Vandaag ging ik daarom maar een stukje fietsen. Ik kwam voorbij een bord "Doodlopend". De weg werd steeds smaller, maar ik liet me niet afschrikken. Toen de weg al lang een zandpad was en door half bos, half beemd voerde, kwam ik bij een Geheime Tuin. Door een bord werd ik uitgenodigd om er een kijkje te nemen. Er was lucht, aarde en water. Er lagen kristallen en geheimzinnige stenen. Ook waren er hegjes in allerlei patronen, waarvan de betekenis me ontging. De toegang was vrij, zoals al gezegd, maar het was wel ten strengste verboden te spreken. Dat heb ik dan ook niet gedaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:03 schreef Franny_G het volgende:
En wat een fantastisch weer is het vandaag.
Wij hebben hier op fietsafstand een Indianendorp (loopafstand), een verlaten Vikingnederzetting, het Huisje van de Heks (vlak aan het verzonken Kasteel), het huisje van Hans en Grietje, een pontje waar je handmatig moet overvaren, een Duiventoren waar een maagd is opgesloten en een kabouterbos. Genoeg te doen dus!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:28 schreef Franny_G het volgende:
Als dat de fantasie van je dochter niet prikkelt..
Ik was vandaag op het strand bij IJmuiden. Op dit soort dagen is het strand op z'n mooist. In de zomer mijd ik het liever bij mooi weer. Het was de eerste keer voor I. op het strand..
Dat kan ik ook waarderen. In mei ga ik naar Moldavië en hoop dan ook even te kunnen gaan kijken bij het circusgebouw in Chisinau.quote:
Circus Elleboogquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat kan ik ook waarderen. In mei ga ik naar Moldavië en hoop dan ook even te kunnen gaan kijken bij het circusgebouw in Chisinau.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 04:36 schreef JAM het volgende:
Ach, kanker nu toch eens een end op met die rotzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |