SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Ik wilde een zeker plaatje van de persoon bij wie de verwarring optreedt posten, maar die staat niet meer op het webquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zijn voornaam zit volledig in haar voornaam verwerkt, dat schept natuurlijk verwarring
Tja zou het niet weten. Ik kijk ook niet zo vaak meer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef MMXMMX het volgende:
Probeer steets een vraag te stellen maar alle topics krijgen een slotje helaas dus dan maar hier
Hoe betaald Rikki de huur nu pappa geen inkomen meer heeft en Sjors en wiet weg zijn ?
Heeft ze een uitkering waar wij niks van mogen weten ?
Rikki helemaal alleen in zo een groot huis vond ik wel verrassend .quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
Goeie OP PeterKelder!![]()
Verder weer een saaie aflevering zeg.![]()
Bing, Aysen en Nuran wat een kinderachtig gedoe zeg. Nuran die bier gaat drinken, tijdens haar pauze tijd.![]()
En Rikki natuurlijk.
Rikki werkt volgens mij in de sapbar van Lorena's waar ze 20 euro per uur betaald krijgt. Dus die heeft met een dag of 3 werken de huur/hypotheeklasten al binnen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef MMXMMX het volgende:
Probeer steets een vraag te stellen maar alle topics krijgen een slotje helaas dus dan maar hier
Hoe betaald Rikki de huur nu pappa geen inkomen meer heeft en Sjors en wiet weg zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dank jequote:
Volgens mij is daar al niet meer werkzaam .quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rikki werkt volgens mij in de sapbar van Lorena's waar ze 20 euro per uur betaald krijgt. Dus die heeft met een dag of 3 werken de huur/hypotheeklasten al binnen.
Oh, dat zou zomaar kunnen, ik kijk al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Volgens mij is daar al niet meer werkzaam .
Kinderbijslag?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef MMXMMX het volgende:
Gelukkig heb ik 'm destijds opgeslagen:quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[ afbeelding ]
Alle Ridder Rohan plaatjes uit de oude topics zien er nu zo uit.
Geen idee hoe groot dat huis eigenlijk is?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:48 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Rikki helemaal alleen in zo een groot huis vond ik wel verrassend .
Ik hoop trouwens dat Lorena snel uit de schulden is en snel terug komt voor mij is zij een topper
Inderdaad vandaag nog nuran in de sap bar.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 'm destijds opgeslagen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:59 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"De GTST Quiz? Was dat niet met die draaiende stoelen? Of was het nou dat voetbalpraatprogramma. In ieder geval werd het gepresenteerd door Ferry Doedens."
Ik ben allang blij dat Ruud Feltkamp de sidekick van Carlo wordt bij de quiz en niet die Faily Doedelquote:In ieder geval werd het gepresenteerd door Ferry Doedens."
En tot nu toe zal Nural ook wel een beetje bijdragen, en Wiet en Sjors zullen wel huur moeten betalen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:02 schreef MMXMMX het volgende:
Ik weet het ze sit op school ze heeft natuurlijk studiefinanciering lol
Dan heeft Ruud ook eens wat te doen. Misschien kunnen Bartho en Jette hem helpen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik ben allang blij dat Ruud Feltkamp de sidekick van Carlo wordt bij de quiz en niet die Faily Doedel
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:59 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"De GTST Quiz? Was dat niet met die draaiende stoelen? Of was het nou dat voetbalpraatprogramma. In ieder geval werd het gepresenteerd door Ferry Doedens."
Dan was ik snel afgehaakt denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat Ruud Feltkamp de sidekick van Carlo wordt bij de quiz en niet die Faily Doedel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |