ik moest denken aan die volley van zidane in de cl finalequote:Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch kut dat je zo'n goal maakt bij 6-0 achterstand.
Die heel zacht uitgesproken koekoekquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
gaat zelfs los bij de samenvatting
http://video.sport1.nl/main/clips/36998/schalke-04-real-madrid
Vanavond is hij waarschijnlijk bij AZ, alhoewel ik niet nog niet weet of ik ga kijken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die heel zacht uitgesproken koekoek![]()
Sowieso Ajax kijken, ik verwacht een 4-0quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond is hij waarschijnlijk bij AZ, alhoewel ik niet nog niet weet of ik ga kijken.
Ondanks Sierd , sla ik de wedstrijd denk ik overquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond is hij waarschijnlijk bij AZ, alhoewel ik niet nog niet weet of ik ga kijken.
Conservatieve voorspelling hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sowieso Ajax kijken, ik verwacht een 4-0
NAC aan de Beatrixstraat zei hij.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes, heeft Sierd ook een favoriet Nederlands team?
Dat had ik nooit achter hem gezocht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NAC aan de Beatrixstraat zei hij.
Ik geloof niet dat hij een favoriete club heeft, maar hij zei het sfeertje daar het meest kon waarderen ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat had ik nooit achter hem gezocht.
Het doet me niet echt aan Atletic denken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij een favoriete club heeft, maar hij zei het sfeertje daar het meest kon waarderen ofzo.
Ajax man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij een favoriete club heeft, maar hij zei het sfeertje daar het meest kon waarderen ofzo.
Hij zei ditquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het doet me niet echt aan Atletic denken.
Lijkt me niet, dan hebben ze weinig geleerd bij Ajax al lijkt winnen daar me ook bijna onmogelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sowieso Ajax kijken, ik verwacht een 4-0
Met een goede dag wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan hebben ze weinig geleerd bij Ajax al lijkt winnen daar me ook bijna onmogelijk
Denk dat Redbull snel op 2-0 komt, en dan is het afgelopen ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan hebben ze weinig geleerd bij Ajax al lijkt winnen daar me ook bijna onmogelijk
Wat een schitterende foto zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zei dit
[ afbeelding ]
Jammer dat die camera deze keer geen trui heeft vastgelegd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een schitterende foto zeg.
Het is niet altijd feest en aangezien de artistieke kunstenaar in kwestie zelden een trui draagt meestal niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat die camera deze keer geen trui heeft vastgelegd.
Zou hij vaker moeten doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet altijd feest en aangezien de artistieke kunstenaar in kwestie zelden een trui draagt meestal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |