts in de veronderstelling dat anale seks voor jou een pré is binnen een relatie.
Mooi laten lullen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat vind jij er nu van dat Tukkert ziet dat er wat tussen ons moet ontstaan?
neuh, op FOK! kan ik ook m'n ei kwijtquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Moet je doen, da's hartstikke leuk!
BAM, in your facequote:
Goed antwoord.quote:
Daarom wil Justin altijd in de kont geneukt worden, dan valt hij af... De vetklepquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ze doet niet aan anale sex, dan valt ze af
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daarom wil Justin altijd in de kont geneukt worden, dan valt hij af... De vetklep
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daarom wil Justin altijd in de kont geneukt worden, dan valt hij af... De vetklep
Nee, dan krijg ik juist nog meer binnen, snap dat dan!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Dikke uitsmijter, jonguh!
[ afbeelding ]
eiwitten zijn goed voor jequote:Op donderdag 27 februari 2014 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik juist nog meer binnen, snap dat dan!
PS: OP is geüpdatertedetdinges
Ooooh dan mag je D in de bips pakken, die kan t hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik juist nog meer binnen, snap dat dan!
PS: OP is geüpdatertedetdinges
bah anaal vind ik ook maar niks..quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ooooh dan mag je D in de bips pakken, die kan t hebben.
knuffelen dan?quote:
Creatief.quote:
quote:
vast wel. knuffelen is toch (nog) geen swaffelen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maarre vind je meisje dat wel goed dan ?
nee... maar meeste dames vinden t niet tof als hun meneer met een ander staat te knuffelen.. maar mij hoor je niet klagen hoor ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vast wel. knuffelen is toch (nog) geen swaffelen?
het zijn 3 letters verschil.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vast wel. knuffelen is toch (nog) geen swaffelen?
ah, een TTT waard jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
het zijn 3 letters verschil.
Zie trouwens nu de TTT pas.
mij hoor je ook weinig klagen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee... maar meeste dames vinden t niet tof als hun meneer met een ander staat te knuffelen.. maar mij hoor je niet klagen hoor ikvan knuffelen!
zijn toch 3 hele letters. ...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
het zijn 3 letters verschil.
Zie trouwens nu de TTT pas.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mij hoor je ook weinig klagen.
ligt er aan hoeveel je er mee looptquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
zeg dagloper.... hoe lang duurt t voor je nieuwe schoenen hebt ingelopen???
uhh nou heb er 1x mee gelopen maar wil ne btje voorbereiden op hoe lang ik stramme benen heb met lopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ligt er aan hoeveel je er mee loopt
hmm ok... heb t btw over mn hardloopschoenen.. vergeten te vermelden... ( nikkie actie )quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef CrashO het volgende:
En week of 2 voordat ze echt knap zijn ingelopen naar mijn ervaring. (bij een uur per dag). 1x een volledige dag (veel) lopen zou ik iig niet doen met nieuwe schoenen.(en het telt alleen als je ook loopt, niet gewoon zit met schoenen aan
)
quote:
Ehhh ik heb zelf eigenlijk nooit last.. Heb nu 3 paar. Wel wordt aangeraden dat je minstens de afstand van een evenement hebt gelopen voordat je dat evenement ook op die schoenen loopt. Maar evenementen doe je niet toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
zeg dagloper.... hoe lang duurt t voor je nieuwe schoenen hebt ingelopen???
weinig al staat de marikenloop op de planning...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ehhh ik heb zelf eigenlijk nooit last.. Heb nu 3 paar. Wel wordt aangeraden dat je minstens de afstand van een evenement hebt gelopen voordat je dat evenement ook op die schoenen loopt. Maar evenementen doe je niet toch?
hoiiiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen Jeff, Nikkie en de rest
Goedemorgen schoonheidquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen Jeff, Nikkie en de rest
* Daywalk3r Eye of the Tiger neuriet..quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
* Daywalk3r Eye of the Tiger neuriet..
Alleen de smaak, niet de effecten? Waardeloosquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Gisteren e-liquid met cannabissmaak gekocht in Enschede.Best wel een realistische smaak.
Lijkt me niet zo heel fijn om met effecten op het werk te zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen de smaak, niet de effecten? Waardeloos
Ja, oke. Maar wil je perse tijdens werktijd wel de smaak dan? Lijkt me echt stomquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo heel fijn om met effecten op het werk te zitten.Dat doen we buiten werktijd.
Training center Twente.quote:
gaafquote:
Voor de gein gekocht. Zag het smaakje toevallig liggen en het was me de 5 euro wel waard. Heb twee van die e-cigs bij me waarvan ik er één voor pretsmaakjes gebruik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar wil je perse tijdens werktijd wel de smaak dan? Lijkt me echt stom
Ahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor de gein gekocht. Zag het smaakje toevallig liggen en het was me de 5 euro wel waard. Heb twee van die e-cigs bij me waarvan ik er één voor pretsmaakjes gebruik.
Net als alcoholvrij bier drinken...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen de smaak, niet de effecten? Waardeloos
Ja, preciesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Net als alcoholvrij bier drinken...
Ik kreeg net door dat mijn moeder kookt. Dus ik eet thuis.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu je het toch over poep hebt. Eet je gewoon thuis, of moet ome Tuk wat voor je bereiden?
Sterkte.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kreeg net door dat mijn moeder kookt.
STERF!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij mag niet komen.. jij zet lelijke muziek op
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Geloof mij, het kon nog véééééél erger.
Daar heb ik ook nog een maandje of 7 gewoondquote:
En nu weer blij dat je weg bent daar?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een maandje of 7 gewoond
Centraal.. Lijkt me relaxter dan Utrecht qua sfeer/mensen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:10 schreef Kreator het volgende:
Amersfoort. Ik zou er nog niet dood geovnden willen worden.
Waarom dat?
Was een tijdelijke woonoplossing voor m'n werk, zat daar bij een hospita en een student (Pornojos, voor de kenners)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En nu weer blij dat je weg bent daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"Ziekte" zegt hij danis obesitas nu al echt geaccepteerd als ziekte?
KusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is altijd mwa, he
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Mehhhquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kusje
Het is altijd mwa, he
Metallica boeit me niet zoveel, maar Maiden wil ik wel weer eens zien jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehhh
Je moet toch echt een keer beter gaan worden als we nog een keer samen naar Maiden/Metallica willen
Tis echt zo'n 'ik woon hier met een gezinnetje maar ik werk in de grote stad' stad. Vind ik dan. Maar het is beter dan Utrecht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Centraal.. Lijkt me relaxter dan Utrecht qua sfeer/mensen.
Dat soort dingen.
Oké, done.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MUZ / Welk live-album is beter? even stemmen, D, en kick het topic met een opmerking
Ok gr kusje pood van hont Henkquote:
nietusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij mag niet komen.. jij zet lelijke muziek op
Pornojosquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was een tijdelijke woonoplossing voor m'n werk, zat daar bij een hospita en een student (Pornojos, voor de kenners)Daarna heb ik nog een jaar op mezelf gewoond in Spakenburg, tot ik door ziekte niet meer kon werken en niet meer echt voor mezelf kon zorgen.
zondag Needequote:
Feuerengel is een goede coverband hoor.. Ben ik al meerdere keren geweestquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb ook gestemd. gr gr
simpele poll trouwens.
vanavond naar feuerengel. (ja ja coverband blabla, heb x toffe show gezien dus wil keer volledig zien)
morgen partyraiser en the sickest squad. Dus vanavond de ene teringherrie, en morgen het andere
Ja een x in Raalte gezien in de zeikregen, lekkerwarm bij t vuur.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Feuerengel is een goede coverband hoor.. Ben ik al meerdere keren geweest
ik toen het nog podium hardenberg wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja een x in Raalte gezien in de zeikregen, lekkerwarm bij t vuur.
zaterdag niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
weekend
[..]
Pornojos
[..]
zondag Neede![]()
(en maandag vrij)
en in dat kader; "Kijk me aan als ik je volspuit!"
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgenavond hardstyle-feestje in Amsterdam
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ben 365 een clown, en voor zuipen heb ik geen excuses nodig.
[ afbeelding ]
was fucking vet!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik toen het nog podium hardenberg was
quote:
Amersfoort is fijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Centraal.. Lijkt me relaxter dan Utrecht qua sfeer/mensen.
Dat soort dingen.
Iemand moet t doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
moet werken... gister al 11 uur gemaakt dus gaat weer lekker. .
Tettendag?quote:
ken ik niet...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
elke dag is toch tettendag?
maar ik doelde op Tijdmachine-dag
Tijdmachine is een hardstyle-feestje waar ik al weken/maanden naar uitkijk en de dag is nu eindelijk daarquote:
hmm hou niet van hardcore... tetten daarentegenwel...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Tijdmachine is een hardstyle-feestje waar ik al weken/maanden naar uitkijk en de dag is nu eindelijk daar![]()
en tettendag is elke dag, omdat de meeste mannen er gek op zijn
En hoe zijn jouw tetten?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm hou niet van hardcore... tetten daarentegenwel...
ik dus ookquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm hou niet van hardcore... tetten daarentegenwel...
Ach, hardstyle, techno... gewoon stuiteren op een pilletje jatog.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dus ook
en hardstyle is GEEN hardcore![]()
Maar wel allebei rukquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dus ook
en hardstyle is GEEN hardcore![]()
nope, enige drug waar ik aan doe is alcoholquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, hardstyle, techno... gewoon stuiteren op een pilletje jatog.
Hoplaquote:
Een tijdmachine kan ik wel gebruiken. Ik wil zo snel mogelijk glasvezel geactiveerd hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
te laat, heb al gezegd dat T voor Tijdmachine staat
heb hier al 2,5 jaar interwebz via glasvezelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een tijdmachine kan ik wel gebruiken. Ik wil zo snel mogelijk glasvezel geactiveerd hebben![]()
Vandaag het pakket binnengekregen
Dat had hier 20 jaar eerder gemogenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb hier al 2,5 jaar interwebz via glasvezel
Coolquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
elke dag is toch tettendag?
maar ik doelde op Tijdmachine-dag
sterkte!!quote:
yup, de gouden jaren 2005-2010quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
CoolOldschool shit. Dat was tenminste nog hardstyle!
Ik ga naar Zak. Partyraiser en sickest squad.
Ja jij ookquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sterkte!!
[..]
yup, de gouden jaren 2005-2010![]()
alvast veel plezier @ Zak
kijk, jij snapt hetquote:
De mooiste tijd van hardstyle. Tegenwoordig niks meer aan.quote:
Oja 2005/2010.. Nee dat is mijn tijd ook niet.. Ik heb 't liever nog wat ouderquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk, jij snapt het
ook al is die uit 2003
Feestrijzerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
CoolOldschool shit. Dat was tenminste nog hardstyle!
Ik ga naar Zak. Partyraiser en sickest squad.
quote:Op zondag 2 maart 2014 03:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderste is voor herhaling vatbaar, maar dan naakt, uiteraard
True, true...quote:Op zondag 2 maart 2014 03:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Overigens ligt dat niet aan mij, meneer
picsquote:
quote:
Goeie schoenen /fysio.. Ik blijf er op hameren maar je hebt maar 1 paar benen, daar moet je zuinig op zijn. En zonder blessures loopt het allemaal fijner natuurlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]![]()
![]()
was er op tijd uit om hard te lopen.. maar wederom bagger door mn knie.. dus voor niks vroeg uit bed.
voelen?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]![]()
![]()
was er op tijd uit om hard te lopen.. maar wederom bagger door mn knie.. dus voor niks vroeg uit bed.
geen ideequote:Op zondag 2 maart 2014 11:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
welke vent niet... behalve homo's...
absoluut.. maar weet nu gewoon niet of t komt doordat ik te lang met mn oude schoenen heb doorgelopen.. of dat deze toch niet goed voor me zijn..quote:Op zondag 2 maart 2014 11:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Goeie schoenen /fysio.. Ik blijf er op hameren maar je hebt maar 1 paar benen, daar moet je zuinig op zijn. En zonder blessures loopt het allemaal fijner natuurlijk.
neuh,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh,lol..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
Of een combinatie van beide. Waar heb je je huidige schoenen gekocht?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
absoluut.. maar weet nu gewoon niet of t komt doordat ik te lang met mn oude schoenen heb doorgelopen.. of dat deze toch niet goed voor me zijn..
ga je vandaag nog gek doen?quote:
Neejoh. Voor een avondje vind ik carnaval leuk, maar ik heb verder echt helemaal niks met carnavalquote:
oke, dus je gaat morgen niet mee naar duitsland?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neejoh. Voor een avondje vind ik carnaval leuk, maar ik heb verder echt helemaal niks met carnaval
Wat is er in duitsland?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, dus je gaat morgen niet mee naar duitsland?
in duitsland doen ze ook aan carnavalquote:Op zondag 2 maart 2014 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is er in duitsland?
Maar nee, ik mag gewoon weer naar school en werken
Ohnohquote:Op zondag 2 maart 2014 13:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in duitsland doen ze ook aan carnaval
ik heb maandag en dinsdag vrij
ohyeahquote:
hoezo? bier bestel je daar ook als bierquote:Op zondag 2 maart 2014 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Duitse carnaval lijkt me al helemaal verschrikkelijk
De muziek, Wouter, de muziekquote:Op zondag 2 maart 2014 13:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo? bier bestel je daar ook als bier
maar ik ga ook niet voor de muziekquote:
Of je er nou wel of niet voor gaat, die wordt wel je oren in gestampt.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik ga ook niet voor de muziek
dat klopt, maar ik vind het over het algemeen nog wel meevallen.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of je er nou wel of niet voor gaat, die wordt wel je oren in gestampt.
Ok.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik vind het over het algemeen nog wel meevallen.
haha scapino... wel echte asics dus geen goedkoop iets... maar goed zijn t zelfde als mn oude... zou t goed moeten zijn toch??quote:Op zondag 2 maart 2014 12:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Of een combinatie van beide. Waar heb je je huidige schoenen gekocht?
Als je op de oude gaan last had, en je hebt dezelfde dan niet lijkt me. Of ze zijn dus nooit echt goed geweest en de klachten zijn erin geslopen. Maar iemand in het hardlooptopic had ook eens goedkope asiscs maar die waren in on-time versleten. Weet dus niet hoe dat qua kwaliteit/prijs zit.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha scapino... wel echte asics dus geen goedkoop iets... maar goed zijn t zelfde als mn oude... zou t goed moeten zijn toch??
geen idee morgen ff sport fysio ff bellen..quote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je op de oude gaan last had, en je hebt dezelfde dan niet lijkt me. Of ze zijn dus nooit echt goed geweest en de klachten zijn erin geslopen. Maar iemand in het hardlooptopic had ook eens goedkope asiscs maar die waren in on-time versleten. Weet dus niet hoe dat qua kwaliteit/prijs zit.
Aan de trekvogelweg. Liendert heet het volgens mij. Echt geweldig huisquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Amersfoort is fijnHeb er ook 3 jaar met heel veel plezier gewoond. Waar ga je wonen?
Hou je taai meid!quote:Op maandag 3 maart 2014 08:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen lieve Tukkertjes. Ben met bed en al onderweg naar radiologie. Longfoto's maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |