Iedere suggestie levert mijn eeuwige dankbaarheid op (Goede B-films zijn welkom)quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:05 schreef Forbry het volgende:
Ik denk inderdaad dat de term "mindfuck" wel een beetje subjectief is. Op de één of andere manier gaan de meeste mensen bij "mindfuck" ook gewoon alle films opnoemen die ze heel erg goed vinden volgens mij![]()
Ik zie een mindfuck een beetje als eenen/of een
en dan alleen op een
manier.
wat is er mind fuck aan LA confidential?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef Zolder het volgende:
Inception
Shutter Island
LA Confidential
niet veel, maar het is wel een cool complet en leuke film en wist verder geen films te verzinnenquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:43 schreef aequus het volgende:
[..]
wat is er mind fuck aan LA confidential?
Das een toppertjequote:
Aparte film, maar past perfect in het rijtjequote:
Jullie zijn filmkennersquote:
Dat ben ik met je eens, maar echt mindfuck is het nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:52 schreef Zolder het volgende:
[..]
niet veel, maar het is wel een cool complet en leuke film en wist verder geen films te verzinnen
Sci-fiquote:
Yapquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef Baszh het volgende:
The Prestige, The Illusionist, The Usual Suspects.
Usual Suspects zeker, Looper is meer actiequote:
Ik ga wel gewoon een serie kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
True Detective (serie) 9.5/10
Dark City - Begint het eerste uur enorm sterk, waarna alles wordt verneukt met de lelijkste graphics die ik ooit heb gezien. Op 80 van de 100 minuten afgezetquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:23 schreef Aethereal het volgende:
Dark City
The Ghost Writer
11:14
Number 23
Malice
Loft
Mulholland Drive
Shutter Island
Girl with the Dragon Tattoo
Black Swan
|
|