jazekerquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:08 schreef dyonvbaal het volgende:
wtf... is dat een nijlpaard in lingerie?
Gremlins zijn schatjes in vergelijking met deze poppenquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:06 schreef Roces18 het volgende:
die rat ziet eruit als een gremlin (s)
Jawelquote:
inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik haal die 2 namen altijd door elkaar, dan zal het wel Guy Pearce zijn toch? ()
Dat snap ik, maar hij is daarna zelf nog online geweest en heeft nog een vraag beantwoord en heeft daarna een nieuwe(?) vraag gesteld ipv met zijn oude vraag door te gaan. Mijn vraag was meer, had hij niet daarmee door moeten gaan? Of krijgen we te horen uit welke film dat plaatje was?quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Die staat nog steeds open aangezien er na 7uur geen nieuwe hints waren en ik daarom maar een opstarter heb geplaatst...
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hij is daarna zelf nog online geweest en heeft nog een vraag beantwoord en heeft daarna een nieuwe(?) vraag gesteld ipv met zijn oude vraag door te gaan. Mijn vraag was meer, had hij niet daarmee door moeten gaan? Of krijgen we te horen uit welke film dat plaatje was?
(Ik houd niet van losse eindjes)
Dat vermoeden had ik al, maar ik moet wat gokken in de hoop op een nieuwe hint.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nein, kijk die vrachtwagens die zijn oud
nopequote:Op donderdag 27 februari 2014 17:10 schreef wyccie het volgende:
Fear and Loathing in Las Vegas met Depp en Ricci?
U vraagt en wij draaien:quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar ik moet wat gokken in de hoop op een nieuwe hint.
Niet zozeer, maar sommige mensen zijn ook aan het werk/school -> dus als je een hint wil moet je erom vragenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:29 schreef drakin het volgende:
goh slechts 9 uur gewacht op een nieuwe hint, schiet op hier zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |