Op coinmarket staan ze op 63quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh ik zie nu ook dat ze vanmiddag al tegen de 200 stonden
Nouja, ze zijn nu al 90 waard
Niet te-short traden vriend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Sell op 562, slechte keus achteraf
How's the weather in ireland?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
Niet te-short traden vriend.
Je hebt hetzelfde duveltje als ik achter je aan.
Relaaax
Na 5 minuten bleek het een goede keus, na 15 niet meerquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
Niet te-short traden vriend.
Je hebt hetzelfde duveltje als ik achter je aan.
Relaaax
En een week zonnig weer, al is het 10 graden trekken ze hier korte rokjes aanquote:
Ierenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:55 schreef edcetera het volgende:
[..]
En een week zonnig weer, al is het 10 graden trekken ze hier korte rokjes aan
Avondje kroegen met Ieren iddquote:
Welk werk doe jequote:Op donderdag 27 februari 2014 16:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Avondje kroegen met Ieren idd![]()
Ierland buiten Dublin+10
Ierse wijven
Ik heb ook nog geen geld gehad vam bitonic. Hier ook ING!quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Leafeon672 het volgende:
KutINGWacht al 3 dagen op mijn geld van bitonic
.
Gewoon "business representative" voor een internationaal bedrijf. Verantwoordelijk voor de sales in Nederland/Belgie (Nederlandse/talige markt)quote:
Staat ie wel in de blockch.... owacht, fiatquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:20 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen geld gehad vam bitonic. Hier ook ING!
Had ze al gemaild.
nicequote:Op donderdag 27 februari 2014 17:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
Gewoon "business representative" voor een internationaal bedrijf. Verantwoordelijk voor de sales in Nederland/Belgie (Nederlandse/talige markt)
Niks fascinerend, maar niemand kijkt op mijn vingers en ik ga voor mijn resultaten (en zelfs dat boeit ze niet, ik wel)
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat ie wel in de blockch.... owacht, fiat
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
Lololololquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je geen track & trace code gehad? Kan je zien hoe laat ze het geld bezorgen bij ING.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:20 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen geld gehad vam bitonic. Hier ook ING!
Had ze al gemaild.
Op donderdag 27 februari 2014 17:23 schreef Toto69 het volgende:
Dit is (met vlagen) een langzame slowchatquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Dode boel hier, zelfs een langzame slowchat had nog meer berichten het afgelopen uur
Tsja. Ik heb het nu druk met stage helaas.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Dode boel hier, zelfs een langzame slowchat had nog meer berichten het afgelopen uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |