Terwijl Anton toch echt heel duidelijk was.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Volledig uit z'n context gerukt, zegt ie ook nog.
Tuurlijk. Maar ik geloof niet dat iemand daar het artikel goed heeft gelezen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
Terwijl Anton toch echt heel duidelijk was.
verstond ik het toch goed... mieters wat gaaf!quote:
Ja, dat ik ooit Natasia zou gaan missen ..quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:04 schreef STAP01 het volgende:
Ik wil dat ze allemaal oprotten! Dan wil ik graag:
Natasia
Amanda
Huub
Brain
Jaap
en wat mij betreft zelfs Dennix erin! Alles beter dan dit stelletje gekken!
Het gesjoemel met de schilderijen, ik geloof nog steeds dat het bekende zijn van haar die schilderijen kopen van Andrea..Schikderij vewisseld ooooh ik maak wel een nieuwe. Is een goede klant van me jaja koekkoekquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef R0T29 het volgende:
• Beschuldiging van diefstal door Humana
• Een Elite stem
• De brief van Anton
Wanneer valt het kwartje....
En als Isa straks gelijk heeft zit Bil te janken en te zeggen dat ze ook alles geloofd wat mensen tegen haar zeggen. Net zoals bij de stemming op Emiel en later terug krabbelen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Billy sneert naar Isa dat ze het irritant vindt als mensen dingen zeggen die nergens op slaan...
Of Brain of die schreeuwende Amandaquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:06 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ja, dat ik ooit Natasia zou gaan missen ..![]()
Ik snap niet dat zij zo in die Andrea gelooft. Dat valt me zwaar tegen..quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:05 schreef Baconbus het volgende:
Aike praat alsof er iemand dood is gegaan.
Dit is echt voer voor psychologen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe kun je dit nu verkeerd interpreteren?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:06 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
"We moeten laten merken dat we er voor haar zijn", vindt Aike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |