SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we niet je manly tears vergeten!quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Arcadia het volgende:
Liefde van man gaat door de maag, kijk, komt een waterval van emotie uit mijn mond
One piece werd na 264 saaiquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
Dat was ep 377. Jij bent echt gaar dat je maar tot 300 hebt gekeken de meest awesome dingen kwamen daarna.
Please, dan heb je nooit de break meegemaakt en veel dingen daarvoor ook niet. En freaking alles wat epic is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
One piece werd na 264 saai
Wie zegt dat ik het niet meer volg ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Please, dan heb je nooit de break meegemaakt en veel dingen daarvoor ook niet. En freaking alles wat epic is.
Hoe kun je het dan saai noemen...............................................................................................................................................................................quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet meer volg ?
Besef je hoe gek dat klinkt? Ja laat ik even 377x20minuten kijken om DAN pas bij de goeie stukken te komen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
Dat was ep 377. Jij bent echt gaar dat je maar tot 300 hebt gekeken de meest awesome dingen kwamen daarna.
Iets met echi.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:58 schreef zarGon het volgende:
Jullie Golden Boy al gezien?
Kort, maar briljant.
Even een foto van mijn muur:quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Please, dan heb je nooit de break meegemaakt en veel dingen daarvoor ook niet. En freaking alles wat epic is.
Eh nee? Ik vond alle stukken geweldig sinds ep 1. Alleen je hebt bepaalde highlights die je bijblijven. Ik heb echt geen concentratie dus ik zou nooit kunnen kijken als ik niet entertained zou zijn hhhquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Besef je hoe gek dat klinkt? Ja laat ik even 377x20minuten kijken om DAN pas bij de goeie stukken te komen.
Valt onder Ecchi, maar is awesome!quote:
Ippo zijn olifantquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef Arcadia het volgende:
Hajime no Ippo blijft geweldig.
Alhoewel de manga beter is
Die poster in zwartwit is awesome. Waarvan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Even een foto van mijn muur:
[ afbeelding ]
Fappak en glijmiddel strategisch geplaatst mhmm.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Even een foto van mijn muur:
[ afbeelding ]
Sshhhhquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fappak en glijmiddel strategisch geplaatst mhmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |