Ah, mijn felste tegenstanderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iron Maiden Rock in Rio. Geen twijfel over mogelijk.
AC/DC - Let there be rock/Live in Paris '79quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:33 schreef rulerofdeath het volgende:
om nou te zeggen dat je de concerten zo ontzettend kunt vergelijken, neuh.
S&M is met een klassieke noot er in. dat vind ik op zich wel tof.
En Iron maiden is toch een ander slag metal dan Iced earth.
Ik wou net zeggen, Rock in Rio is niet eens het beste live album van Maiden, laat staan in het algemeen.quote:
Ook een ontzettend fijne plaat jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, Rock in Rio is niet eens het beste live album van Maiden, laat staan in het algemeen.
Persoonlijk zou ik gaan voor mede omdat Live and Dangerous van Thin Lizzy zoveel in de studio opgepoetst schijnt te zijn.
Ok sorry man \m/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook een ontzettend fijne plaat ja
Heel mooi dat iedereen met een andere favoriet aan komt zetten, maar het was toch echt Iron Maiden vs Iced Earth vs Metallica
Driewerf eenschquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:33 schreef cafca het volgende:
Irish Tour '74 van Rory Gallagher vind ik persoonlijk toch ook wel een heel sterk live album
Of Hungarian Rhapsody - Queen Live in Budapest '86. Zelfde tour, maar wat mij betreft superieur aan Wembley.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Laten we (ok iets rustiger) Queen live at Wembley niet vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |