SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
(7 november 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-7-november-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart - EDMAN- - Nizno - Uccie
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Welnee, ik werd mijn eerste hunt hier al toegelaten, toen ik hier op het hele forum nog geen eens 1000 posts had.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef Uccie het volgende:
Ik moet nog een paar hunts, tot ik mag toetreden tot de OP
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef Uccie het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:07 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh god je bent toch niet wat aan het verkopen he
Och hemel, marktplaatstuig aan je deur.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
JawelGister geplaatst, ze zou ongeveer rond 8 uur komen
Ze kwam aardig normaal over..quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Och hemel, marktplaatstuig aan je deur.
Daarom verkoop ik alleen dingen met verzending, het mailcontact met die tokkies vind ik al te erg
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Och hemel, marktplaatstuig aan je deur.
Daarom verkoop ik alleen dingen met verzending, het mailcontact met die tokkies vind ik al te erg
Ja ergens in Delft is nu iemand vermoord oom agent. Succes enzulksquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
En jullie zijn nu ook op de hoogte. Dus als ik straks plots niet aanwezig ben tijdens de hunt kunnen jullie de autoriteiten inlichten
ik heb mezelf er de vorige keer bij gezetquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef Uccie het volgende:
ja politie, essnhills ergens uit Delft is vermist, ze kwam niet hunten.......quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
En jullie zijn nu ook op de hoogte. Dus als ik straks plots niet aanwezig ben tijdens de hunt kunnen jullie de autoriteiten inlichten
#YOLOquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mezelf er de vorige keer bij gezet
Boks ouwequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja politie, essnhills ergens uit Delft is vermist, ze kwam niet hunten.......
ik zou dat niet durvenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mezelf er de vorige keer bij gezet
Ucster is heul niet oudquote:
doe jij ook nog wel eens iets anders op fok dan hunten?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef Melleyn het volgende:
Let op, dit is de Ibood hunt SC, geen postopkrikreeks.
Ik moest weer een beetje grinniken.
Ouwer dan jijquote:
geen mens die dat ziet hoorquote:
Jawel, ik ben gewoon overal waar de fuif isquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe jij ook nog wel eens iets anders op fok dan hunten?
Je bent een borrelnootje?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jawel, ik ben gewoon overal waar de fuif is
Over 3u en 45 minquote:
Koop maar een Roomba, 2 vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
Ik moet morgen wel af en toe pauzeren met hunten, ik wil schoonmakenHoeft het vrijdag niet.
ee, daarmee kun je je bezoek niet versteld laten staanquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:17 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb een pincet nodig, maar die zullen ze vast niet hebben.
Ja die wil ik wel. Maar ik heb geen geld nuquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Koop maar een Roomba, 2 vliegen in 1 klap
Ach joh, da's maar bijzaak.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die wil ik wel. Maar ik heb geen geld nu
Gemiddeld dan hè?quote:
Ik ga ze tellenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik gok dat we deze vraag wederom minimaal 100 keer langs gaan zien komen.
Maar die moet dan uit de nieuwe hunt komen natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:23 schreef Melleyn het volgende:
Eigenlijk hebben we voor deze hunt een nieuw magisch getal nodig
Ja daar heb ik ALTIJD geld voorquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ach joh, da's maar bijzaak.
Spongebobtostiapparaat dan maar?
Ja en voor hetzelfde geld post MarktplaatsTrien dit nu hèquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:24 schreef essnhills het volgende:
Oh, de marktplaatsTrien is zojuist langsgeweestDus de SWAT mag weer worden afgebeld
Alles is onder controle
Ja zie je wel Melleyn, Karina gaat ALTIJD voor het spongebobtostiapparaatquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ALTIJD geld voorMaar die is al jaren niet meer voorbij gekomen heb ik het idee.
Ja, essn moet nu de geheime code posten, zodat we weten dat zij het is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja en voor hetzelfde geld post MarktplaatsTrien dit nu hè
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zie je wel Melleyn, Karina gaat ALTIJD voor het spongebobtostiapparaat
Dan zou ze nog aardig versteld staan van het geleuter hier vannachtquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja en voor hetzelfde geld post MarktplaatsTrien dit nu hè
Inclusief bonuskleur.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, essn moet nu de geheime code posten, zodat we weten dat zij het is.
Hoe vaak?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, essn moet nu de geheime code posten, zodat we weten dat zij het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe vaak?Wat Melleyn zegt...de bonuskleur is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga even zoeken naar het juiste plaatje om het te verduidelijkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat Melleyn zegt...de bonuskleur is...
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken naar het juiste plaatje om het te verduidelijken
Ohja, die wil ik misschien ook nog.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faler
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
niet duur voor zo'n bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Tuurlijk lachen we je niet uit...wij zijn liefquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:29 schreef Knoflook het volgende:
Ik word hier vast voor uit gelachen... maar is zon box het nu ook echt waard? Dus stel het is niks verkoop je het zo weer?
Kan er ook gewoon een hoop zooi in zitten ?
BUWHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:29 schreef Knoflook het volgende:
Ik word hier vast voor uit gelachen... maar is zon box het nu ook echt waard? Dus stel het is niks verkoop je het zo weer?
Zit meestal wel wat in wat je goed kunt verkopen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:29 schreef Knoflook het volgende:
De eerste keer dat die voorbij kwam, dacht ik dat echt...duurde zeker 3 rondes dat ik door had dat het niet om de bank gingquote:
Laatste keer hier een box voor 100 euro, de inhoud voor ruim 500 euro kunnen verkopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:29 schreef Knoflook het volgende:
En anders retour afzenderquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit meestal wel wat in wat je goed kunt verkopen.
Maar jij ebtn dan ook de grote Melleynquote:
Ik dacht even dat Ceviche binnen was komen vallenquote:
"Canvas Ibood"quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar jij ebtn dan ook de grote Melleyn
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef gianni61 het volgende:
ik ben weg
tot morgen
veel succes en boxen vannacht
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Ceviche binnen was komen vallen
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef gianni61 het volgende:
ik ben weg
tot morgen
veel succes en boxen vannacht
Bahquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
Iew. Ik zou nog even wat eten gaan, maar ik keek net een filmpje van m'n vriend waarin hij een gefrituurd insect eet
Filmpje terugsturen van jezelf als je een frikandel naar binnen schuiftquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
Iew. Ik zou nog even wat eten gaan, maar ik keek net een filmpje van m'n vriend waarin hij een gefrituurd insect eet
Jaquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Filmpje terugsturen van jezelf als je een frikandel naar binnen schuift
..oké dat klonk verkeerd
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Filmpje terugsturen van jezelf als je een frikandel naar binnen schuift
..oké dat klonk verkeerd
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nu al gaar![]()
Ik keek opzij en zag het geld van de marktplaatsverkoop op m'n bureau liggen en dacht 'waar komt dat geld nou weer vandaan? Ohja wacht..'
Dat heb ik ook regelmatig jaquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef Melleyn het volgende:
Maar dat geld kan je dus weer tijdens de hunt uitgeven?
Zouden ze betaling per postduif accepteren?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef Melleyn het volgende:
Maar dat geld kan je dus weer tijdens de hunt uitgeven?
Remboursquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zouden ze betaling per postduif accepteren?
Hopen op genoeg Philipsproducten dus, zodat je die bacteriëntroep lekker weg kunt brandenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef Melleyn het volgende:
Goffer, ik moest niezen met m'n handen vol en toen vloog m'n keelsnoepje de halve kamer door
Ja gaan we weer voor de Philips?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopen op genoeg Philipsproducten dus, zodat je die bacteriëntroep lekker weg kunt branden
Ik hoop op een living colour irisquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopen op genoeg Philipsproducten dus, zodat je die bacteriëntroep lekker weg kunt branden
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja gaan we weer voor de Philips?
Ik heb wel net een nieuwe fles Safari, dus ik kan er tegenaan
Ik wil op zich wel een knappe kofferset, en voor mijn insecteneter een setje kookpannen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop op een living colour irisik zit even de oude hunts door te nemen voor het lijstje
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik wil op zich wel een knappe kofferset, en voor mijn insecteneter een setje kookpannen.
Ik heb net gehoord dat je die van bialetti moet nemen, goed spulquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik wil op zich wel een knappe kofferset, en voor mijn insecteneter een setje kookpannen.
quote:
Mag hij die gebruiken om zijn insecten in te bakkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat je die van bialetti moet nemen, goed spul
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mag hij die gebruiken om zijn insecten in te bakkenAhumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bezorgd voor Kerstmis![]()
Uiteraard. Maar dat zei ik toch al, je moet zulk spul nooit de dag voor de hunt kopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
Ik ga morgen natuurlijk die tandenborstel, die ik vanmiddag gekocht heb, 10x voor de helft van de prijs voorbij zien komen
Ah, toch wel goede service dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:54 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ahum
[ afbeelding ]
Bezorgd voor Kerstmis
Komt je ham ook goed van pasquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, toch wel goede service duskunnen we iig een lekker kerstmaal erin koken
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat zei ik toch al, je moet zulk spul nooit de dag voor de hunt kopenNja, maar de mijne is stuk en ik heb echt een hekel aan handpoetsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Tot die tijd wordt het leven op wijn en jellybeans ben ik bangquote:
Suikerspin machine er bij voor het toetjequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tot die tijd wordt het leven op wijn en jellybeans ben ik bang
Ik ook, maar ik mocht geen elektrische van de tandarts, dan poetste ik veul te hard. Ik mag alleen zachtjes met soft poetsenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nja, maar de mijne is stuk en ik heb echt een hekel aan handpoetsen.
Ach, zolang het wijn is uit een kreukelglas, kan ik er nog mee leven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tot die tijd wordt het leven op wijn en jellybeans ben ik bang
En candygrabber voor de tussendoortjesquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Suikerspin machine er bij voor het toetje
Oh ik mag gewoon geweld gebruiken, dus nu heb iker eentje met klopboor-standquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik mocht geen elektrische van de tandarts, dan poetste ik veul te hard. Ik mag alleen zachtjes met soft poetsen
Depressief kutdingquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
En candygrabber voor de tussendoortjes
De fles in een de flessenhouder die je visite verbaasd doet zijn staan te wordenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ach, zolang het wijn is uit een kreukelglas, kan ik er nog mee leven.
Tegen de verveling tijdens het wachten op mijn kookpannen en ham wissel ik dan wel af tussen de maan, het universum en de regenboog op mijn kamerquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ach, zolang het wijn is uit een kreukelglas, kan ik er nog mee leven.
Of speel je met de nanoballenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tegen de verveling tijdens het wachten op mijn kookpannen en ham wissel ik dan wel af tussen de maan, het universum en de regenboog op mijn kamer
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik mag gewoon geweld gebruiken, dus nu heb iker eentje met klopboor-stand
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Er komen ook vast wel weer genoeg Manneshein en Black&Decker boren voorbij anders, als alternatief
Dat muziekje erbijquote:
Oh met ontelbare in- en uitgangenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:00 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nah, nassen zijn wel passé
Recievers zijn het tegenwoordig
Ik schaar het nog gewoon onder de productgroep 'ding'quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik schaar het nog gewoon onder de productgroep 'ding'
Zo'n dinges. Met van die dingen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik schaar het nog gewoon onder de productgroep 'ding'
Ja zo'n zwarte iddquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zo'n dinges. Met van die dingen.
Ik heb al 2 dagen avondeten gehadquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen avondeten gehad
Neequote:
Je moet wel gaan etenquote:
Ik bedoelde geenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:06 schreef Melleyn het volgende:
Oh maar je hebt al 2 dagen avondeten gehad zei je
Preciesquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:07 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou we zijn maar met z'n drieën maar we ouwehoeren voor 17
Ik stort niet zomaar in hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet wel gaan etenje moet 2 dagen topfit zijn....we rekenen op je !!
Warming up, zo on voorbereid in de hunt stappen is veel te zwaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:07 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou we zijn maar met z'n drieën maar we ouwehoeren voor 17
Dat krijg je met alleen maar vrouwenquote:
Ja wel doen hè, anders wordt Uccie boosquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stort niet zomaar in hoor![]()
![]()
![]()
Maar ik heb gewoon weer even een eetdipjeMaar anders warm ik straks nog wel even een soepje op ofzo
Ik ben heul geen vrouwquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat krijg je met alleen maar vrouwen
Oh lekker, soepquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stort niet zomaar in hoor![]()
![]()
![]()
Maar ik heb gewoon weer even een eetdipjeMaar anders warm ik straks nog wel even een soepje op ofzo
Precies. We moeten soepele vingers hebben straks om de box te kunnen bemachtigenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Warming up, zo on voorbereid in de hunt stappen is veel te zwaar.
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef Melleyn het volgende:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
Moet ik nu constant shotjes doen of wat?
Oké mevrouw Ucciequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wel doen hè, anders wordt Uccie boos
Zelfgemaakte champignonsoepquote:
Ik merk er niks vanquote:
Natuurlijk, als warming-upquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zit op het moment aan de champagne, telt ook wel hè
Mag ik zonder stukjes?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké mevrouw Uccie
[..]
Zelfgemaakte champignonsoep
Totoquote:
Ja is goed, ik giet het wel even door een zeefquote:
Uiteraard. Ik heb zelfs chips gehaald voor de gelegenheid.quote:
Jullie beginnen vannacht al hè?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb zelfs chips gehaald voor de gelegenheid.
De hunt ook, komt dat even goed uitquote:
Daar doelde ik op mutsquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
De hunt ook, komt dat even goed uit
Ik moest lachenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
De hunt ook, komt dat even goed uit
Ik niet hoor, ik haak af vlak voor het losbarst.quote:
waaromquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik haak af vlak voor het losbarst.
Eigenlijk ben ik alleen het voorprogramma
Je meent hetquote:
Flufferquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen om 8u weer op kantoor zijn en een hele drukke ochtend voor de boeg.quote:
maar morgen kom je wel weer terug tochquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen om 8u weer op kantoor zijn en een hele drukke ochtend voor de boeg.
Ja ik spiek tussendoor wel natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar morgen kom je wel weer terug toch![]()
Anders eet ik mijn soepje niet op hoor
Nou ik om half 9quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen om 8u weer op kantoor zijn en een hele drukke ochtend voor de boeg.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik spiek tussendoor wel natuurlijk
Ik mis de tijd toen ze begonnen met de zwaailichtenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef essnhills het volgende:
Zou wel tof zijn als ze beginnen met een box
Misschien dat ik het morgen wat later maak, maar ik moet even kijken hoe het gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou ik om half 9
ik ga het ook niet laat maken
Dé zwaailichtenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik mis de tijd toen ze begonnen met de zwaailichten
Nee vanmorgen nog nietquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee vanmorgen nog niet![]()
Maar hij scheen ook een leven te hebebn ineens enzo
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]![]()
Hij mag zeker niet meer zoveel computeren van mama
Ik laat niets meer aan het toeval over:quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik laat niets meer aan het toeval over:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik laat niets meer aan het toeval over:
Ik dacht al, ik ruik wat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:19 schreef Melleyn het volgende:
Nou dan ga ik maar even snel douchen, kan natuurlijk niet stinkend aan een hunt beginnen.
brb
Zal je net zien dat ie om 8:29 komt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:38 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg morgen een pakketje.. volgens de track en trace komt meneer de postbode tussen 8.30 en 21.30.. Bedankt voor de specificatie PostNL
Dan wacht ie maar een minuutje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:39 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ie om 8:29 komt.
Op de plaats rust! We hebebn nog ruim 2 uurquote:
Is de soep eigenlijk al warm?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de plaats rust! We hebebn nog ruim 2 uur
Oh ja shit, ik dacht al, ik moest wat doenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:50 schreef Melleyn het volgende:
...kut 1dk met z'n automatische filpje
Spannendquote:
quote:
Misschien is het juist wel dé truc tot het bemachtigen van een boxquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
ben ff met vogeltje knuffelen, want hunten met vogeltje over mijn toetsenbord gaat het niet worden
Kan het proberenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel dé truc tot het bemachtigen van een box
En dan krijg je er 1 en gaat het door je vogeltje fout in het betaalschermquote:
Of als het lukt, wil hij de inhoud hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan krijg je er 1 en gaat het door je vogeltje fout in het betaalscherm
Misschien ziet er wel een heel mooi vogelbadje inquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of als het lukt, wil hij de inhoud hebben
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:06 schreef Melleyn het volgende:
Ik zit me hier ernstig af te vragen hoe letterlijk ik dat vogeltje moet nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nou een universele afstandsbediening zou hij geweldig vindenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien ziet er wel een heel mooi vogelbadje in
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou een universele afstandsbediening zou hij geweldig vinden
wacht maarquote:
Of een smartpone om mijn moeder te bellenquote:
Doe dan een laptop om mee te skypenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of een smartpone om mijn moeder te bellen
We zitten sowieso allemaal in spanning af te wachten tot het 12 uur isquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe dan een laptop om mee te skypen
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zitten sowieso allemaal in spanning af te wachten tot het 12 uur isZou ik op zich wel briljant vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om de jimbohuntbanlegende in stand te houdenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:12 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zou ik op zich wel briljant vinden
Een mini go pro, voor op zijn hoofdquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]nee, dat typen gaat lastig....misschien een camera om filmpjes te maken als ik niet thuis ben
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:13 schreef Melleyn het volgende:
Misschien kunnen we Karina even lief aankijken
Die andere 2 willen denk ik wel een karaoke-setquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een mini go pro, voor op zijn hoofd
Als de gifjespoststroom loskomt, dan gaat het vanzelf misquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om de jimbohuntbanlegende in stand te houden
Melleyn, Uccies lijstje wordt steeds langer zie je dat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die andere 2 willen denk ik wel een karaoke-set
Alles wat te lang blijft staan gaat automagisch naar Ucciequote:Op woensdag 26 februari 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melleyn, Uccies lijstje wordt steeds langer zie je dat?
Universele afstandsbediening, smartphone, mini go pro, karaoke-set..
Nee, da's niet mijn lijstje, dat is het lijstje van de vogeltjesquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melleyn, Uccies lijstje wordt steeds langer zie je dat?
Universele afstandsbediening, smartphone, mini go pro, karaoke-set..
ik ben wel voor het beperken van die stroomquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als de gifjespoststroom loskomt, dan gaat het vanzelf mis
* Melleyn gaat vast op zoek naar gifjesquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben wel voor het beperken van die stroomStraks flipt mijn laptop weer
Maar jij koopt voor de vogeltjes. De kookpannenset is ook niet voor mij, maar voor mijn insecteneter weet je nogquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, da's niet mijn lijstje, dat is het lijstje van de vogeltjes
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
* Melleyn gaat vast op zoek naar gifjes
De knikkerbaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:15 schreef Uccie het volgende:
er is wel iets waar ik ze enorm blij mee zou maken, die knikkerbaan
Nee, ze hebben zelf zakgeldquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar jij koopt voor de vogeltjes. De kookpannenset is ook niet voor mij, maar voor mijn insecteneter weet je nog
Tietenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas op, anders ga ik foto's van mezelf in BH posten en dan wordt het hier zo druk dat ze het dicht gooien
Spannend. Hebben ze ook een eigen iboodaccount?quote:
Gooi ik mezelf er achteraan....topic meteen weer leegquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas op, anders ga ik foto's van mezelf in BH posten en dan wordt het hier zo druk dat ze het dicht gooien
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gooi ik mezelf er achteraan....topic meteen weer leeg
Ja, alleen geen pinpas of creditcard, ds het wordt nog een uitdagingquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend. Hebben ze ook een eigen iboodaccount?
Maar Ibood accepteerde toch ook duivenvogelpost?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, alleen geen pinpas of creditcard, ds het wordt nog een uitdaging
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar Ibood accepteerde toch ook duivenvogelpost?
Vliegen ze daar even mee naar het hoofdkantoor. Als ze het niet accepteren hebben die vogeltjes daar vast wel ergens schijt aanquote:
gewoon doen....behalve als het banwaardig is natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:20 schreef Melleyn het volgende:
Oh ik heb een paar briljante Tell Sell gifjes gevonden en nu mag ik ze niet eens delen
In spoilers mag het welquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:20 schreef Melleyn het volgende:
Oh ik heb een paar briljante Tell Sell gifjes gevonden en nu mag ik ze niet eens delen
Goed bezig!quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
ik ga vogeltje naar zijn en ik naar mijn bed brengen
tot morgen
Altijdquote:
Toen was ik alsnog in stijlquote:
Niet duur toch? Die wil ik ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:52 schreef Melleyn het volgende:
He Marktplaatstrien:
http://aanbieding.marktpl(...)isycon&show_popup=no
Met verzendkosten erbij heb ik zoiets van "Meh"quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet duur toch? Die wil ik ook
Heb alleen geld nodigquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Melleyn het volgende:
Heb je nog wat nodig bambino? Of ga je weer voor de impulsaankopen
Pssshquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Kunnen we daarna meteen naar bed
Natuurlijkquote:
Ja toedels, sommige mensen moeten morgen weer vroeg opquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Psssh![]()
Verwacht minimaal tot 6 uur dat je er bij bent.
Uiteraardquote:
Nachtje doorhalenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja toedels, sommige mensen moeten morgen weer vroeg op
Ik blijf tot 1 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |