Buma tegen Samsom, u weet toch hoe veel mensen hierdoor werkloos worden. Hij weet het zelf niet eens.quote:
Echt absurd vind ik datquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die komt nooit bij de VARA.
Hij vindt de VARA te partijdig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik kan nog altijd geen andere reden daarvoor bedenken dan dat hij bang is
Inderdaad, en de tankstations echt dichtbij de grens zullen waarschijnlijk snel sluiten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bekend fenomeen. De negatieve uitwerking is eerst hefti en stabiliseert dan minder slecht dan men nu denkt.
Ben even de naam kwijt, maar je zag het bij de bezuinigingen op de kunst soortgelijk iets. Eerst een terugval in bezoekersaantallen en dat herstelt zich later weer redelijk. Mensen blijven ook niet de grens over gaan om te tanken.
Ik ook niet, dus hij hoort er gewoon te staan, in plaats van goedkope oneliners op Twitter te gooien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik kan nog altijd geen andere reden daarvoor bedenken dan dat hij bang is
Mijn stem gaat naar marianne.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:26 schreef Sound.Cloud het volgende:
Geen idee op wie te stemmen. Nog een half uur
Daar hebben ze nog kerstacties voor hongerige zielige Polen met aids.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef tralalala het volgende:
Ik ben blij dat ik dicht bij de grens woon.
na een half uurquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef luxerobots het volgende:
De gemeente, dat woord kan ik nu ook afstrepen op m'n bingo.
Wie?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Pauw Witteman staat op een kistje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |