En het liefst met een kegel van hier tot de wachtkamer...quote:Op zondag 2 maart 2014 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maandagochtend is altijd leuk. Lig je daar heb je half verdoofde smoel, allemaal tools in je bakkes. Hebben de dok en assistente allemaal grote verhalen hoe leuk het feestje gisteren wel niet was
Ik heb geen bloemetjespak aan hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dan kan je beter gaan zwemmen met je gebroken ribKoos streeploze burger in een bloemetjespak dat je der bent
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het liefst met een kegel van hier tot de wachtkamer...
Je loopt toch in zo'n KL woodland pakje?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb geen bloemetjespak aan hoor
Ik vind dat iedereen wel eens en keer een avondje mag feesten. Mevrouw is niet uitgenodigd bij de VN veiligheidsraad, er is geen vergadering van Europese ministers van Defensie en ik denk niet dat de MIVD/AIVD het waarderen als ze 24/7 op hun vingers zit te kijken. En wat zou haar beletten om eind van de avond in Brussel, Oekraïne of de volgende dag in New York te zijn?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mag er toch vanuit gaan dat jij ook wel begrijpt dat een ongecultiveerd hossende mindef niet overkomt als de Europese oostgrens in brand staat.
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen wel eens eneen keer een avondje mag feesten. Mevrouw is niet uitgenodigd bij de VN veiligheidsraad, er is geen vergadering van Europese ministers van Defensie en ik denk niet dat de MIVD/AIVD het waarderen als ze 24/7 op hun vingers zit te kijken. En wat zou haar beletten om eind van de avond in Brussel, Oekraïne of de volgende dag in New York te zijn?
Bovendien heeft ze als minister/bekend lid van een politieke partij ook de taak om "onder de mensen" te komen, mede ivm de gemeentelijke verkiezingen. Vandaar ook de foto met Prins Carnaval. Indien ze "off-duty" was, had ze waarschijnlijk nooit sjiek op een foto gestaan met Prins Carnaval, maar had ze ergens ladderzat onherkenbaar in een koeienpak in een bruin café iemand met een bananenpak af lopen lebberen.
Bovenstaande tekst heeft trouwens niets te maken met het wel of niet functioneren van haar in functie, het gaat mij erom dat men meteen met een vingertje loopt te wijzen zonder even iets verder na te denken.
Je zou als politicus/hooggeplaatst iemand toch maar 1x per jaar lol hebben tussen de 60- à 80-urige werkweken door
Nee, om misdraging in Krim topic.quote:
Dank. Al verder gekomen dan de tweede zin? Snap je ook de woorden die meer dan 3 lettergrepen hebben? Heb ik de zinnen niet te lang gemaakt voor je?quote:
Vanwaar al die vragen?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank. Al verder gekomen dan de tweede zin? Snap je ook de woorden die meer dan 3 lettergrepen hebben? Heb ik de zinnen niet te lang gemaakt voor je?
quote:
Ik zou eigenlijk wel verwachten dat jij je bericht eerst een paar honderd keer doorneemt voordat je hem plaatstquote:
Het heeft geen zak te maken of het nu wel of niet kan icm haar al dan niet aanwezige werkzaamheden. Het gaat om de beeldvorming. Als militair krijgen wij te pas en te onpas "24/7/365 voorbeeldfunctie" om de oren geslingerd.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen wel eens en keer een avondje mag feesten. Mevrouw is niet uitgenodigd bij de VN veiligheidsraad, er is geen vergadering van Europese ministers van Defensie en ik denk niet dat de MIVD/AIVD het waarderen als ze 24/7 op hun vingers zit te kijken. En wat zou haar beletten om eind van de avond in Brussel, Oekraïne of de volgende dag in New York te zijn?
Bovendien heeft ze als minister/bekend lid van een politieke partij ook de taak om "onder de mensen" te komen, mede ivm de gemeentelijke verkiezingen. Vandaar ook de foto met Prins Carnaval. Indien ze "off-duty" was, had ze waarschijnlijk nooit sjiek op een foto gestaan met Prins Carnaval, maar had ze ergens ladderzat onherkenbaar in een koeienpak in een bruin café iemand met een bananenpak af lopen lebberen.
Bovenstaande tekst heeft trouwens niets te maken met het wel of niet functioneren van haar in functie, het gaat mij erom dat men meteen met een vingertje loopt te wijzen zonder even iets verder na te denken.
Je zou als politicus/hooggeplaatst iemand toch maar 1x per jaar lol hebben tussen de 60- à 80-urige werkweken door
Ja want ze staat stomdronken in een veel te verhullend pakje op de foto. En natuurlijk ben jij ook nooit stomdronken en ben jij het grote voorbeeld.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het heeft geen zak te maken of het nu wel of niet kan icm haar al dan niet aanwezige werkzaamheden. Het gaat om de beeldvorming. Als militair krijgen wij te pas en te onpas "24/7/365 voorbeeldfunctie" om de oren geslingerd.
En zeker in dit geval geeft het geen pas om al feestend op de interwebz te verschijnen als baas van defensie. Dat het in de praktijk kan is verder niet van belang.
Dit dus, daarom zei ik al.. al sluit ze zichzelf drie dagen op op de wc. Als je maar niet in beeld komt met dit soort praktijken. Ik word als militair doodgegooid met de kreet: 'militair ben je 24/7' ...quote:Op zondag 2 maart 2014 12:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het heeft geen zak te maken of het nu wel of niet kan icm haar al dan niet aanwezige werkzaamheden. Het gaat om de beeldvorming.
Vraag ER anders ff naar de Dutchbat polonaise samen met WA...quote:Op zondag 2 maart 2014 12:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja want ze staat stomdronken in een veel te verhullend pakje op de foto. En natuurlijk ben jij ook nooit stomdronken en ben jij het grote voorbeeld.![]()
Altijd wat te zeiken.
Let's agree to differ want wat ik ook zeg en hoe ik zaken ook nuanceer, kankeren op iemand die hoger op de ladder staat blijft altijd de beste oplossing.
Wie zonder zonden is, werpe de eerste steen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dit dus, daarom zei ik al.. al sluit ze zichzelf drie dagen op op de wc. Als je maar niet in beeld komt met dit soort praktijken. Ik word als militair doodgegooid met de kreet: 'militair ben je 24/7' ...
En hoe zit dat dan met de Mindef? Die niet?
quote:
Lotuss, ze is de Minister van defensie. Een van de nadelen van zo'n post is dat je in tijden als deze je niet moet vertonen op feestjes.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wie zonder zonden is, werpe de eerste steen.
Zij is geen militair, zij is burger. En nogmaals: waar staat ze stomdronken in weinig verhullend pakje en met benen wijd op de foto?
Ze staat op een foto waarbij ze aanwezig is op een feest wat belangrijk onderdeel is van de cultuur van Zuid-Nederland, hoe bedenkelijk Carnaval voor mensen boven de rivieren moge zijn.
Als we jullie huidige gedachte doortrekken, dan is een foto van jou op een bruiloft van je oom, waar er een biertje voor je op tafel staat (ongeacht of die van jou was) ook niet gepast.
Als Limburg onder water staat en defensie is nog niet aan het zandzakken vullen is het niet slim om zo in de media te verschijnen. Hoe valide je redenen ook mogen zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:59 schreef Lotusss het volgende:
Als we jullie huidige gedachte doortrekken, dan is een foto van jou op een bruiloft van je oom, waar er een biertje voor je op tafel staat (ongeacht of die van jou was) ook niet gepast.
Ergo, als ergens op de wereld de pleuris uitbreekt waar wij als natie op Defensie gebied (nog) geen fluit mee te maken hebben, mag de MinDef nergens op een feestje verschijnen, ook niet als dat is in kader van haar functie als lid van haar politieke partij.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:07 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Lotuss, ze is de Minister van defensie. Een van de nadelen van zo'n post is dat je in tijden als deze je niet moet vertonen op feestjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |